• Ook dit topic open ik weer, want ik ben blijkbaar erg goed in het drienhonderdste compliment posten?

    Anyway, spread the love.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Een hele leuke/mooie sig! ^^

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 19:42 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb het al nog eens gezegd maar, worth repeating. Het totaalplaatje van je username, signature en pf is echt geweldig.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Je Fluffstory is echt heel schattig :3


    Mhm?

    Liesje, jouw schrijfkunsten zijn echt adembenemend en ik ben gelijktijdig blown away als jealous as fuck want boy hoeveel boeken gaan er wel niet van jou verschijnen?


    Eomer schreef:
    Liesje, jouw schrijfkunsten zijn echt adembenemend en ik ben gelijktijdig blown away als jealous as fuck want boy hoeveel boeken gaan er wel niet van jou verschijnen?


    NEGEER MIJ EN OVERLAAD MIRTE MET LIEFDE

    waarschijnlijk niet veel met mijn discipline :’D


    Mhm?

    Mirte jij hebt altijd de coolste usernames en profielfoto's

    Also Liesje you just a blessing for mankind :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jouw username is echt nice en jouw profiel is echt vet coool


    i wanna die with you once or twice.

    Ik weet dat je in geen makkelijke periode zit op het moment en ik vind dat je je daar erg sterk onder houdt (K)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Je lijkt me een aardige en energieke meid.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 20:21 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind je signa echt leuk. (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je lijkt mij ontzettend aardig en ook een leuke username! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je profiel is prachtig!

    1. You’re so fucking handsome #crush
    2. Volgens mij ben je zo lief en schattig echt zo’n ‘ik wil je in je wangen knijpen en tegelijkertijd in een potje stoppen because precious’


    Mirts, ik wil eventjes zeggen dat ik het geweldig vind om met je te praten. Het is dan wel niet zo gestructureerd, maar het is heerlijk hoe we elkaars GB kunnen binnenwalsen met HE MOET JE NU HOREN en andere fangirlscreams. I love it and I love you


    Mhm?

    Ik moest heel hard lachen door je nieuwe username en ik vind je gewoon echt een toffe gozer (wie praat nog zo in deze tijd)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.