• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yeah not gonna bother with you anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat bestaan er toch ook kuthoeren zeg. Bah.




    Vriendlief heeft angst dat de hamster niet drinkt, dus vroeg hij of ik een klein laagje water in een bakje wilde doen. Zo gezegd zo gedaan, vijf minuten verder en het bakje zit vol flas. Ja, gg...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 12:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flugzeug schreef:
    Wat bestaan er toch ook kuthoeren zeg. Bah.


    Same tho.

    Seriously wijf, Ik besef dat ik hem niet kan hebben but at least treat him right. Like he deserves.




    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    This is just sad. You know that, right?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    i dont want to live like this anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damn, ik kan mijn ribben haast niet meer zien, komt doordat ik waarschijnlijk te veel heb gegeten. Even dimmen


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    I've come to this point where I don't give a shit about anything anymore? And it's equally good and bad, because it means no stress but it also means no motivation to do important stuff.


    kindness is never a burden.

    ChiIdhood schreef:
    Damn, ik kan mijn ribben haast niet meer zien, komt doordat ik waarschijnlijk te veel heb gegeten. Even dimmen

    Je ribben kunnen zien, is ook niet altijd goed. Maar sowieso moet je daar niet naar kijken, want elk lichaam is anders, maar kan net even gezond zijn. Dat je gezond bent, is waar het om gaat. En dat hangt niet af van een bepaald lichaamsdeel dat zichtbaarder is of niet.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 13:53 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Shadowsinger schreef:
    i dont want to live like this anymore.


    Live for the books.



    //

    Damn ik zit weer helemaal in de flow and it feels goood.


    Jup. Sommige mensen kan ik écht, écht voor hun kop slaan. Lekker lopen spotten met dodelijke, mentale ziektes lol. Oh, ik skip een maaltijd, omg ik heb anorexia. Nee, hemel nee. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Thanks


    i wanna die with you once or twice.

    Mijn kamer is weer helemaal netjes. Trots 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ChiIdhood schreef:
    Damn, ik kan mijn ribben haast niet meer zien, komt doordat ik waarschijnlijk te veel heb gegeten. Even dimmen


    ik kan mijn ribben ook niet zien, maar ik zou mezelf daarom niet te dik noemen. Ik vind mezelf eigenlijk helemaal prima. Dat zou je van jezelf ook moeten gaan vinden! Je bent perfect hoe je bent en trek je van anderen niets aan. Zolang het in gezonde maten blijft, zowel heel slank als heel dik, ben je prima, ook al vind je dat nu niet. Het is echt (: luister niet naar de anderen. Doe gewoon wat je zelf wilt en geniet van het leven, alle chocola inbegrepen (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zo laat al, ik zal maar gaan vertrekken, pff.


    Ik wil een tuin vol egels

    W-auw. Alles komt zo snel dicht bij. PANIEK. PANIEEEEEK. PAANIEEEEEK.


    The truth is out there.

    Anxiety can you just fuck off please.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered