• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Jehan schreef:
    (...)
    Ah nice!
    En nooit geschoten is altijd mis.

    Ja ik kan het natuurlijk proberen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mijn vinger is helemaal ingedeukt lol
    Oké nee, wie hou ik voor de gek. Het is niet grappig, integendeel zelfs. Fucking hell


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    After all that hard work, I have finally got the time to begin again.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    excite


    Mhm?

    Please bitch. Talk shit, get hit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben mijn vrienden zo zat. 'Oh ik heb een mini snee, einde van de wereld, ik snijd zo erg dat ik echt opgenomen moet worden'. fuck you.
    'Oh ik ben zo suicidaal, echt ik wilde soms dat ik dood was.' sure
    'Oh ik at vandaag maar drie boterhammen, anorexia is real.' sure
    Oké, guys sure jullie hebben allemaal problemen maar stop met je zo aanstellen want dat deed ik ook nooit en het is nergens voor nodig en je triggerd me terwijl ik nooit iets tegen jullie zeg thanks.


    i wanna die with you once or twice.

    Maar even een planning maken want anders gebeurt er geen reet


    There are poems inside of you that paper can't handle

    The Death Note musical is surprisingly, actually really good. Only Human is fucking awesome and I'm once again in love with Rem, my love.


    kindness is never a burden.

    .... je doet het zelf, dude. Omg. Cringe-lvl is high.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kom op, zeg. Mag ik gewoon even wat nieuwe fics lezen waarin het om hun twee gaat en waarbij hun vrouwen niet bestaan of gewoon vrienden van ze zijn. Ik ship ze gewoon niet met hun eigen vrouwen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sorry, sorry dat ik zo irritant ben, ik stop al


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    AAAAAAAAAAH


    all because i liked a girl

    Oké er staan van die lekkere warme worstjes op tafel maar ik ben vegetariër :’)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oké, fuck fuck fuck. Nu lijkt alles weer veel erger dan het is dus is de oplossing ook weer veel drastischer. Ik hoop oprecht dat ik niemand kwijtraak nu met dit /:


    obsessive rage

    Lucens schreef:
    Ik ben mijn vrienden zo zat. 'Oh ik heb een mini snee, einde van de wereld, ik snijd zo erg dat ik echt opgenomen moet worden'. fuck you.
    'Oh ik ben zo suicidaal, echt ik wilde soms dat ik dood was.' sure
    'Oh ik at vandaag maar drie boterhammen, anorexia is real.' sure
    Oké, guys sure jullie hebben allemaal problemen maar stop met je zo aanstellen want dat deed ik ook nooit en het is nergens voor nodig en je triggerd me terwijl ik nooit iets tegen jullie zeg thanks.



    Het was niet mijn bedoeling je hier te stalken of te reageren op wat dan ook, maar mocht ik bij een van die vrienden gaan horen/er al horen (ik vermoed het niet want ik praat er niet genoeg voor met je en begin er zelf niet zo gauw spontaan over, maar toch), wil ik even sorry zeggen (': Waarschijnlijk hoeft dit niet eens maar goed omdat ik het best wel herken en er een kans is dat ik nu ook zo overkom gezien ik een extreem lichte versie van wat jij hebt heb en er soms met je over praat wilde ik toch mijn excuses aanbieden voor als ik als zo'n persoon overkom - dat is namelijk echt niet mijn bedoeling.


    obsessive rage