• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Howlie ****
    That hurts so much!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik hoef al geen eten meer. Ik voel me al amper gemotiveerd om überhaupt iets te eten gezien ik toch al te dik ben, dus ik ga maar gewoon naar bed ofzo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Flugzeug schreef:
    Gewoon gister een hamster met alles erop en eraan gehad van de beste vriend van mijn vriend. Super gaaf. :3
    Star is de naam. Wieh.


    niet om vervelend te doen, maar eigenlijk uit bezorgdheid na je laatste topic, is het wel verstandig om de zorg van een hamster erbij te nemen nu afgezien van de lastige situatie? Ik bedoel, een hamster heeft eten nodig, een kotje dat regelmatig verschoond moet worden, rustige leefomgeving, etc. Ik weet natuurlijk niet hoe je situatie nu is. Gaat het al beter weer? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    oh wow ik zat hier eergisteren vijf jaar
    time flies


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    kerstboom afbreken be like sneetje hier schrammetje daar

    een waar gevecht lol

    also ja wow het is bijna februari en die verdomde boom stond er nog steeds, of wat er nog van overbleef na de stortregen van naalden


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het jeukt echt om iets op te gaan sturen, maar ik weet dat ik weer teleurgesteld ga zijn als ik het wel doe.


    26 - 02 - '16

    Lowkey wanna cut my hair
    Nah, not even ‘lowkey’. Ik wil het gewoon asap (‘:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Copenhagen schreef:
    (...)

    niet om vervelend te doen, maar eigenlijk uit bezorgdheid na je laatste topic, is het wel verstandig om de zorg van een hamster erbij te nemen nu afgezien van de lastige situatie? Ik bedoel, een hamster heeft eten nodig, een kotje dat regelmatig verschoond moet worden, rustige leefomgeving, etc. Ik weet natuurlijk niet hoe je situatie nu is. Gaat het al beter weer? (:


    Alles zit er bij het beestje. Voer voor sowieso 2 maanden, zelfde als hokverschoning etcetera. Ik heb sowieso ook een dier nodig(dat is een soort therapie voor mij) dus dit is heel goed. Het is ook een afleiding voor mij ^^
    Snap je bezorgdheid, maar dat hoeft echt niet. Dieren zijn mij heilig dus hij zal niets tekort komen. Stuur je vandeweek wel even een foto (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer je je haar wilt verven, maar je moeder 'nee' gilt op alles wat niet blond is


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb het niet snel

    maar omg ik smelt


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Matty twee weken geleden: oh dit Creative Writing doen we even, simpel, heb ik ook al eens gedaan, moet ik makkelijk kunnen doen, ben er tenslotte al bijna drie jaar mee bezig
    Matty vandaag: wat is de Engelse term voor enjambement. En voor witregel. En voor [vul in].

    Fuck me


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I don't want to fucking count calories anymore. Get away from me with your diet plans.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 22:26 ]


    kindness is never a burden.

    Ik ben echt echt echt zo dom.


    i wanna die with you once or twice.

    Pretty proud of this idea. Guess the old me is back?


    Feel the fire, but do not succumb to it.