• Dus wie is er wel eens echt serieus betrokken geraakt in ordinair straatgevecht.?
    Bijvoorbeeld omdat je de fietsendief van je fiets op heterdaad betrapte......
    of omdat iemand je probeerde te overvallen maar jij jezelf heftig verzette en verdedigde......
    of om iets anders......

    Vertel.??

    Zelf heb ik eigenlijk nooit hoeven vechten wanneer het er dan echt op aan kwam.
    Waarschijnlijk is dat omdat ik 2mtr18 lang ben, is niet altijd "handig", alle bedden te kort en alle auto's te klein en ga maar zo door,
    maar voor een straatgevecht is dat natuurlijk reuze handig hahaha

    Op een festival heb ik eens een mijn drinken in ‘t gezicht van een onder de drugs zittende meid gegooid nadat ze mijn vriendin had geslagen omdat we erlangs wilden.
    Toen verdween ze, stond opeens achter me en sleurde me aan m’n haar mee :’) 2 meter verderop stonden nog meer mensen uit ons dorp die het zagen en hielpen.
    Ik ben geen fysieke ruzie maker, maar van m’n vrienden blijf je maar af. En als ik te ver sta om te slaan doe ik iets anders.

    Moraal van het verhaal; don’t do (te veel) drugs en één vd voordelen van ons-kent-ons in een dorp.

    Voor de rest me wel regelmatig bemoeid met gevechten in de kroeg waar ik heb gewerkt, maar dat was mensen zeggen normaal te doen en wegtrekken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Op festival ValeyDance in Velsen deed een keer zo'n heel klein drukte-makertje moeilijk tegen mij,
    tot ik opstond en hij met z'n ca 1mtr65 zag hoe ik met mijn lengte van 2mtr18 tegenover hem stond hahaha.!!



    Waarop hij heel wijs zo hard als hij kon weg rende want zo'n ukkie is tegen mij bij voorbaat natuurlijk al kansloos
    want zo'n ventje kan mij al nergens goed en/of doeltreffend raken wanneer het op straatvechten aankomt hahaha.!!

    Wauw ben je 2,18 meter? ;o
    Ik heb ooit problemen gehad op de kermis, omdat ik lastiggevallen werd door een groep meiden die me gingen volgen en me op de hakken gingen trappen. Ik heb niks tegen ze gezegd, maar ik vermoed dat het kwam omdat ik in de botsautobaan tegen ze op knalde want als ik in een botsauto zit dan bots ik tegen andere botsauto's.
    Toen ze me op de hakken trapte draaide ik me om en schreeuwde dat ze van me af moest blijven. Toen wilde een van hen me grijpen. Ik was sneller en sterker en ik greep haar op zo'n manier waardoor ze niks kon. Uiteindelijk trok ik haar jas kapot (onbedoeld) en ik heb haar van me af gegooid :').
    Ik herinner me nog dat een van me op de benen trapte maar ik niks voelde, zo stijf van de adrenaline stond ik.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 0:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vecht met m’n broertje en dat is hilarisch haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn voordeel in een straatgevecht is
    dat ik 2mtr18 lang ben waardoor kleine ukkies van bv 1mtr65 mij al niet eens kunnen raken
    en mijn gevechtshouding is goed als perfect.
    (zie foto in de spoiler)




    1) Longen, hals en alles wat daar boven is.
    2) Plexus-solaris.
    3) Lever.
    punten 1 t/m 3 zijn veilig beschermd achetr/boven mijn vuisten met 1 mtr 70 als ideale stoothoogte en kom je niet bij.
    4) Nieren.
    5) Maag.
    punten 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn armen/ellenbogen en bovendien kan ik daar wel wat hebben en vormt geen enkel gevaar.
    6) Knieën, scheenbenen en enkels.
    punt 6 is door mijn lengte van 2 mtr 18 makkelijkste en daarom eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, scheenbeschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop weinig of niks uit zal halen.

    En meer gevoelige, zwakke en/of kwetsbare plekken
    zijn er niet waarop je mij goed en/of doeltreffend raken
    kan en dat maakt mij min of meer onverslaanbaar.!!

    ^ Draag jij altijd knie en scheenbeschermers? :W

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 10:21 ]


    Right. Voor iemand die nooit heeft hoeven vechten, vind ik dat je er ongezond veel mee bezig bent.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    haha wat?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    cameltoe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik kreeg een déjà vu gevoel bij dit plaatje. Maar blijkbaar onthoud ik echt de meest nutteloze dingen: Klik!

    Ik vraag me af waarom je dit toch zo boeiend vindt dat je het na ruim drie jaar weer met ons deelt. (En op vele andere websites)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bedankt dat je mij, en vele anderen, ukkies noemt. (cat)


    26 - 02 - '16

    Ringwraith schreef:
    Ik kreeg een déjà vu gevoel bij dit plaatje. Maar blijkbaar onthoud ik echt de meest nutteloze dingen: Klik!

    Ik vraag me af waarom je dit toch zo boeiend vindt dat je het na ruim drie jaar weer met ons deelt. (En op vele andere websites)

    boi


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ringwraith schreef:
    Ik kreeg een déjà vu gevoel bij dit plaatje. Maar blijkbaar onthoud ik echt de meest nutteloze dingen: Klik!

    Ik vraag me af waarom je dit toch zo boeiend vindt dat je het na ruim drie jaar weer met ons deelt. (En op vele andere websites)


    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 11:56 ]


    26 - 02 - '16

    Ringwraith schreef:
    Ik kreeg een déjà vu gevoel bij dit plaatje. Maar blijkbaar onthoud ik echt de meest nutteloze dingen: Klik!

    Ik vraag me af waarom je dit toch zo boeiend vindt dat je het na ruim drie jaar weer met ons deelt. (En op vele andere websites)



    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"