• Ook dit topic open ik weer, want ik ben blijkbaar erg goed in het drienhonderdste compliment posten?

    Anyway, spread the love.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Als eerste houd ik van de quote in je signature.
    Als tweede houd ik van de quote op je profiel.
    Als laatste lijk je me een aardig, behulpzaam persoon met een goede smaak in mannen (lees: Daryl).


    Mirte, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar je bent een geweldig persoon. Je bent leuk om mee te praten (en te snappen) en RPG'en en onze ships zijn altijd leuk en je bent gewoon een ontzettend goed mens en I love youu


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben nog steeds onzettend jaloers op je dat je in Amerika bent enzo want whoah, hoe awesome is dat?! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jouw username blijft echt de max!!

    KyloRen schreef:
    Mooie signature hehe. Trouwens, jij woont in Gent? super nice! Ben er laatste geweest en vind het echt een toffe stad!
    Verder ken ik je eigenlijk nog niet zo, maar je lijkt me een aardige meid. ^^


    Thanks! Yass. Gent is echt een mooie stad met een mooi evenwicht tussen rustig en druk, toeristisch en huiselijk, dat soort dingen. Geweldige stad om in te wonen ook, zeker temidden de drukte. Lekker gezellig (krul)


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Je username is awesome en je profielfoto ook! Je bent trouwens ook heel knap!

    Je Frederick Chilton cosplay is echt geweldig! Plus je bent volgens mij echt enorm aardig!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je bent mooi (:


    Mhm?

    Je hebt altijd hele leuke usernames en je bent aardig. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Je profiel is echt prachtig ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ken je niet persoonlijk, maar ik zie je altijd hele behulpzame, vriendelijke reacties achterlaten op het forum. Daarnaast blijf ik erbij dat je profiel echt heel mooi in elkaar zit.


    ars moriendi

    Je lijkt me erg aardig!!
    En je bent heel actief op het forum en dat is lekker gezellig!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ken je (nog) niet zo goed, maar je lijkt me een ontzettend aardig, lief en positief persoon • je aanwezigheid op het forum van Q. is er in ieder geval om een glimlach van te krijgen.


    Jouw RPG rollen zijn echt het einde ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xan, lieve poepie van me!
    Whoops was iets te snel met verzenden, het is wel handig om een legit compliment te geven haha.
    Je bent ontzettend gezellig en ik hoop dat we onze snapstreak nog lang gaan volhouden!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 21:51 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je username is leuk en daarnaast ben je echt knap ^^

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 21:54 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis