• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ignorant people. 🙄🙄🙄


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vandaag was echt leuk omg

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Het was niet mijn bedoeling je hier te stalken of te reageren op wat dan ook, maar mocht ik bij een van die vrienden gaan horen/er al horen (ik vermoed het niet want ik praat er niet genoeg voor met je en begin er zelf niet zo gauw spontaan over, maar toch), wil ik even sorry zeggen (': Waarschijnlijk hoeft dit niet eens maar goed omdat ik het best wel herken en er een kans is dat ik nu ook zo overkom gezien ik een extreem lichte versie van wat jij hebt heb en er soms met je over praat wilde ik toch mijn excuses aanbieden voor als ik als zo'n persoon overkom - dat is namelijk echt niet mijn bedoeling.

    Ava, thank you for this, @Brechtje, nu ja, ik wilde basically hetzelfde zeggen als Ava dus. En uhm, ja, hugs.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wacht...
    wat


    Deep inside, I've never felt alive

    @Ava, @Ninny, lieverds het gaat over niemand op Q, laat dat duidelijk zijn. Hugs backkk


    i wanna die with you once or twice.

    Ga ik dom doen? Probably.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan gewoon echt niet tegen die community pagina's die op nieuwsberichten gaan reageren, puur om haat te zaaien en mensen te kwetsen. Flikker the fuck op. Het is ook nog behoorlijk fucked up dat Facebook het niet noodzakelijk lijkt te vinden om actie te ondernemen. D:<


    26 - 02 - '16

    Ik ben vandaag van zo'n 300 naar zo'n 1.300 afbeeldingen gegaan op WHI en ik ben helemaal weer in de fangirl modus over Heroes Of Olympus en Lunar Chronicles wieeeeeh.


    Ik ga je ver, damn it, ik stel me zo erg aan


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Insidious 4: I’m coming for ya.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maybe I should just say I'm a lesbian. Maybe y'all will stop then.


    kindness is never a burden.

    ik zeg ga rechten studeren want dit is crap


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    also hoe nice zou het zijn om babysit of au pair te worden van het kindje van een deense voetbalspeler omg so close i hope they will say yes yes yes and then i will be yay yay yay denmark


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze haat me, ik heb dit voorgoed verpest


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MOTHERfUCKER en dat is mijn vriend. Stik toch lekker.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 20:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.