• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    De meeste studenten teren op koffie en Red Bull tijdens examen periodes, maar nee; ik zet gewoon een hele POT thee.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oké maar ik zie Xanthe volgende week weer en mijn mood ging van een 1 naar een 100 in echt 0,5 seconden. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leith schreef:
    Oké maar ik zie Xanthe volgende week weer en mijn mood ging van een 1 naar een 100 in echt 0,5 seconden. :W

    <3

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 23:06 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shit. Net 5 minnte laat met usernaam veranderen /:
    Oh well. I AM DEAD ANYWAYS. MY FEELS


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben het niet meer gewend zo vroeg op te staan. (‘:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    wanneer je telefoon zegt dat je wifi hebt, maar het 4g teken blijft. apple what r u doin


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    en we zijn alweer drie kwartier bezig - heujjj


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik houd mijn hart vast voor Dragon Age 4 tbh


    Caution first, always.

    Pff, kom ik speciaal naar school voor één vak, valt dat vak uit ;-; Like ik had thuis mogen blijven, dat is zeldzaam


    obsessive rage

    Deze morgen vriendlief; “Ik dacht al, waarom zie ik niets! Heb ik jouw bril op. Gister zag ik nog goed, dacht ik, met mijn eigen bril. Maar nee, het is de jouwe!”
    Ik lag helemaal dubbel xd Ook hoe hij de hele tijd bezig was met het testen hoe goed hij zag met en zonder bril. Ik had het niet door, want het was donker. Zag hem alleen die bewegingen maken hahah.

    Tha. De brillen liggen naast elkaar ar op het nachtkastje en in het donker kan je nog wel eens de verkeerde pakken xd

    [ bericht aangepast op 26 jan 2018 - 10:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word echt haast misselijk van al die 'nice guys' die vinden dat je ze een date verschuldigd bent omdat ze zo 'nice' zijn. Dan zit ik nog duizend keer liever in een gecompliceerde relatie met een gozer die er gewoon voor uitkomt dat ie een klootzak is, dan iemand die jankt dat ie in de friendzone zit terwijl die 'hartstikke aardig tegen meiden is.' Like, hell no. Vriendelijkheid zit in je karakter.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ugh neee ik wil niet een stomme intake test doen. Kijk naar mijn verleden, mijn behaalde cijfers/diploma's. Just accept me pff (no_chears)

    Mn ketting is binnen en puppy's! 😍


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo presentatie, MET ECHTE ENTREPRENEURS, AHAHAHABBABÀAAAAAAAAAAHHHH


    There are poems inside of you that paper can't handle

    God, ben ik nou serieus weer met zes projecten tegelijk bezig? Niet slim dit. Eerst moet mijn SOTY af


    obsessive rage