• Heyaa

    Ik zoek een cover en een bijbehorende banner dus ik doe beroep op alle talenten onder ons die voor mij een mooie cover willen maken. (:

    Over de cover
    Afmetingen: voorkeur naar een verticale positie, maar ik ga een horizontale cover niet per se afkeuren omdat het horizontaal is.
    Sfeer: liefst wat een akelige sfeer, maar geen horror. Gewoon niet te vrolijk, het thema dood mag centraal staan, maar ik wil eerder geen spoken of doodskoppen op de cover. Duistere wolken, schaduwen of begrafenisbloemen zijn voorbeelden.
    Opvulling: Ik houd echt van simpele covers die niet te druk zijn. Liefst geen faceclaims gebruiken, of duidelijk zichtbare gezichten.
    Kleuren: Niet te vrolijk, niet te druk. Zwart-wit mag, maar heeft niet per se de voorkeur.
    Titel: kerk(er), liefst misschien oftewel in hoofdletters oftewel zonder hoofdletter. Ik zou ook graag een versie willen zonder titel aangezien dit nog maar een werktitel is. Als je vergeten bent je cover op te slaan zonder titel, zal ik deze niet selecteren, I'm very sorry, maar ik wil misschien nog veranderen van titel. Het kan zijn dat ik later nog eens beroep op je doe om de titel dus aan te passen :'D
    Beschrijving van het verhaal: Het verhaal speelt zich af in een gesloten commune op het Deense platteland. Elk jaar wordt er een meisje tussen de achttien en eenentwintig jaar geofferd. Dit wordt gedaan door het hoofd van de commune, waarbij hij het meisje opsluit in de locale kerk voor zeven dagen, zonder eten of drinken. Niemand mag de kerk betreden, en dus mag ook niemand de kerk verlaten. De deuren van de kerk worden dag en nacht bewaakt. Wanneer de week om is, worden de deuren weer geopend. Elk jaar opnieuw wordt enkel de kleding van het meisje gevonden, maar het lichaam van het meisje zelf blijft spoorloos. De mensen in de commune geloven dat het meisje dan succesvol is aangenomen als offer en werd opgenomen tussen de natuurgoden.

    Over de banner
    Afmetingen: Horizontaal is verplicht, het liefst vrij smal en breed (:
    Sfeer: Hetzelfde als bij de cover.
    Opvulling: De titel mag goed opvallen.
    Kleuren: Hetzelfde als bij de cover.

    Over de afbeeldingen
    Het liefst heb ik graag rechtenvrije afbeeldingen, maar ik begrijp als dat te moeilijk is om gepaste afbeeldingen te vinden. Let er ook op dat de afbeeldingen van goede kwaliteit zijn zodat de cover zelf in een groot formaat gebruikt kan worden.
    Ik heb niet echt een voorkeur van bepaalde elementen die erin verwerkt moeten worden. Ik zou zeggen, maak iets hoe jij het voor je ziet, want wie weet verbreedt dat ook alweer mijn visie.

    Er is niet echt een deadline, dat hangt er wat vanaf hoe snel of hoe traag ik reactie krijg! xp de maker van de gekozen cover en banner krijgt negen credits (: Alvast bedankt voor iedereen die iets wilt proberen en als er nog vragen zijn, shoot!

    Liefs
    Qing


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zijn er nog anderen die iets willen proberen? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mt. Wil misschien wel iets proberen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''