• Wanneer je geblokkeerd wordt door meerdere mensen waarmee je nog nooit één woord hebt gewisseld op deze site??? I mean??? Ik weet dat ik een directe bitch ben soms, maar


    Voorzorgsmaatregelen, mensen?
    Overkomt jullie dit ook wel eens, of is dit echt weer iets voor mij? :'D

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 22:52 ]


    ars moriendi

    @Salaryman
    @Necessity
    Ik heb jullie allebei ff geblokkeerd. Tell me als je 't gezien hebt, dan deblokkeer ik jullie weer, haha. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Whoa! Nu weet ik eindelijk hoe het is om geblokt te zijn 😋


    No growth of the heart is ever a waste

    Schaduwjager schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik. Maar omdat ze zei meerdere mensen dacht ik dat het misschien een bug was.

    Heel apart dit.

    Preventieve maatregelen nadat ik mijn mening gaf in een ander topic een paar dagen geleden, denk ik. Mijn mening viel een beetje verkeerd bij sommige mensen. Ah well.


    ars moriendi

    Heliotrope schreef:
    Ja, dat is mij wel eens overkomen. Wat ik nog stommer vind is dat die mensen toch gewoon bij je creaties kunnen. No gurl, you blocked me. So no more of me for you. Ik heb er al vaker een suggestie over gemaakt en er is nooit iets mee gedaan. Oh well.




    Ik dacht dat je wel iemand story kan lezen, maar niet kan reageren. Dus in dat opzicht lijkt het me niet zo erg uiteindelijk. Iedereen mag alles lezen wat die wil. Er staan in ieder geval geen blok-suggesties op de To-Do-lijst in ieder geval.

    Misschien moeten we blokkeren gewoon afschaffen. Geen rommel meer. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Preventieve maatregelen nadat ik mijn mening gaf in een ander topic een paar dagen geleden, denk ik. Mijn mening viel een beetje verkeerd bij sommige mensen. Ah well.


    Ah, oké. Maar dat ze dan meteen gaan blokken. :/


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Klaar schreef:
    @Salaryman
    @Necessity
    Ik heb jullie allebei ff geblokkeerd. Tell me als je 't gezien hebt, dan deblokkeer ik jullie weer, haha. (:

    Hehe dankje. Ik heb het gezien ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind eigenlijk dat er een maatregel moet komen dat wanneer iemand jou blokkeert diegene jou niet meer kan zien. Dat zou eerlijk zijn imo.


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik dacht dat je wel iemand story kan lezen, maar niet kan reageren. Dus in dat opzicht lijkt het me niet zo erg uiteindelijk. Iedereen mag alles lezen wat die wil. Er staan in ieder geval geen blok-suggesties op de To-Do-lijst in ieder geval.

    Misschien moeten we blokkeren gewoon afschaffen. Geen rommel meer. ^^

    Nou, ergens begrijp ik het ook wel als mensen het niet heel prettig vinden als mensen waar ze ruzie mee hebben (f nog erger, die kwaad willen doen zoals materiaal verspreiden op social media) nog bij hun werk kunnen komen. Ik vind ook, geblokt is geblokt. Als iemand mij niet op zijn of haar profiel wil hebben, mag hij of zij dat helemaal zelf weten. Andersom zou ik dat nmlk ook prettig vinden.

    Helaas kun je op quizlet ook weer doodeenvoudig een nieuw account aanmaken, dus dan is je profiel alsnog niet beschermd.

    Al met al vind ik dat er best nog een keer goed naar dit systeem gekeken mag worden. Want als ik zou willen, zou ik supereenvoudig weer naar deze mensen hun profiel kunnen gaan via een ander account. Zelf heb ik ook iemand geblokt die mij in real life heel veel nare shit heeft aangedaan (als in van me gestolen, me gemanipuleerd etc.) ik heb deze persoon geblokt en vind het geen fijn idee dat zij super easy weer bij me kan komen hier.


    ars moriendi


    Ik weet natuurlijk niet voor 100% zeker wie of welk topic dat toen was, maar los daarvan vind ik het wel een beetje raar dat je daar een openbaar topic over opent. Diegene heeft daar vast een goede reden voor gehad en nu lijkt het voor mij alsof je steken probeert terug geven en dat vind ik niet helemaal eerlijk.
    Je kan ook een bemiddelaar hierover pb’en of zoiets, in plaats van zo’n topic te openen, dan kan je misschien zelfs het conflict oplossen terwijl het nu voor mij lijkt alsof je eerder conflict opzoekt. Nogmaals, ik sta er verder buiten maar het topic komt op mij niet echt fijn over.

    Blokkeren heeft altijd twee kanten en het is jammer dat je met zo'n topic het verhaal maar van 1 kant krijgt te horen. Op dat moment lijkt de reactie van de andere persoon meteen onterecht. Dus oordeel niet te snel allemaal..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:

    Ik weet natuurlijk niet voor 100% zeker wie of welk topic dat toen was, maar los daarvan vind ik het wel een beetje raar dat je daar een openbaar topic over opent. Diegene heeft daar vast een goede reden voor gehad en nu lijkt het voor mij alsof je steken probeert terug geven en dat vind ik niet helemaal eerlijk.
    Je kan ook een bemiddelaar hierover pb’en of zoiets, in plaats van zo’n topic te openen, dan kan je misschien zelfs het conflict oplossen terwijl het nu voor mij lijkt alsof je eerder conflict opzoekt. Nogmaals, ik sta er verder buiten maar het topic komt op mij niet echt fijn over.

    Blokkeren heeft altijd twee kanten en het is jammer dat je met zo'n topic het verhaal maar van 1 kant krijgt te horen. Op dat moment lijkt de reactie van de andere persoon meteen onterecht. Dus oordeel niet te snel allemaal..


    Dit helemaal. Als je een discussie hebt met iemand op het forum en die persoon blokkeert je om verder drama te vermijden, begrijp ik dat. Dit topic lijkt inderdaad gewoon een manier om nog extra ruzie uit te lokken.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    @Laleah @Benevolence:

    Jullie zeggen dat je het verhaal van twee kanten wilt horen, maar vervolgens trek je in je bericht in principe partij voor de ander omdat je zijn/haar verhaal niet hebt gehoord en jullie mij een 'uitlokker' vinden?

    Ik heb nooit namen genoemd. Als ik ruzie wilde, had ik die namen hier rustig gedropt. Verder heb ik in dit conflict nooit iemand beledigd, bejegend, voor schut gezet of wat dan ook. Ik vind het gewoon fucking achterlijk dat ik wordt geblokkeerd voor het op een civiele manier geven van mijn mening in een topic - en vervolgens ook nog eens geblokkeerd word door vriendjes/vriendinnetjes van deze persoon. Mensen die ik niet eens gesproken heb, just for them to make sure. Dat vind ik behoorlijk kinderachtig ja en ik was benieuwd of dit tegenwoordig allemaal normaal is op Quizlet.
    Dan is er ook nog een persoon die een andere reden had om mij te blokkeren, maar deze persoon kende ik lang geleden persoonlijk. Die wil misschien het liefst zijn/haar creaties privé houden en anoniem op deze site browsen. Fair enough.

    Nogmaals, ik heb nooit namen genoemd dus ik snap jullie reacties niet helemaal. Als je het topic rustig doorleest zie je dat er nergens mensen worden uitgekafferd of dat ik een ruzie heb opgestart. Ik uit alleen wat frustratie hier. Jaren geleden, toen het forum nog een stuk bruisender was, mocht je gewoon plaatsen wat je wilde zolang je niemand daarmee beledigde. Ik ben enkele jaren weg, keer terug, en nu lijkt het soms alsof overal een restrictie op staat omdat niets meer "nodig" is of het als "extra ruzie uitlokken" wordt gezien. Jammer.

    Edit: Deze reactie is verder geen persoonlijke aanval op jullie btw. (;

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 15:08 ]


    ars moriendi

    Ik denk dat ik weet om welk topic dit gaat. Voor jou was het een civiele manier van het delen van je mening, maar voor haar misschien niet. Niet dat ik haar gedrag goedkeur (als het om dat specifieke topic gaat), maar wel jammer dat zij het loslaat en jij niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Ik denk dat ik weet om welk topic dit gaat. Voor jou was het een civiele manier van het delen van je mening, maar voor haar misschien niet. Niet dat ik haar gedrag goedkeur (als het om dat specifieke topic gaat), maar wel jammer dat zij het loslaat en jij niet.

    Ik heb dan ook geen andere mensen opgehitst om mij te gaan blokkeren. Daar vind ik wat van, en dat mag ik best uitspreken. Daarbij wilde ik graag weten of dit tegenwoordig de normale gang van zaken is om geblokt de worden door hele squads. :')

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 14:52 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik heb dan ook geen andere mensen opgehitst om mij te gaan blokkeren. Daar vind ik wat van, en dat mag ik best uitspreken. Daarbij wilde ik graag weten of dit tegenwoordig de normale gang van zaken is om geblokt de worden door hele squads. :')


    Tuurlijk, alleen de manier waarop is weer een beetje over de top. Je kan het ook via een bemiddelaar doen en het zo uitspreken met die persoon. Ook dat je het niet tot vind dat meerdere mensen je nu blokken die je nog nooit gesproken hebt. Waarom zo openbaar?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    (...)

    Tuurlijk, alleen de manier waarop is weer een beetje over de top. Je kan het ook via een bemiddelaar doen en het zo uitspreken met die persoon. Ook dat je het niet tot vind dat meerdere mensen je nu blokken die je nog nooit gesproken hebt. Waarom zo openbaar?

    Ik zie het probleem daar niet van in, aangezien ik verder geen namen of specifieke situaties heb genoemd. Ik zie wel vaker ranting-topics op dit forum staan. Verder slaap ik er geen nacht minder om hoor, maar ik wilde het gewoon even kwijt. Ik dacht dat dat kon in het Stamcafé. Verder is er ook helemaal niemand aan de schandpaal genageld en is er geen ruzie of iets ontstaan in dit topic, dus ik snap het probleem niet zo goed. But that could be me.


    ars moriendi