• Lieve molloten ,



    Het is weer begonnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date. Sinds 6 Januari 2018 is het nieuwe seizoen Wie is de Mol begonnen en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    Link naar eerdere topics
    Topic 1: https://www.quizlet.nl/topic/185727-wie-is-de-mol-2018-nederland/


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben het aan het terugkijken, maar even eh

    WAAROM HAD LOES DIE 500€ iIN HAAR BROEKZAK?!?!?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Ik ben het aan het terugkijken, maar even eh

    WAAROM HAD LOES DIE 500€ iIN HAAR BROEKZAK?!?!?


    Dat zag er inderdaad kapot dom uit, alsof ze dat al heel snel had gevonden, maar niet wilde dat de anderen nog probeerden om een kaartenhuis te bouwen of zoiets?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wow ik had 20 min voor de uitzending mijn resterende 500 punten van Loes naar stine geswitcht :’) lucky


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik had sws al niet het idee dat Loes de mol was, al vond ik haar wel een leuke kandidaat... Mijn hoofdmol is Stine en bijmol is Ruben.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    WTF DOET STINE IN DIE TWEEDE OPDRACHT?! ZE HEEFT NIKS


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Volgens de app heb ik mijn punten niet ingezet dus er is bij mij niks verdubbeld :c

    ik heb toch echt mijn punten ingezet. en ik heb op punten insturen geklikt. 100000% zeker.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    HaIe schreef:
    WTF DOET STINE IN DIE TWEEDE OPDRACHT?! ZE HEEFT NIKS

    JA IKR IK SNAPTE ER OOK HELEMAAL NIETS VAN.


    Deep inside, I've never felt alive

    Altomare schreef:
    Is het volgende week op hetzelfde moment? Want ik las ergens dat de Winterspelen er niet voor zullen onderbroken worden.

    In Zuid-Korea lopen ze 8 uur voor. Als het bij ons 20.30 is, is het bij hen 4.30 en ik geloof niet dat ze daar zo vroeg beginnen, haha (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Het gaat er toch steeds meer op lijken dat de vliegveld lek echt waar is.

    Marveldrake schreef:
    Het gaat er toch steeds meer op lijken dat de vliegveld lek echt waar is.

    Wat is het vliegtuig-lek?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Wat is het vliegtuig-lek?



    Een vrouw had op 9 juni twee kandidaten gespot op schiphol met een cameraploeg en 9 juni was de laatste filmdag van widm dus dat zou betekenen dat ze twee van de finalisten zijn. Ze kwamen van een vlucht vanuit Istanbul, wat een logische overstap is vanuit Georgië.
    Toen dit werd geplaatst waren de kandidaten nog niet officieel bekend gemaakt, maar werden hun al wel vaak genoemd als mogelijke kandidaten. Dus het zou fake kunnen zijn, maar aangezien ze allebei bij de laatste vijf zitten lijkt het erop dat het echt waar is.

    De kandidaten waar het om gaat zijn:
    Jan en Olcay

    Wow. Ik dacht echt dat Jan naar huis zou gaan met z'n geleur.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Elke aflevering denk ik steeds meer dat Stine de mol is.


    Niemand doet zo fanatiek om anderen geen joker te laten winnen. Wtf, waar was zij mee bezig met dat Chaos-spel?
    En Olcay vond het woord "mol" en Stine streepte deze weg, maar liep maar te huilen dat er een "x" over was en dat deze in het woord hoorde. Achteraf zocht Olcay nog meer naar woorden dan zij, want zij stond maar met die kwast in de hand rond het woord "mol".


    Deze "hint" vond ik op Twitter, vind ik ook wel iets hebben: klik.


    Maar als Olcay de mol is, is zij wel echt de leukste in-your-face-mol ooit! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Derks schreef:
    Volgens de app heb ik mijn punten niet ingezet dus er is bij mij niks verdubbeld :c

    ik heb toch echt mijn punten ingezet. en ik heb op punten insturen geklikt. 100000% zeker.


    Oh dat had ik ook, echt zwaar shit. Anders dan had ik nu bovenaan mijn poule gestaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Oh dat had ik ook, echt zwaar shit. Anders dan had ik nu bovenaan mijn poule gestaan.



    Omg jij bent nu al de 6e persoon waar ik zoiets van hoor.
    Makers van de widm app, doe er iets aan.

    Ik heb nu 1598 punten maar ik had er 3196 kunnen hebben rip


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly