• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oké maar even serieus waarom zijn de verfilmingen van PJO nog niet verbrand?


    Cresswell schreef:
    Oké maar even serieus waarom zijn de verfilmingen van PJO nog niet verbrand?

    Omg ja. 100% agreed. Vre-se-lijk.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hij slaapt maar buiten vannacht. Heb de sleutel in de deur laten zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké ik ben nog steeds boos over het feit dat die dude van Pathé de verkeerde kaartjes af heeft gedrukt, mijn filmavondje dus compleet verpest was gisteravond. Molly's Game sucks.


    26 - 02 - '16

    I really wanna know what whiskey tastes like after this show....


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shelby schreef:
    I really wanna know what whiskey tastes like after this show....


    Horrible, really


    kindness is never a burden.

    Het doet pijn, fucking hell. Maar wat had je dan verwacht, Delphine? Je hebt het jezelf fucking aangedaan (‘: En het is goede pijn. De pijn leidt me af van de chaos in mijn hoofd en alles is beter dan die chaos ten volle beleven, dus ja, ook die pijn.
    En wie probeerde ik ook voor de gek te houden met die plakker? Natuurlijk helpt die niet. Ik ga mezelf er alleen maar meer pijn door doen

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 21:32 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben dood, mentaal en fysiek. Wat doe ik mezelf aan


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Scipio schreef:
    Het doet pijn, fucking hell. Maar wat had je dan verwacht, Delphine? Je hebt het jezelf fucking aangedaan (‘: En het is goede pijn. De pijn leidt me af van de chaos in mijn hoofd en alles is beter dan die chaos ten volle beleven, dus ja, ook die pijn.
    En wie probeerde ik ook voor de gek te houden met die plakker? Natuurlijk helpt die niet. Ik ga mezelf er alleen maar meer pijn door doen


    Ik zag je berichtje en ik wilde je laten weten dat wij, de vertrouwenspersonen, graag willen helpen als je even van je af wil praten. ^^ juist als je het nu zo moeilijk hebt, schroom niet om even een berichtje te doen. Wij staan voor je klaar (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik baal er stiekem van dat een promo topic niet super veel deed ana de reacties, want ik ben onzeker over mij gedicht enzo shame on me


    i wanna die with you once or twice.

    Also, ik zou echt super graag vrienden worden met Olivia maar ik durf geen gesprek te beginnen eh


    i wanna die with you once or twice.

    Haha fucking hell, waarom lijken mijn spieren de laatste tijd gevoeliger voor overbelasting? D:


    26 - 02 - '16

    Ik zou willen dat we gezellig met zijn allen beneden zouden kunnen zitten zonder dat er allerlei eten op tafel komt te staan. Ik word er enkel maar depri van als ik telkens naar mijn kamer moet vluchten, alleen maar omdat ik zo hevig reageer op smakken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    being Dutch here seems like being an exotic animal

    and no we don't smoke weed every day

    lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ich bin scheiße


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.