• Ook dit topic open ik weer, want ik ben blijkbaar erg goed in het drienhonderdste compliment posten?

    Anyway, spread the love.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Super actief en leuke aanwezigheid hiero! *O* Ik vind het leuk hoe je je profiel hebt vormgegeven.

    Je profiel is echt enorm satisfying. En ik vind het leuk dat je zo actief bent op Q. (:

    Jouw cosplay is wel echt heel tof en jij bent natuurlijk ook een geweldig, leuk en aardig persoon!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Don't know you personally, maar ik vind je een gezellige user, lekker actief op het forum!


    ars moriendi

    Je profielfoto maakt me in de war. Nee, dat is geen compliment, maar wel de waarheid.
    Wel een compliment is, dat ik je super tof vind. (voor zover dat kan?) ok, doei.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je signature & profielfoto zijn wel badass


    Just doing what I can

    AdoreDelano schreef:
    Je profielfoto maakt me in de war. Nee, dat is geen compliment, maar wel de waarheid.
    Wel een compliment is, dat ik je super tof vind. (voor zover dat kan?) ok, doei.

    It's me in disguise, honey

    OT:
    Ik vind het heerlijk dat je eerste username op deze site "GoeieSchrijver" was. En je bent Walking Dead liefhebber, dus ik geef jou een highfive.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    It's me in disguise, honey

    OT:
    Ik vind het heerlijk dat je eerste username op deze site "GoeieSchrijver" was. En je bent Walking Dead liefhebber, dus ik geef jou een highfive.


    FIRST OF ALL ik was echt 10 ofzo ik vond het grappig;

    daarnaast is je signature van Fall Out Boy dus ik geef jouw ook een highfive (en je profielfoto is heel cool)


    Just doing what I can

    Je profiel is leuk, want: BO BURNHAM!

    Whoa naast alle andere coole dingen ben je ook nog eel supergoede cosplayer ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bro als je mijn RPG rollen al tof vindt, moet je eens naar die van jezelf kijken want die hangen zo perfect in elkaar dat het gewoon eng is. For real, jij schrijft nog eens een boek en dan wil ik het sowieso lezen.
    Plus: I love your haircut. Plus: why don’t I know you better because you seem frigging awesome.


    •

    Mirts (heart2)
    Je bent nog steeds een van mijn favoriete mensen op q en dat zal nooit veranderen want je bent echt een schat van een meid! Plus je bent echt heel mooi tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ken je niet maar je lijkt me een heel lief en enthousiast persoon!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik ben geen fan van roze in het algemeen, maar jouw haar is echt tof!


    Mhm?

    Jij bent heel gezellig om mee te kletsen. En ik vind het tof dat je leraar wilt worden!