• De laatste tijd lees ik wel eens over gezinsleden en andere familie op Quizlet zou zitten, om bijvoorbeeld je verhalen te lezen.
    Ikzelf heb geen gezinsleden of familie die op Quizlet rondhangen. Dat zou ik trouwens ook super awkward vinden. Maar ik vraag me af wie wel familie op Q heeft?

    Dus hierbij een officiële vraag:
    Wie heeft er familie op Quizlet? =)

    Heb jij familie op Quizlet?

    15.9% (13 stemmen)
     
    Ja, ik heb familie op Quizlet

    45.1% (37 stemmen)
     
    Nee, ik heb geen familie op Quizlet

    18.3% (15 stemmen)
     
    Bij mijn weten heb ik geen familie op Quizlet

    20.7% (17 stemmen)
     
    Quizlet is mijn familie <3


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, en dat houd ik ook liever zo, want dit is mijn tweede thuis waar ik tenminste altijd tot rust kan komen.

    Mijn zus heeft een vrij actief op Q, hehe. En toen ik drie jaar geleden mijn account op Q maakte, heeft mijn moeder er ook eentje gemaakt omdat ze het noet helemaal vertrouwde, zeker aangezien mijn zusje toen nog maar negen was. Maar sinds de keer dat ze hebt heeft aangemaakt is ze nooit meer ingelogd dus dat telt niet imo (‘:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh nee, laat het uit. Niemand weet in mijn omgeving van Q af en dat houd ik liever zo. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nee, mijn familie en mijn vrienden die ik niet hiervan ken ook niet geloof ik heeft geen Q. En gelukkig maar. Als ze al mijn creaties zouden lezen, zou dat behoorlijk awkward zijn xD (Mijn ouders weten er wel van af, maar kijken nooit thank god)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 21:51 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mijn oom had een Q account gemaakt om mijn eerste Q verhaal te kunnen volgen, maar is niet meer online gekomen daarna haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Oh nee, laat het uit. Niemand weet in mijn omgeving van Q af en dat houd ik liever zo. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn ouders, voornamelijk met mijn moeder praat ik er wel eens over, weten van Q en ik ben heel blij dat niemand van m'n familie op Q zit.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ja en nee. Mijn zusje heeft wel een Q account maar zit er al jaren niet meer op. Mijn ouders weten wel van Q (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn nichtje heeft ooit een account aangemaakt en twee hoofdstukken gepost, maar is daarna weer weggegaan. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ledecky schreef:
    Oh nee, laat het uit. Niemand weet in mijn omgeving van Q af en dat houd ik liever zo. ^^

    Precies dat :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nee, en dat mag zeker zo blijven. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, ik heb nee ingevuld, maar ik lieg. Jaren geleden hebben mijn broers accounts aangemaakt, maar hebben er nooit echt iets mee gedaan, haha.


    Verder weten sommigen wel dat ik hier mijn verhalen plaats, maar het opzoeken doen zij toch niet. Het is geen geheim, in ieder geval.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    mn broertje zit hier

    hoi toob


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Varekai schreef:
    Ja en nee. Mijn zusje heeft wel een Q account maar zit er al jaren niet meer op. Mijn ouders weten wel van Q (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn tweelingzus zit op quizlet, maar ze weinig actief


    Seasons will change, but I shall remain