• Lieve molloten ,



    Het is weer begonnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date. Sinds 6 Januari 2018 is het nieuwe seizoen Wie is de Mol begonnen en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    Link naar eerdere topics
    Topic 1: https://www.quizlet.nl/topic/185727-wie-is-de-mol-2018-nederland/


    Firm believer of all that is magic

    Dat kan toch zijn dat ze Stine's test laten zien, dan staat haar naam er niet bij, right? Sommige dingen vind ik echt te ver doordacht lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Dat kan toch zijn dat ze Stine's test laten zien, dan staat haar naam er niet bij, right? Sommige dingen vind ik echt te ver doordacht lol


    Nee bij iedereen staan gewoon alle namen.

    Marveldrake schreef:
    (...)

    Nee bij iedereen staan gewoon alle namen.


    Het is inderdaad vreemd, maar het kan ook gewoon een fout zijn. Ik vind sommige dingen indd nogal ver gaan ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb mn punten verdubbeld :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    LonsGastenboek schreef:
    Ik heb mn punten verdubbeld :3

    Haha, het was een veilige keuze :')
    Los daarvan zit mijn mol nog steeds in het spel... normaal blijven ze niet zo lang maar Art blijft maar doorgaan.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder



    Dit is echt geweldig!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Dit is echt geweldig!


    Omg, de makers hier van zijn echt helden!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Dit is echt geweldig!


    Hahahahahahhahahaa. Geweldig dit


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Olcay, rot een eind op.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2018 - 21:18 ]


    Stenenlikker

    Als Olcay er zo nog in zit, dan kan je er vanuit gaan dat Ruben de mol is, of dat ze het zelf is.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2018 - 21:25 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Als Olcay er zo nog in zit, dan kan je er vanuit gaan dat Ruben de mol is, of dat ze het zelf is.

    kan ze daar niet gewoon over gelogen hebben en op iemand anders gegaan zijn?
    Al zou het voor mijn punten een goed iets zijn xD
    Mijn mollen zitten er nog in. Maar eigenlijk verdenk ik nog steeds iedereen. (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Yes al mijn punten kwijt haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wow, ik ga een gigantische Jan-tunnel in op dit moment.

    Deze aflevering had ik totaal niet meer het idee dat Stine de mol was, omdat Ruben zo debiel liep te doen elke opdracht.
    Maar toen keek ik naar wie ik al deze tijd niet heb verdacht en dat zijn Jan en Olcay. En Olcay is echt te fanatiek en heeft fantastische mensenkennis.

    Jan daarentegen glipt overal wel heel gemakkelijk tussendoor. Vorige week kwam het hem wel heel goed uit om in z'n eentje die auto vol te stouwen, zodat er geen bewoner meer bij kon in de auto.

    Steeds is er de kleur rood te zien in de tussen-beelden. Eerst dacht ik dat het kwam doordat Stine rode oorbellen droeg en vaak rode nagellak, maar zij is het dus niet.
    Nu komt het; Jan zong toch Hit The Road Jack. Road - rood. Ja, ja. Zie mij graven.

    En alle titels van deze aflevering kon ik ook allemaal herleiden naar Jan.
    Oplichten: hij begon meerdere opdrachten met lampen, zonder deze echt af te maken.
    Praten Als Brugman: hij loopt maar wat rond te wandelen, beetje mensen aan te spreken en vrienden maken, maar verfde niet echt.
    Perongeluk: hij vond het niet vreemd dat er maar zeven pakketjes waren afgeleverd en maakte er vrolijk een teringzooi van.

    Toen dacht ik terug naar de eerdere afleveringen.
    Jan begon samen met Jean-Marc in Kiev. Jan was de eerste die een plaatsnaam noemde; "hebben jullie een idee waar in Kiev je bent?"
    Waarom zou je een plaatsnaam zomaar droppen? Opvallend, maar het hielp wel het spel opgang.

    Mocht dat hierboven toevallig zijn, kwam ik op nog een ander idee.
    Jean-Marc ging weg in de aflevering Wisseltruc. Wat nu als het klopt wat mensen zeiden dat hij misschien de mol zou zijn geweest en de druk toch niet aankon? Dat daarom Jan gekozen werd als nieuwe mol, omdat hij samen met Jean-Marc begon in Kiev?

    Dit seizoen ben ik nog geen tunnel in gegaan, maar ik geloof dat ik mijzelf nu heel erg ingraaf! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oh jee, mijn mol is er uit.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mol hint: