• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett|18||1.9 - Taeralsahfer
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Maluma
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -Solmeron
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Taeralsahfer
    ~ Kioshi Hara|18|spoiled little brat|1.10 - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Weegie
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Rasalghul
    ~ Sam Curtis|17|Fraudeur|1.10 - Salaryman
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Rasalghul
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - IrisWestAllen
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh
    ~ George Jayden Burnett|19|Double trouble|1.9 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 19:52 ]


    El Diablo.

    @IrisWestAllen Oeh, Eadlin en Miska is een prima idee! (:


    I have seen my own sun darkened


    R E L A T I E L I J S T J E

          Wat ik nog zoek:
    ~ Best Friend
    ~ Iemand die veel gebruikt maakt van haar coding skills
    ~ Old Bully
    ~ Bad influence
    ~ Crush
    ~ Ex (???)
    ~ IDK what else Eigen inbreng...?


          Nolan Fergus Hamilton
    Haar oudere broer met wie ze op het moment een beetje in de clinch ligt. Waar ze vroeger verlangde naar zijn beschermende armen, heeft ze nu behoefte om afstand van hem te nemen. Wel blijft het haar broer en probeert ze achter de schermen toch nog een beetje voor hem te zorgen, vooral na zijn drugs-probleem.

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 6:51 ]


    I have seen my own sun darkened

    Errante schreef:
    (...)

    Valentia wil zeker wel een dansje met m delen maar is als date helaas voor Gus niet beschikbaar


    One dance is all it takes

    Any other takers?

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 10:24 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    One dance is all it takes

    Any other takers?


    Haha, we'll see

    Wat is het plan nu want het is voor mij nog steeds niet duidelijk tbh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een voorstel doen?
    Want door de wel-skip-niet-skip zit ik momenteel vast met Colin, die samen met Ann naar het vorige bal gegaan was maar in de periode tussen de het oude en nieuwe bal wel met Isabella wat kreeg...

    Is het wat dat het huidige bal een jaarlijks lentebal is dat door de Lelwyn's georganiseerd wordt?
    Dat het een bal voor studenten is, waar scouts van universiteiten en zakenlui ook voor uitgenodigd zijn, zodat de studenten al stappen richting volgend jaar kunnen zetten.
    (En daarna natuurlijk een grote afterparty)

    Op die manier zou het logischer zijn dat Colin inderdaad met Ann aankomt, en daarna zijn date met Isa op kan pikken.

    Het is maar een voorstel -want ik voel me echt tussen twee vuren zitten- geef gerust je mening


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    I like that c:

    Maar we deden geen lentebal meer right omdat die vaak meer richting einde van het schooljaar zijn?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Dat inderdaad. Ik had een lentebal geopperd, maar gezien dit te dicht richting het einde was een voorstel gedaan om er dan een winterbal van te maken waardoor we iets verder skippen dan het eerste bal en nieuw besproken relatie konden blijven zoals ze waren (voor oud en nieuw). ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iemand voor Eadlin? ^^


    I have seen my own sun darkened

    Lentebal, winterbal, het voorstel blijft hetzelfde :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik vind het prima. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sounds good to me ^^


    El Diablo.

    Quean schreef:
    Iemand voor Eadlin? ^^


    Ze kan met Gus gaan, maar dan is ze op het feest wel alleen. Of daar kan ze lekker lonely bij Miska gaan staan


    Bowties were never Cooler

    Iemand naar wie Juni toe kan? ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Iemand naar wie Juni toe kan? ^^


    Ik heb Rebecca wel!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.