• Dus wie is er wel eens echt serieus betrokken geraakt in ordinair straatgevecht.?
    Bijvoorbeeld omdat je de fietsendief van je fiets op heterdaad betrapte......
    of omdat iemand je probeerde te overvallen maar jij jezelf heftig verzette en verdedigde......
    of om iets anders......

    Vertel.??

    Alleen toen ik klein was wel eens gevochten met andere kinderen verder niet


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb wel eens gevochten met mijn broer, maar verder nog nooit met iemand anders geloof ik (en dat houd ik ook liever zo haha).

    KyloRen schreef:
    Ik heb wel eens gevochten met mijn broer, maar verder nog nooit met iemand anders geloof ik (en dat houd ik ook liever zo haha).


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik eh heb alleen altijd mentale gevechten met mezelf, als dat ook telt?


    i wanna die with you once or twice.

    Ik heb nooit gevochten of straf gehad wat ben ik toch braaf zeg


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik vocht als kind wel vrij vaak :')


    Caution first, always.

    Lucens schreef:
    Ik eh heb alleen altijd mentale gevechten met mezelf, als dat ook telt?


    ik denk dat dát nog erger is.!

    Eigenlijk wil ik wel in zo'n straatgevecht terecht komen, omdat ik dan fatsoenlijk een gevecht kan schrijven (+ 1 keer vechten in m'n leven lijkt me stiekem wel awesome)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 18:03 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    * insert lame sexual pun * hehe.
    Nee, niet dat ik weet iniedergeval?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, ik wil wel doen alsof ik een pacifist ben, maar ik heb al meerdere malen iemand neergemept lmaoooooo.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb vroeger heel vaak gevochten maar nu? Nah. Ik heb wel eens woedeaanvallen op school gehad alleen dan zijn de stoelen slachtoffer haha.

    Zelf heb ik eigenlijk nooit hoeven vechten wanneer het er dan echt op aan kwam.
    Waarschijnlijk is dat omdat ik 2mtr18 lang ben, is niet altijd "handig", alle bedden te kort en alle auto's te klein en ga maar zo door,
    maar voor een straatgevecht is dat natuurlijk reuze handig hahaha

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 18:23 ]

    Ik heb alleen een keer gevochten met mijn zus, al vocht ze meer met mij dan ik met haar.

    Ik ben alleen agressief op materiële dingen, haha. Ik kan gewoon geen mensen gemeend of expres fysiek pijn doen.


    Mhm?

    Bartok schreef:
    Ik ben alleen agressief op materiële dingen, haha. Ik kan gewoon geen mensen gemeend of expres fysiek pijn doen.

    Exact dit, haha. Maar door mijn onhandigheid doe ik mensen wel vaak per ongeluk pijn muh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis