• Dus wie is er wel eens echt serieus betrokken geraakt in ordinair straatgevecht.?
    Bijvoorbeeld omdat je de fietsendief van je fiets op heterdaad betrapte......
    of omdat iemand je probeerde te overvallen maar jij jezelf heftig verzette en verdedigde......
    of om iets anders......

    Vertel.??

    Ja en ik ben er niet trots op.


    26 - 02 - '16

    Ik heb in de brugklas weleens een bloedneus geramd en iemand anders tegen de kluisjes gekwakt, maar daarna heb ik mijn leven gebeterd. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ehm, wel eens met twee meisjes in mijn klas, maar die lokten het echt uit oeps. Weet niet of dat telt tho want het ging nauwelijks verder dan aan mensen hun haren trekken waha


    obsessive rage

    Standal schreef:
    Eigenlijk wil ik wel in zo'n straatgevecht terecht komen, omdat ik dan fatsoenlijk een gevecht kan schrijven (+ 1 keer vechten in m'n leven lijkt me stiekem wel awesome)
    Oh gelukkig, ik ben niet de enige die zo denkt :')
    Ik heb wel meer dingen gedaan speciaal voor het schrijven


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Amstelman schreef:
    Zelf heb ik eigenlijk nooit hoeven vechten wanneer het er dan echt op aan kwam.
    Waarschijnlijk is dat omdat ik 2mtr18 lang ben, is niet altijd "handig", alle bedden te kort en alle auto's te klein en ga maar zo door,
    maar voor een straatgevecht is dat natuurlijk reuze handig hahaha


    Hahahha ahweee. Ik zag ooit eens een fight tussen Jet Li & Mike Tyson dus je bent niet altijd in je voordeel gehehehe :Y)

    @Natas WTF JIJ hahahahah jij bent wel een van de laatste personen die ik ken, waarbij ik dat verwacht x'D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 19:59 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben vorige jaren wel vaak 'in elkaar geslagen', hard uitgedrukt, de jongens dachten dat het een spel was en gingen steeds verder. Dan vecht ik wel terug, jammer dat ik vaak verloor en onder de plekken thuis kwam.
    Niet echt heel speciaal haha

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 21:27 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oakheart schreef:
    (...)Oh gelukkig, ik ben niet de enige die zo denkt :')
    Ik heb wel meer dingen gedaan speciaal voor het schrijven

    Hehe, wat je wel niet overhebt voor het zo realistisch mogelijk schrijven! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word niet gauw echt boos, maar ik heb in de brugklas een pester een blauw oog geslagen en één van zijn handlangers over de tafel gegooid in de aula. Ik had ze al meerdere keren gewaarschuwd dat ik niet van hun gedrag gediend was en ze duwde me net iets te ver die dag, waardoor ik echt kwaad werd en van me 'afbeet'.

    Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad en hoewel ik niet voor geweld ben, was dit het nablijven wel waard geweest.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, vet vaak

    just kidding, ik zat op taekwondo whaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hahaha, nee, heb wel een keer in het gezicht van een meisje op school staan schreeuwen omdat de maat voor mij helemaal vol was. Werd quite the scene. Verder dan dat is het nooit gegaan voor mij. Geen fysieke gevechten.


    ars moriendi

    Aisa schreef:
    (...)
    Hehe, wat je wel niet overhebt voor het zo realistisch mogelijk schrijven! c:
    Pure toewijding, hè. :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Tragically schreef:
    Ik word niet gauw echt boos, maar ik heb in de brugklas een pester een blauw oog geslagen en één van zijn handlangers over de tafel gegooid in de aula. Ik had ze al meerdere keren gewaarschuwd dat ik niet van hun gedrag gediend was en ze duwde me net iets te ver die dag, waardoor ik echt kwaad werd en van me 'afbeet'.

    Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad en hoewel ik niet voor geweld ben, was dit het nablijven wel waard geweest.

    Respect. Van pesters kom je niet af door ze te negeren. Die moeten het toch echt voelen.


    ars moriendi

    Ik denk dat ik hoogstens eens iemand een mep op hun rug heb gegeven of zoiets, omdat ze me weer aan het pesten was en ik het beu was. Niet dat het hard was, though, want vlak voordat ik mepte bedacht ik me, maar was het te laat om het nog helemaal te stoppen, dus ja. :') Echt een gevecht niet. Ik denk dat je me al heel ver zou moeten drijven vooraleer je me iemand fysiek pijn gaat laten doen, al moet ik eerlijk toegeven dat ik in m'n hoofd wel al letterlijk mensen bij de keel gegrepen heb of een goede trap onder hun ribben. Maar echt zou ik het niet kunnen, denk ik. Niet zo'n fan van fysiek geweld.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een aantal keer maar na de 2e/3e klas werd ik rustiger, ik ben er niet trots op maar destijds was ik er heilig van overtuigd dat ze het verdienden. :'D


    El Diablo.

    Ehm, ik heb 2 keer iemands neus gebroken. De eerste keer was bij een klasgenootje die me al jarenlang zat te pesten -uiteraard alleen als er nog een groep vriendinnen bij stond- en toen ze aan m'n haar trok die dag sloeg ik een beetje door, en de tweede keer werd een dronken voetbal supporter handtastelijk terwijl ik op de tram stond te wachten. En verder ben ik een keer in een "straatgevecht" beland omdat een random meid vond dat ik eruit zag als een gothic -want ja, ik droeg een zwarte jas- en na een woordenwisseling begon ze erop los te slaan dus tbh heb ik mezelf alleen maar verdedigd.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"