• Ik denk leuk en creatief te zijn en nu eindelijk eens een lijstje aan te maken, maar for some reason kan ik geen afbeeldingen invoegen en ik krijg de volgende tekst:

    Verkeerd bestandstype! (/home/rutger/curlimages/2018/01/ussfrpftmmklcvgz.jpg)


    Dus, Rutger, no hate, maar fix deze shit. Er zitten overal kleine foutjes. Verder heel veel liefde naar jou voor het creeëren van deze plek.

    Ik gebruik nu die [img] shizzle, maar ik wil liever gewoon de invoegvakjes gebruiken, zoals het is bedoeld ^^

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 20:05 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ledecky schreef:
    Het zal wel aan mij liggen (of aan mijn Belgische bescheidenheid) maar eerlijk gezegd vind ik je titel vrij respectloos. (:


    Ik kan me voorstellen dat het zo overkomt. Het was in iedergeval niet respecloos bedoeld. Ik ben er eigenlijk gewoon helemaal klaar mee dat het niet werkt en in die frustratie heb ik ook een gefrustreerde titel gepakt. Ik kan je verzekeren dat ik wel dankbaar ben voor het werk dat hij in de site stopt. Het is gewoon kak dat er altijd wel iets niet helemaal werkt en voor een site die al 14 jaar bestaat, zou dat niet zo moeten zijn vind ik.
    Ik zei tenminste alsjeblieft?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ledecky schreef:
    Het zal wel aan mij liggen (of aan mijn Belgische bescheidenheid) maar eerlijk gezegd vind ik je titel vrij respectloos. (:

    Het kan idd aardiger gezegd worden, maar al die foutjes maken de site nou niet bepaald gebruiksvriendelijk. Als eigenaar van een website vind ik dat je er verantwoordelijk voor bent dat foutjes zo snel mogelijk gefixt worden. Ik ben niet vaak meer op Q maar er is altijd wel iets dat niet werkt. Dus hoewel het wat beleefder gezegd kan worden, vind ik wel dat er een goed punt wordt gemaakt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het is niet bepaald onredelijk en het is ook niet alsof deze foutjes er nog maar een week inzitten. Na een tijdje mag je toch verwachten dat bepaalde bugs worden opgelost of niet?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ledecky schreef:
    Het zal wel aan mij liggen (of aan mijn Belgische bescheidenheid) maar eerlijk gezegd vind ik je titel vrij respectloos. (:


    Same


    The soul needs autumn.

    FireKeeper schreef:
    Het is niet bepaald onredelijk en het is ook niet alsof deze foutjes er nog maar een week inzitten. Na een tijdje mag je toch verwachten dat bepaalde bugs worden opgelost of niet?


    Ik spreek nu even heel erg voor mezelf, maar ik vind de toon van het topic eigenlijk ook heel onbeschoft overkomen. Dat is geen aanval op Anna, maar het komt echt over al "hé, kerel, doe eens wat voor ons, klant is koning, hé" en gezien het feit dat Rutger al zo immens veel doet vind ik de toon nogal onbeschoft.
    Ik begrijp best dat er frustraties zijn over bepaalde bugs, maar Rutger heeft soms dringendere zaken (op Quizlet en daarbuiten, neem ik aan, want Quizlet is ook niet z'n leven, hé), bijvoorbeeld. Nogmaals: geen aanval op jou, Anna, maar ik vind dat de toon van dit topic echt wel wat zachter kan.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 21:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik denk dat mensen het misschien ook een beetje onderschatten. Als het in onze ogen maar een kleine fout is wil dat niet zeggen dat het ook makkelijk op te lossen is. Soms kunnen kleine foutjes juist een huge pain in the ass zijn, omdat je het probleem niet goed kunt vinden, of omdat het andere dingen even onregelt, of whatever. Zo moet je ervoor zorgen dat de bug snel weer weg is zonder dat het andere problemen geeft. En ja, ze hebben toch écht nog andere dingen te doen en ik kan me ook goed voorstellen dat ze zo rond de feestdagen niet veel bezig zijn geweest met de plaatje in een lijstje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik spreek nu even heel erg voor mezelf, maar ik vind de toon van het topic eigenlijk ook heel onbeschoft overkomen. Dat is geen aanval op Anna, maar het komt echt over al "hé, kerel, doe eens wat voor ons, klant is koning, hé" en gezien het feit dat Rutger al zo immens veel doet vind ik de toon nogal onbeschoft.
    Ik begrijp best dat er frustraties zijn over bepaalde bugs, maar Rutger is heel veel bezig met van alles en nog wat en soms weet hij ook bepaalde dingen niet, neem ik aan. Als het nooit aangehaald wordt op het forum, kan je hem dat ook niet kwalijk nemen. Of er zijn dringendere zaken, bijvoorbeeld. Nogmaals: geen aanval op jou, Anna, maar ik vind dat de toon van dit topic echt wel wat zachter kan.

    Nou ja, dit probleem is volgens mij écht al heel lang hoor? Sowieso meer dan een jaar. Er zijn al meerdere topics over geweest. En daarnaast denk ik dat veel users niet echt het idee hebben dat Rutger veel aan de site bezig is. Misschien dat je daar achter de schermen wat van merkt, maar als gewone user niet erg veel hoor. Het is dat Erica net in een topic zei dat hij met een groot project bezig is, maar Tristan is nou al een tijdje hier als extra admin/progammeur en er is nog niet heel veel hier veranderd. Wat niet wegneemt dat ik heus blij ben met iedere kleine verandering die er wél is. Dus heel eerlijk - ik snap zo'n kreet wel.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 21:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^Ik heb m'n bericht een paar minuten geleden geëdit. Ik dacht dat het een nieuw probleem was, maar dat blijkt niet 't geval. Sorry dat ik daar fout zat. Maar om eerlijk te zijn, het is niet omdat veel users dat idee niet hebben dat het niet het geval is. Ik snap ook wel dat men er zich in frustreert, ik heb er ook al eens serieus op gevloekt, maar dat betekent niet dat Rutger kan toveren of dat hij de moeite er niet voor doet, en dat is hoe het topic overkomt.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 21:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan me voorstellen dat het zo overkomt en ik had het ook niet fijn gevonden als er zo'n topic naar mij toe aangemaakt werd, dus mijn excuses daarvoor. Het is echter niet zo dat ik dacht toen ik dit postte: Hé, laat ik Rutger helemaal de grond in stampen, want het is zo'n ass en hij doet helemaal geen reet. Ik weet namelijk zeker dat hij veel doet. Hij heeft namelijk een hele site opgezet en daar ben ik hem dankbaar voor.
    De frustratie is gewoon zeer zeer groot, want hoe in vredesnaam is het mogelijk dat er al-tijd wel iets niet werkt. Ik bedoel deze site bestaat al freaking 14 jaar. Hoe is het mogelijk? Dan gaat er toch echt iets mis.
    Rutger heeft dan wel de touwtjes in handen en hij heeft dit allemaal gemaakt en daar zijn we hem (waarschijnlijk) allemaal dankbaar voor, maar hij is geen heilige, want dat gevoel krijg ik soms wel als sommige mensen over hem spreken. Hij maakt ook weleens fouten. Ik wil Rutger niet de grond in stampen en ik heb helemaal niets tegen hem, alleen positieve dingen, maar ik wil nou ook weer niet doen alsof hij god is. Nogmaals: Mijn excuses voor de respectloze toon. Het is gewoon zo dat als je al veertien jaar een site hebt, dat ik ook vind dat je hem moet kunnen onderhouden en als er dan nog dit soort fouten in zitten, kan je verwachten dat mensen gewoon willen dat het gefixt wordt.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Kijk, ik probeer het te zien vanuit een gamer. Vaak speel ik early access games, games die dus nog in een alpha/beta fase zitten en barsten van de bugs en dingen die nog moeten worden toegevoegd. Dat is prima en gamers hebben daar geen probleem mee zolang we weten dat er actie wordt ondernomen. Communicatie is daarbij echt de sleutel. Want je spendeert tijd en geld aan de game, probeert de community leuk te maken en komt aanzetten met ideeën. Als developers vervolgens hier niets mee (lijken) te doen, dan worden we geïrriteerd en dat is logisch, naar mijn mening. En zo zie ik het af en toe ook op Q. Tuurlijk, Rutger heeft een leven enzovoort maar wat is er mis met communicatie? En dan bedoel ik niet dat een mod zegt dat Rutger ermee bezig is, want wij als gewone users zien er niet veel van. Ik klink nu misschien verwend as fuck maar kom op. Er moet ook een punt zijn waarop je de verbetering ziet waarvan er verteld wordt dat er aan gewerkt wordt, of dat we gewoon te horen krijgen dat Rutger het te druk heeft om alles op te lossen.
    En misschien komt het een beetje hard over, maar ja.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Kijk, ik probeer het te zien vanuit een gamer. Vaak speel ik early access games, games die dus nog in een alpha/beta fase zitten en barsten van de bugs en dingen die nog moeten worden toegevoegd. Dat is prima en gamers hebben daar geen probleem mee zolang we weten dat er actie wordt ondernomen. Communicatie is daarbij echt de sleutel. Want je spendeert tijd en geld aan de game, probeert de community leuk te maken en komt aanzetten met ideeën. Als developers vervolgens hier niets mee (lijken) te doen, dan worden we geïrriteerd en dat is logisch, naar mijn mening. En zo zie ik het af en toe ook op Q. Tuurlijk, Rutger heeft een leven enzovoort maar wat is er mis met communicatie? En dan bedoel ik niet dat een mod zegt dat Rutger ermee bezig is, want wij als gewone users zien er niet veel van. Ik klink nu misschien verwend as fuck maar kom op. Er moet ook een punt zijn waarop je de verbetering ziet waarvan er verteld wordt dat er aan gewerkt wordt, of dat we gewoon te horen krijgen dat Rutger het te druk heeft om alles op te lossen.
    En misschien komt het een beetje hard over, maar ja.


    Hier ben ik het volledig mee eens. Met je videogame voorbeeld: Als een developer geen updates meer geeft aan zijn volgers, dan zullen zij tien keer harder reageren dan ''Rutger, fix je site a.u.b.''

    Het blijft wel het internet, ookal moet ik toegeven dat Quizlet de enige website is met normen en waarden.
    :W

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 21:53 ]

    FireKeeper schreef:
    Kijk, ik probeer het te zien vanuit een gamer. Vaak speel ik early access games, games die dus nog in een alpha/beta fase zitten en barsten van de bugs en dingen die nog moeten worden toegevoegd. Dat is prima en gamers hebben daar geen probleem mee zolang we weten dat er actie wordt ondernomen. Communicatie is daarbij echt de sleutel. Want je spendeert tijd en geld aan de game, probeert de community leuk te maken en komt aanzetten met ideeën. Als developers vervolgens hier niets mee (lijken) te doen, dan worden we geïrriteerd en dat is logisch, naar mijn mening. En zo zie ik het af en toe ook op Q. Tuurlijk, Rutger heeft een leven enzovoort maar wat is er mis met communicatie? En dan bedoel ik niet dat een mod zegt dat Rutger ermee bezig is, want wij als gewone users zien er niet veel van. Ik klink nu misschien verwend as fuck maar kom op. Er moet ook een punt zijn waarop je de verbetering ziet waarvan er verteld wordt dat er aan gewerkt wordt, of dat we gewoon te horen krijgen dat Rutger het te druk heeft om alles op te lossen.
    En misschien komt het een beetje hard over, maar ja.


    Dit is eigenlijk zegmaar precies mijn punt? Ik bedoel, je hebt inderdaad een betafase van een game, maar kom op, veertien jaar heb je deze site al. Natuurlijk kan niet alles direct werken en natuurlijk is dit niet de enige site die Rutger moet onderhouden, maar veertien jaar? En daarnaast communicatie fuck yes. Al is het gewoon een tijdsindicatie. Zoiets van: 'Rutger zal hier mee bezig gaan. Het zal ongeveer af zijn in november 2020.' Weet ik veel. Ik weet dat er al stappen zijn ondernomen en dat Erica hier mee bezig is (dankjewel <3), maar er kunnen blijkbaar nog meer stappen genomen worden, want er blijft aangekaard worden dat de communicatie niet goed genoeg is. Al vind ik het al wel verbeterd, hoor.
    Ik wil gewoon weten of iets gefixt wordt of niet. En heel misschien een indicatie qua tijd die ervoor nodig is.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ^Ja, je hebt gelijk maar terwijl je het postte was ik al aan het typen dus ik las het pas nadat ik ook gepost had :') Maar je hebt compleet gelijk.

    @404 Tikkeltje harder ja, haha. Er zouden absurd veel bans worden uitgedeeld :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    McNuggets schreef:
    Ik kan me voorstellen dat het zo overkomt en ik had het ook niet fijn gevonden als er zo'n topic naar mij toe aangemaakt werd, dus mijn excuses daarvoor. Het is echter niet zo dat ik dacht toen ik dit postte: Hé, laat ik Rutger helemaal de grond in stampen, want het is zo'n ass en hij doet helemaal geen reet. Ik weet namelijk zeker dat hij veel doet. Hij heeft namelijk een hele site opgezet en daar ben ik hem dankbaar voor.
    De frustratie is gewoon zeer zeer groot, want hoe in vredesnaam is het mogelijk dat er al-tijd wel iets niet werkt. Ik bedoel deze site bestaat al freaking 14 jaar. Hoe is het mogelijk? Dan gaat er toch echt iets mis.
    Rutger heeft dan wel de touwtjes in handen en hij heeft dit allemaal gemaakt en daar zijn we hem (waarschijnlijk) allemaal dankbaar voor, maar hij is geen heilige, want dat gevoel krijg ik soms wel als sommige mensen over hem spreken. Hij maakt ook weleens fouten. Ik wil Rutger niet de grond in stampen en ik heb helemaal niets tegen hem, alleen positieve dingen, maar ik wil nou ook weer niet doen alsof hij god is. Nogmaals: Mijn excuses voor de respectloze toon. Het is gewoon zo dat als je al veertien jaar een site hebt, dat ik ook vind dat je hem moet kunnen onderhouden en als er dan nog dit soort fouten in zitten, kan je verwachten dat mensen gewoon willen dat het gefixt wordt.


    Je kan niet verwachten dat een site perfect werkt. Er zijn voortdurend updates van allerlei soort nodig om een website draaiende op verschillende browsers te houden.
    Ja bepaalde problemen zouden al lang moeten opgelost zijn, nee Rutger is geen heilig iemand en ja frustraties hebben mag. Toch denk ik dat er achter de schermen wel hard gewerkt wordt en dat sommige dingen nu eenmaal voorrang hebben op anderen. Is dit leuk? Neen, maar zo is het nu eenmaal. Daarnaast vinden jullie altijd wel iets om over te mopperen, al zijn het maar de kleuren van het forum...
    Dit is niet (enkel) op jou gericht, maar op iedereen die lijkt te denken alsof een website onderhouden simpel is en niet enooooorm veel tijd/geld kost.


    The soul needs autumn.

    vlm heb ik ooit eens gelezen/gehoord dat rutger nog maar weinig winst haalt uit deze site omdat de reclame en de credits niet veel renderen dus tbh snap ik wel dat q niet zijn prioriteit is (hij maakt alleszins geen verlies dus daarmee dat q nog steeds bestaat) we mogen alleszins blij zijn dat hij hier dan alsnog mee doorgaat in de mate die hij kan

    toen ik bij de crewmeeting met hem aan het praten was zei hij me wel dat hij q weer wilde doen heropleven maar ja weet je, beleefdheid blijft desondanks the key als je graag iets gedaan wilt krijgen bij een ander

    je gaat een leerkracht ook niet aanspreken met 'leerkracht, fix je notities aub' als de cursus niet helemaal oke is (nerd) en dan heb ik het niet over het feit student/leerkracht-relatie maar over het wederzijds respect ten op zichten van je naaste(n)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 22:07 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys