• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    If I could just get paid for reading books and watching movies and tv shows that are still on my endless ‘to read / watch list’ • that’d be great.


    You told that joke twice.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gosh, this will give them something to talk about at tea time but to be honest they don’t have anything better to talk about at that age it’s kind of adorable and sad at the same time.

    //

    I fucking love 9-1-1.


    Deze serie is zo fucking goed


    Mhm?

    Damn. Ik ship ze wel heel erg als ik al fangirl op het moment dat ze uit hetzelfde glas wijn drinken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Begin ik nu een haat-liefde gevoel te hebben voor jou? :W

    En nee, dat je juist nu ziek bent geworden. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Sorry dat ik naar huis moest om mijn hond te verzorgen en sorry dat ik daardoor maar tien minuutjes er kon zijn. Sorry dat ik zo’n slecht persoon ben en sorry dat ik veel geef om mijn hond. Mijn hond is gewoon mijn beste maatje als ik me slecht voel en dan moet jij niet zo fucking spastisch reageren als ik zeg dat ik niet lang kan blijven omdat mijn hond al bijna acht uren alleen is. Fuck you.
    DIT MOEST ER AL UIT SINDS VRIJDAG

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 8:30 ]


    all because i liked a girl

    Ik wil niet geholpen worden, alsjeblieft, laat me met rust en verwacht niet zoveel van me


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Kunnen mensen alsjeblieft kappen met doen alsof autisme een ziekte is waar je van kan genezen, want het is niet zo.


    26 - 02 - '16

    Ik ben deze vriendengroep best wel heel erg beu.


    This ain't no place for no better man.

    Mwuhahaha ik heb zin in vandaag ^^ Poging 23 om van mijn vader te winnen met memory, ik heb er vertrouwen in :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ugh.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shelby schreef:
    Ugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan het niet, ik probeer het echt, maar het lukt niet. Stop. Alsjeblieft. Geloof me


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Zeg gewoon wat je wil en geef geen gemixte signalen ): daar kan ik niks uit afleiden


    all because i liked a girl