• Lieve molloten ,



    Het is weer begonnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date. Sinds 6 Januari 2018 is het nieuwe seizoen Wie is de Mol begonnen en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    Link naar eerdere topics
    Topic 1: https://www.quizlet.nl/topic/185727-wie-is-de-mol-2018-nederland/


    Firm believer of all that is magic

    Barnum schreef:
    (...)
    JA IKR IK SNAPTE ER OOK HELEMAAL NIETS VAN.

    Frustraties hiero ook xD
    Stine is vanaf aflevering 1 mijn hoofdverdachte soooo...


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Stine is vanaf aflevering 1 mijn hoofdverdachte soooo...

    SAME


    And then we'll see it.

    Simone zegt vol overtuiging "ik ga sowieso niet naar huis." als ze helemaal in het begin met elkaar aan tafel zitten....
    Oprecht en gemeend, dat ze de mol is, of gewoon zelfverzekerd als kandidaat?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    hmmm en nu weer.
    Ruben vraagt haar letterlijk "Ben jij de mol?" waarop zij antwoord "Ik ben de mol."
    Het zou me niet verbazen als zij nu echt daadwerkelijk de mol is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik verdenkniedereen weer. Help.
    Ik vond het wel raar dat ze het wel over de zwarte vrijstelling hadden, maar toch de jokers inzette zonder enige twijfel?(':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jehan schreef:
    ik verdenkniedereen weer. Help.
    Ik vond het wel raar dat ze het wel over de zwarte vrijstelling hadden, maar toch de jokers inzette zonder enige twijfel?(':


    ja dat snapte ik ook niet helemaal
    Vond dit sowieso een bijzondere aflevering, waar of echt heel veel is gemold of gewoon totaal niet.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind het sowieso een super leuk programma, maar ik heb echt een hekel aan die geacteerde momenten. Nounounou zeg, kan dat niet iets spontaner? Het is natuurlijk wel een super uitgemolken programma dat nu alles zet op kijkcijfers, dus dat vind ik wel een beetje jammer. Ben ik hier de enige in?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Deze aflevering vond ik geniaal, lol. Ik heb geen idee wie de Mol is, ik blijf heen en weer springen. Voor mijn gevoel was Simones 'Ik ben de mol' juist een grap, omdat ze daarna gewoon wegliepen. Olcay vind ik nog altijd verschrikkelijk irritant, vooral die over Jan, toen hij een naam omdraaide en Olcay voor de camera zei dat hij voor het geld had moeten gaan. Ik vraag me oprecht af of zij in gedachten had om voor het geld te gaan, als zij die laatste vraag goed had gehad.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De sleutelpositie was van Stine , zij was nodig voor de laatste kamers maar gaf geen reactie

    [ bericht aangepast op 10 feb 2018 - 21:55 ]


    Firm believer of all that is magic

    Plunkett schreef:
    Deze aflevering vond ik geniaal, lol. Ik heb geen idee wie de Mol is, ik blijf heen en weer springen. Voor mijn gevoel was Simones 'Ik ben de mol' juist een grap, omdat ze daarna gewoon wegliepen. Olcay vind ik nog altijd verschrikkelijk irritant, vooral die over Jan, toen hij een naam omdraaide en Olcay voor de camera zei dat hij voor het geld had moeten gaan. Ik vraag me oprecht af of zij in gedachten had om voor het geld te gaan, als zij die laatste vraag goed had gehad.


    Ik vraag me dit dus ook juist af! Maar volgens mij is haar persoonlijkheid toch al wel erg op deze manier, dus of ze ook echt de mol is betwijfel ik. Maar ik haat haar wel.

    En in het begin zei Olcay 'volgens mij lig ik ook best goed in de groep', en ik dacht echt gewoon 'wel in de groep, niet bij de kijkers, you stupid'


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Is het bij jullie ook opgevallen dat tijdens de test van Simone bij vraag 20. Wie is de mol?, de naam van Stine ontbrak. Montage fout? Hebben ze per ongeluk de vraag uit aflevering 8 laten zien en is het exit Stine volgende week?

    Marveldrake schreef:
    Is het bij jullie ook opgevallen dat tijdens de test van Simone bij vraag 20. Wie is de mol?, de naam van Stine ontbrak. Montage fout? Hebben ze per ongeluk de vraag uit aflevering 8 laten zien en is het exit Stine volgende week?

    Ja of de naam Stine viel gewoon weg van het beeldscherm, dat ze teveel hebben ingezoomd.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Marveldrake schreef:
    Is het bij jullie ook opgevallen dat tijdens de test van Simone bij vraag 20. Wie is de mol?, de naam van Stine ontbrak. Montage fout? Hebben ze per ongeluk de vraag uit aflevering 8 laten zien en is het exit Stine volgende week?


    Ik had het niet gezien, maar het zou wel kunnen. Of inderdaad gewoon een edit fout


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.


    Er is een groot gat tussen de naam van Simone en de de onderkant van het scherm.

    Marveldrake schreef:


    Er is een groot gat tussen de naam van Simone en de de onderkant van het scherm.


    hm, ja. Maar Stine is mn mol :’)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.