• Lieve molloten ,



    Het is weer begonnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date. Sinds 6 Januari 2018 is het nieuwe seizoen Wie is de Mol begonnen en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    Link naar eerdere topics
    Topic 1: https://www.quizlet.nl/topic/185727-wie-is-de-mol-2018-nederland/


    Firm believer of all that is magic

    Ik verdenk op het moment Simone, Stine & Ruben.
    Ik had van iemand gehoord dat Ron zijn test op Loes had ingevuld en ze heeft voor mij ook al meerdere keren bewezen dat ze een kandidaat is en geen mol.
    Jan is echt veeeuuul te fanatiek om kandidaat te zijn. En Olcay doet aan molacties, maar voor mij is ze geen mol.


    Deep inside, I've never felt alive

    Chuckles schreef:
    Oké, weeeeer iemand er uit waarvan ik zeker wist dat diegene niet de mol was. Zo schiet het niet echt op.

    Ik verdenk nog steeds eigenlijk iedereen wel een beetje, behalve Olcay. :')
    Maar mijn hoofdmol is toch wel Loes. Die reactie van haar toen Art zei dat de mol vlak langs was gekomen. Zo stil. En ik weet niet waarom, maar ik vind haar gewoon echt een mol.


    Ik denk dat een mol toch beter zijn/haar best zou doen om verbaasd te reageren. Loes' reactie was juist té verdacht, eigenlijk.
    Misschien heeft Loes de mol juist langs zien lopen..?


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik verdenk Stine. De titel van de laatste aflevering is 'niets is wat het lijkt'. En niets is een anagram voor Stine. Dus 'Stine is wat het lijkt' DE MOL.

    Voorlopig zit ik dus nog op Stine


    What worries you, masters you.

    stonec0ld schreef:
    Ik verdenk Stine. De titel van de laatste aflevering is 'niets is wat het lijkt'. En niets is een anagram voor Stine. Dus 'Stine is wat het lijkt' DE MOL.

    Voorlopig zit ik dus nog op Stine

    Maar dat zegt Art toch elk seizoen?
    De intro blijf ik dan verdachter vinden, als het op Stine aankomt.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ehh, hoe heette die site ook al weer waar je live widm kan kijken? Want onze tv is sinds gisteren kapot, en ik wil het natuurlijk wel kijken :Y)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Kan niet kijken vanavond en wil huilen


    --

    aarsvogel schreef:
    Ehh, hoe heette die site ook al weer waar je live widm kan kijken? Want onze tv is sinds gisteren kapot, en ik wil het natuurlijk wel kijken :Y)


    NPO live! zorg wel voor een goede internetverbinding, want als ie hapert ofzo dan is het nogal vervelend...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Weet je ergens hoop ik dat vanavond er een best mogelijke mol uit gaat. Dan hebben we meer duidelijkheid!

    Mijn Hoofdmol blijft Loes en mijn bijmol is Stine


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb nu gewoon al mn punten op Stine gezet. YOLO.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Mijn Username is Tardis2


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ik zei toch dat loes niet de mol was
    its olcay


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja kak, m'n broertje zei vol overtuiging dat Loes de mol is dus heb ik bijna vol op haar ingezet (14 punten op Ruben lol), dus ik ben bijna al m'n punten kwijt 😭


    Stenenlikker

    Wtf was dit 😱


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Is het volgende week op hetzelfde moment? Want ik las ergens dat de Winterspelen er niet voor zullen onderbroken worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mwuahahahah ik wist wel dat ze niet de mol was :'D In tegenstelling tot al mijn vrienden niets op Loes ingezet en dus niets verloren :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.