• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    •

    Opvallend dat ik me zowel gisteren als vandaag best confident voel wat cosplay betreft, ook al zie ik er zonder make up echt heel dood uit.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gister gevraagd welke kleur ik in mijn punten zou doen, had nog rood en paars, en toen zei mijn vriend “geen van beiden”. Tja en die gaan vanavond niet blij zijn als hij het rood ziet xd
    I don’t care. My hair. Hij heeft er niets over te zeggen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik heb werkelijk de grootste hekel aan mijn schoonouders en schoonzus. Zo'n hatelijke mensen met hun kut commentaar altijd.


    16 - 09 - '17

    160917 schreef:
    Ugh, ik heb werkelijk de grootste hekel aan mijn schoonouders en schoonzus. Zo'n hatelijke mensen met hun kut commentaar altijd.


    Herkenbaar.. Ik heb ook niet zo'n geweldige band met m'n schoonouders


    26 - 02 - '16

    My loving husband; 'Oh, je moet echt niet bukken, laat me dat voor je oprapen. Roep mij de volgende keer.'
    My (loving?) husband; Laat de meest random shit op de grond liggen wanneer hij naar zijn werk is.
    ???


    — I was lightning before the thunder —

    Pakketbezorger die al rokend aan mijn deur verschijnt... can you not plz

    Heliotrope schreef:
    (...)

    Herkenbaar.. Ik heb ook niet zo'n geweldige band met m'n schoonouders


    Ik snap serieus niet wat hun probleem is. Ze hebben op alles commentaar en dan moet ik maar steeds mijn mond houden? Zo werkt het niet. Ik laat me niet op mijn hoofd schijte, dan zijn ze 3cht bij de verkeerde.


    16 - 09 - '17

    Ik voel me nog steeds rot erover. Ik snap het gewoon niet. Hoe kun je na zoveel dates zo ineens me compleet negeren en niet reageren op mijn vraag om af te spreken? Dat, terwijl je weet dat ik je leuk vind en jij een week geleden ook nog normaal deed. Gewoon een simpele "ik heb geen interesse meer" was wel zo respectvol geweest.....(huil)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2018 - 15:32 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ben zo moeeee. Maar papa heeft ook amper geslapen dus ik ben degene die eigenlijk zorgt dat de bevallibg goed verloopt en overal mee helpt. Hoewel Lady het hartstikke goed doet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Moet ik weer een shift overnemen, ugh. Ik vraag me af of ze wel echt ziek is en niet gewoon niet meer naar het werk wil komen door haar ontslag..


    Ik wil een tuin vol egels

    Geen zin om te sporten, maar ik moet. Come on, Mirts. You will feel so frigging good afterwards.


    •

    Kan niet wachten om de vader van mijn vriend te ontmoeten. Hopelijk is hij niet zo kut als zijn moeder en zus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit constant wachten op belletjes is zoooo irritant.


    At the end we're all cursed

    nietjankennietjankennietjanken


    Caution first, always.

    hmmmmmmmmmmmmmmmm zal ik vanavond pirates kijken
    het is niet alsof ik die films nog niet vaak genoeg heb gezien
    is wel eens goed om het geheugen even te verversen... :')