• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit is echt weer zo verschrikkelijk typisch :')


    Caution first, always.

    Flugzeug schreef:
    (...)

    Alles zit er bij het beestje. Voer voor sowieso 2 maanden, zelfde als hokverschoning etcetera. Ik heb sowieso ook een dier nodig(dat is een soort therapie voor mij) dus dit is heel goed. Het is ook een afleiding voor mij ^^
    Snap je bezorgdheid, maar dat hoeft echt niet. Dieren zijn mij heilig dus hij zal niets tekort komen. Stuur je vandeweek wel even een foto (:


    Ah, das fijn, en heel lief van die vriend dat hij dat voor je gekocht heeft! Het was meer van, als je heel de tijd heen en weer moet verhuizen omdat je nog niet helemaal zeker bent voor waar je graag wilt gaan wonen kan het voor het beestje een beetje stressvol worden, denk ik.

    Post zeker maar een foto ^^ Ik ben benieuwd, ik hoop dat het zo een typische dikke hamster wordt :3 dat is zo cute hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    This feels so weird?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit gesprek wat ik vanavond had met een van mijn vrienden... Hahahah. Ik ben de verkeerde persoon om het over waar we het over hadden te hebben though.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 2:06 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    That moment when someone you used to be friends with uses a phobia (that really bothers me because I actually have it) to gain attention ad you feel like shot about it.


    This ain't no place for no better man.

    'het was niet mijn bedoeling om schijnheilig over te komen. ik vraag het uit interesse want ik hoop dat het goed met je gaat'

    well fuck een eind op wil je ja

    like i've said you fucking broke my trust and dont u understand that lol u know that i got my legit reasons so pls stop trying, you really dont care abt me otherwise you would have showed it before instead of hitting my phone AFTER i texted u first lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Triggering:
    God, i can't stop thinking about cutting myself and that makes me so sick..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dilemma: stop ik nu met deze opdracht, omdat we het toch morgen met z'n allen gaan doornemen en ik dat een veel chillere manier vind om het te leren, of ga ik nu nog even door met knoeien, zodat de docent niet het idee krijgt dat ik niks doe voor dit vak?
    En hoe ben ik ooit in het soort persoon veranderd dat in tentamenperiodes tot na middernacht in de ub zit?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Why is life so hard


    kindness is never a burden.

    Gibbins schreef:
    Triggering:
    God, i can't stop thinking about cutting myself and that makes me so sick..


    Oke niet de beste post om dit op te reageren BUT U GOT 10K POSTS YAY

    <3 ik wil je echt heel veel liefde en knuffels sturen, maar ik weet dat het vast niet veel helpt. Toch wil ik je aanraden sterk te blijven, beetje cliche maar echt, het is het waard, misschien zie je dat nu niet, maar in de nabije toekomst wel! I've been there as well, stuur een berichtje als je er eens over wilt praten, of als je mijn verhaal wilt horen, misschien kan het een leidraad zijn voor jou om uit je put te komen, ook al mogen onze redenen heel erg uiteenlopend zijn, hoogstwaarschijnlijk.
    Anyway <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil niet slapen, ik zal ook niet kunnen slapen met al die bewegingen in mijn buik maar ik moet simpelweg gaan slapen om morgen te kunnen functioneren. Nou ja, ik had al moeten slapen om morgen te kunnen functioneren. What is life and why is it doing this to me?


    — I was lightning before the thunder —

    Gibbins schreef:
    Triggering:
    God, i can't stop thinking about cutting myself and that makes me so sick..


    I hope that by now you're sound asleep. But I'm sending you this nonetheless. You are worth the world. You are worth stars and universes. You are worthy of recovery. You are worthy of self-love. And I promise you you will get there. I promise you this dark night has a bright light of life at the end. I promise you that relapsing is okay. It doesn't make you a failure, it makes you human. But you can and should be proud of having gone so long without relapsing, that is if you relapsed last night. I promise you that I am proud of that time you went without doing it. Hell, I'm sure you've already come a long way. And I am proud of that for you, and you should be too. Know that you can always message me and dozens of others on here. That's just a reminder, because you probably know that, but I don't know if you realise it. You're never a bother, never an annoyance to us. We care. Sleep tight. Sweet dreams/


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    wats ur problem okei 🤦🏻‍♀️


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I hate my decisions rn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit is niet het goede moment om 'niet lekker' te zijn. Kom op! Leven, dit is belangrijk


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]