• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    •

    Just shut up. Damnit.


    i wanna die with you once or twice.

    a


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Porg schreef:
    a

    b


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grow up.


    26 - 02 - '16

    Did I just got friendzoned? I guess I did
    Alhoewel, ik weet nog steeds niet op wat voor manier ik ‘m leuk vind. Aargh. Het is frustrerend om mij te zijn
    En je zou de woorden ook kunnen interpreteren als een verborgen liefdesverklaring? Okay nee, stop overthinking this Delphine. I am not even in love with him. I guess


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Klaar schreef:
    (...)
    b


    c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lol oke dan. Duidelijk. 🙄


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    (...)

    c

    d


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Also, het is weer Valentijnsactie op school en ik kan dus rozen kopen en een berichtje schrijven voor 1 per roos en het is voor het goede doel enzo en traditioneel stuurt iedereen er naar zn goede vrienden en aah dingen zoals dit geven mij sociaal anxiety want
    1. Wat als ik een rood stuurt naar iemand en er geen terugkrijg or even worse, ik krijg er eentje van iemand waar ik geen roos naar heb gestuurd. Aargh schuldgevoelens en twijfels all the way
    2. Naar wie stuur ik er? Vorig jaar heb ik er twaalf moeten sturen (waarom adopteren we ook iedereen die nieuw is etc want help zoveel mensen) en dit jaar zijn het er nog veel veel meer en idk ik kan moeilijk ook 30 rozen ofzo kopen struggles
    3. Sara zei dat Rosalie vorig jaar had gezegd dat ze al dr eerstejaartjes dit jaar een roos ging sturen en idk want 1) ik wil haar bedanken cuz she’s done so much for me 2) she’s a wonderful person maar help wat moet ik dan schrijven? Wat als ze het vergeet en er ons geen stuurt? In sommige gevallen ben ik zo awkward met geschreven woorden en dit is één van die situaties
    4. Wat zet ik in mijn briefjes aan de anderen? Again, awkward met geschreven woorden. Zoveel stress help


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Stomme treinen.. Overkomt mij weer..


    Ik wil een tuin vol egels

    Die geweldige spiegels waren kennelijk vandaag aangekomen en bijna direct alweer uitverkocht 😭😭😭


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    To the guy reading Tolstoj in the train: I will find you and I will marry you.

    //

    The appointment has been made. Aaaaah.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lol, ik zit hier echt naast een stelletje marginalen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Scipio schreef:
    Did I just got friendzoned? I guess I did
    Alhoewel, ik weet nog steeds niet op wat voor manier ik ‘m leuk vind. Aargh. Het is frustrerend om mij te zijn
    En je zou de woorden ook kunnen interpreteren als een verborgen liefdesverklaring? Okay nee, stop overthinking this Delphine. I am not even in love with him. I guess


    This is me. Same, same. :'D


    The truth is out there.

    Scipio schreef:
    (...)
    d

    e


    LaAt ZiEn WiE jE bENt