• Ik was niet zeker wel subforum ik moest kiezen

    Maargoed, ik studeer. Al lang, ik ben ondertussen een vierde jaars, met twee jaar studievertraging. Dit is straks relevant.
    Ook zit ik bij een studentenvereniging waar ik het ontzettend naar m'n zin heb. Leuk daar, leuke feestjes, leuke mensen et cetera. Nu is de sollicitatieperiode van het nieuwe bestuur aangebroken. Maar ze hebben een beetje moeite met sollicitanten vinden. Nou ben ik eergisteren door een huidig bestuurde benaderd dat ze mij wel een geschikte kandidaat vonden. Ik was gelijk enthousiast, want ik had altijd al ambities om een bestuursjaar te doen, maar niet zo snel nadat ik lid ben geworden (ik ben september 2016 lid geworden). Omdat ik dus al twee jaar studievertraging heb, kan ik het me niet veroorloven om nog meer vertraging op te lopen als ik dit jaar ga besturen. Dan zit ik aan het maximum van 7 jaar. Zonder dit jaar kan ik dus nog uitlopen (dit wil ik niet, maargoed wie weet wat er op mijn pad komt). Een bestuursjaar staat sowieso echt ongelooflijk goed op je cv, je leert er ontzettend veel van, en het is een fant ervaring. Maar ik vind het ook heel eng, omdat je in één keer overdag een soort van bedrijf moet runnen en 's avonds moet je een goedlopende bar zijn. Ik zit dus zo in de twijfel wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik overgehaald worden om te doen, maar aan de andere kant wil ik eruit gepraat worden. Je zal bijvoorbeeld bij nare situaties, dat iemand ineens in elkaar zakt op een feestje, in je eentje hele snelle beslissingen moeten nemen, en ik weet niet of ik dat kan. En ook is het zeker heel handig om een kamer in de buurt te hebben, want je zal soms ook snel op de sociëteit moeten zijn. En ik heb geen kamer in de buurt. Dus ook dat zou erbij moeten komen.
    De deadline voor de sollicitatie brieven zijn half februari, want ontiegelijk snel is, en ik heb nog steeds geen idee wat ik nou moet kiezen. :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.