• Ook dit topic open ik weer, want ik ben blijkbaar erg goed in het drienhonderdste compliment posten?

    Anyway, spread the love.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Lies, ik vind jou ook een goede schrijfster en niet alleen dat, maar jouw verhaallijnen zijn altijd zo goed uitgedacht dat ik begin te denken dat je het zelf allemaal meemaakt? Ook zijn je personages like legit levensecht dat ik eigenlijk vrij zeker ben dat ze ergens leven in een of ander parallel universum en dat kunnen niet veel mensen dus props. Oh en je bent trouwens superschattig aHHHH.


    Heaven is a place that we all have

    Je bent zo hulpvaardig en lief! Ik ben je voor eeuwig dankbaar gewoon voor wie je bent. Oeps deze was voor Liesje.

    Maar, he, Ads. Jij bent zo ontzettend lief en tof en altijd als ik met jou praat, verschijnt er een lach op m’n gezicht. Soms een grinnik, soms een glimlach, maar hell hoe vaak ik wel niet raar aan ben gekeken omdat ik tegen de slappe lach aanzat.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 18:26 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna, je staat altijd voor ons klaar als we met iets zitten en ondanks dat ik je vorig jaar ergens op Q heb leren kennen, ben je wel 1 van m'n favoriete mensen hier!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt jij bent zo mooi *-* en een geweldige snappartner (wbw)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jouw profiel is echt goals ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Love de kleurencompositie van jouw hele profiel, erg mooi.


    ars moriendi

    DARYL DARYL DARYL.
    Should I say more? You're obviously fucking awesome.


    Bruh dit gaat snel

    Mirte, jouw booketlisttopic is zo netjes en gaaf, dat ik er bijna meer door ga lezen. But what is time
    You're loveable

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 19:30 ]


    Mhm?

    Ten eerste geniale username! Elke keer dat ik je voorbij zie dan hoor ik Britney Spears liedje in mijn hoofd: oops i did it again. En ik vind het geweldig haha.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jouw username en signature zijn echt heel mooi en tof gevonden.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    ik vind je sig heel erg mooi c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je lijkt mij echt, en ik besef dat dit misschien klinkt als een banaal complimentje maar ik meen het echt, een ontzettend intelligent en leuk persoon om mee te praten, en daarnaast ben je erg aardig ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Cool profiel! :Y) en als dat je echte naam is, vind ik hem echt heel erg mooi en uniek!

    Jij bent boo. <3 Je bent ontzettend lief en een geweldige vriendin om te hebben. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Lauraaaa, super gezellig en liefde voor jouw usernames! ;-;

    Filiz, ik vind jouw profiel echt heel gaaf!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 21:26 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO