• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    Haha na 3 maanden eindelijk een brief dat revalidatie vergoed wordt. Just when I had given up. :'D


    The truth is out there.

    Wat een mess


    Caution first, always.

    AAARHGLGLKI Jerry, je bent een schatje, of toch voor even :3
    // I feel so... meh


    Mhm?

    Oké, laat ik ook eens mijn hart luchten: ik word zo verdrietig als ik sommige posts hier lees. Zo, dat wilde ik even kwijt.

    Je kunt zoveel beters doen dan je negatief uiten hier!


    And then we'll see it.

    Als ik een beetje geluk heb is het zaterdag tattoo time :3


    26 - 02 - '16


    Caution first, always.

    Ik wil FFXV Royal Edition alleen al kopen voor de nieuwe Cor content holy sHIT :W


    Caution first, always.

    Ik weet het verschil niet meer tussen geen zin, of gewoon bang zijn


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ahh, al die mensen in de FB groep krijgen nu hun JLPT score terug en het is zo leuk *O*


    Caution first, always.

    Oke maar even tho. Vanaf februari ga ik weer actually een leven hebben. Als in 5 dagen per week verplichtingen. Aan de ene kant yay aan de andere kant, HELP. Maar het is wel beter want het gaat steeds moeilijker worden om terug te komen. Maar in light of this new info I better dump the halfvrienden die geen vrienden zijn en me alleen maar energie kosten. Out with the old, in with the new. Hurray. Nu nog even van die kerel af die ziek try hard wanting to get some is. 😅


    The truth is out there.

    Mijn nieuwe broek heeft nu al een scheur? GREAT.


    Ik wil een tuin vol egels

    Het woord 'Verwacht'... Het is zo'n eng woord


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ugh, hemels. Ik wil meer.


    kindness is never a burden.

    De enige oogschaduw die ik wil hebben ze natuurlijk weer niet


    There are poems inside of you that paper can't handle

    ... Wees blij dat ik het je gun.


    — Inner peace, it's hard to find. —