• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett|18||1.9 - Taeralsahfer
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Maluma
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -Solmeron
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Taeralsahfer
    ~ Kioshi Hara|18|spoiled little brat|1.10 - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Weegie
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Rasalghul
    ~ Sam Curtis|17|Fraudeur|1.10 - Salaryman
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Rasalghul
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - IrisWestAllen
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh
    ~ George Jayden Burnett|19|Double trouble|1.9 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 19:52 ]


    El Diablo.

    h1gh schreef:
    Wilt iemand misschien nog een geheim met Owen, Sami of George?


    Valentia?

    h1gh schreef:
    Wilt iemand misschien nog een geheim met Owen, Sami of George?


    Ik heb Juni voor je. c:


    That is a perfect copy of reality.

    h1gh schreef:
    Wilt iemand misschien nog een geheim met Owen, Sami of George?


    Ik heb Becca ook nog altijd, hoewel we volgens mij nog niet echt relaties tussen ze hadden.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ja! Leuk allemaal, ik zal zo even kijken of ik iets kan bedenken voor hun – hebben jullie misschien nog voorstellen? We kunnen van alles bedenken nog, ik loop alleen een beetje vast met de geheimen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    Ja! Leuk allemaal, ik zal zo even kijken of ik iets kan bedenken voor hun – hebben jullie misschien nog voorstellen? We kunnen van alles bedenken nog, ik loop alleen een beetje vast met de geheimen


    Ik loop zo'n beetje tegen hetzelfde probleem aan. In eerste instantie bedacht ik dat ze misschien gewoon geld had gestolen van haar ouder bankaccount, maar dat geheim is zo gammel als ik weet niet wat. XD
    Misschien dat we samen met iets beters komen, hehe


    I have seen my own sun darkened

    Quean ↠ Sumner


    I have seen my own sun darkened

    Sorry voor deze moodkiller, maar Sebastian kan er heel slecht tegen om zich nutteloos/overbodig te voelen xD en ik had geen zin om zo'n soort scene te moeten beschrijven

    Trouwens, no offence guys, maar ik las in een aantal post dat er allemaal alcohol gewoon verkrijgbaar zou zijn op het feest maar eh, drankgrens in de VS is 21 dus dan gaan ze dat echt niet uitdelen op een schoolfeest 😅


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Was er iemand die Tyler en Roxie zou komen storen? Ik weet het niet meer.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Volgens mij niet nee


    El Diablo.

    Ik ga zo snel mogelijk met Dantae aan de gang, met Jaz wacht ik nog steeds..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Benu schreef:
    Ik ga zo snel mogelijk met Dantae aan de gang, met Jaz wacht ik nog steeds..


    Sorry Jen, heb nog niet echt tijd voor gehad, zal zsm schrijven en ook voor George. . . Hoop niet dat jullie het erg vinden


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    (...)

    Sorry Jen, heb nog niet echt tijd voor gehad, zal zsm schrijven en ook voor George. . . Hoop niet dat jullie het erg vinden


    Doe maar gewoon lekker rustig aan met George, don't worry en take your time. Er zijn belangrijkere dingen dan Q

    Marlow > Amren.


    That is a perfect copy of reality.

    Mensen weten niet van Miskas relatie. Deze houd hij graag voor zich (:


    Bowties were never Cooler