• Ook dit topic open ik weer, want ik ben blijkbaar erg goed in het drienhonderdste compliment posten?

    Anyway, spread the love.


    look at the stars, look how they shine for you;

    heel veel liefde voor je username 😍


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je usernames zijn al-tijd goals en daarnaast ben je echt knap.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wat heb jij een ontzettend mooi profiel zeg! 😍


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jouw signature is echt heel mooi, en ik ben een beetje verliefd op je profielfoto.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Jij lijkt me een erg sterk persoon


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jouw snaps zijn echt leuk/grappig en je bent gewoon hartstikke gezellig.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Niet alleen zijn jouw profielen altijd een waar kunstwerk (deze in het speciaal vind ik prachtig) — maar je komt ook over als een behulpzaam en lief persoon die altijd voor haar vrienden / vriendinnen klaar staat. (Plus je Snaps zijn awesome.)

    Brittje waar moet ik beginnen?
    1. You're fucking handsome.
    2. YOUR EYELINER. Enough said.
    3. Je hebt zo'n droge, sarcastische humor dat je me altijd aan het lachen weet te krijgen.
    4. Je liefde voor Teen Wolf is inspirerend.
    5. I can't wait to meet you again.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 11:24 ]


    Ik ken je (nog) niet zo goed, maar ik denk dat je hartstikke gezellig bent om mee te kletsen. Ik denk dat je iemand bent die heel betrouwbaar en zorgzaam is. Iemand die er altijd is voor een ander.
    Daarnaast is je humor volgens mij echt on point! (;

    Jij lijkt me heel aardig en jouw profielen zijn awesome. (:
    Ik vind jouw posts op het forum ook altijd heel leuk haha, het is altijd fijn om een reactie van jou tegen te komen


    i wanna die with you once or twice.

    Je gedichten zijn altijd ontzettend mooi, je bent gewoon een superlieve kinder en extreem awesome <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je bent echt aardig en je hebt altijd leuke usernames


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    LonLon! Altijd gezellig, en altijd in voor een praatje! Gewoon een super leuke meid ben je!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt ^^ Je bent geweldig en leuk om mee te snappen en wanneer staat er een meeting gepland? Want ik wil je echt een keer meeten :o


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik hou echt van jouw username! Iedere keer als ik hem tegenkom, ben ik even zo van: YESS!

    Ik vind je echt een hartstikke aardig persoon en je bent gewoon lekker jezelf!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO