• De laatste tijd lees ik wel eens over gezinsleden en andere familie op Quizlet zou zitten, om bijvoorbeeld je verhalen te lezen.
    Ikzelf heb geen gezinsleden of familie die op Quizlet rondhangen. Dat zou ik trouwens ook super awkward vinden. Maar ik vraag me af wie wel familie op Q heeft?

    Dus hierbij een officiële vraag:
    Wie heeft er familie op Quizlet? =)

    Heb jij familie op Quizlet?

    15.9% (13 stemmen)
     
    Ja, ik heb familie op Quizlet

    45.1% (37 stemmen)
     
    Nee, ik heb geen familie op Quizlet

    18.3% (15 stemmen)
     
    Bij mijn weten heb ik geen familie op Quizlet

    20.7% (17 stemmen)
     
    Quizlet is mijn familie <3


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn zusje zat er ooit op, maar dat account heb ik toen het wachtwoord veranderd . :P

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 14:37 ]

    Me zusje heeft hier ook een tijdje rondgehangen. Verder hier niet op Q, maar op Sweek heeft m'n psycholoog ook een account om mijn verhalen te lezen, wat ik persoonlijk best wel leuk vind hahah

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 14:47 ]


    ~My Mind Is Free~

    Hell no, dat zou ongemakkelijk zijn.

    Ik bedoel: Ik heb geen familie op Q en dat zou ik graag zo houden.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mijn zusje en ik zijn ooit samen begonnen =') Ze is toevallig 3 maanden geleden ingelogd, maar daarvoor ook jaren niet.
    Mijn moeder heeft het ooit aangemaakt omdat ze nieuwsgierig was naar mijn schrijven, maar is nog geen 10 minuten online geweest..
    Het boeit me niet of mijn familie leest wat ik schrijf. Ik heb een geweldige band met hen en ze weten dat dit mijn hobby is.
    Mijn moeder noemt de Quizletmeetings altijd: 'Dat met die schrijvers van het internet.'



    The thing you do mean something to people -Ncis

    Voor zover ik weet zit er geen familie van mij op Q. Hoeft van mij ook niet. Mijn ouders weten dat ik op Q zit en dat ik af en toe naar meetings toe ga.

    Er zat ooit wel een klasgenote van mij op Q, omdat ik haar erover had verteld, geen flauw idee of ze er nog steeds op zit.


    Physics is awesome

    Ik mag hopen dat m'n zusje niet op Q zit.
    M'n ouders weten niet van Q af, gelukkig maar, anders zouden ze me stalken 😂😂😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Familie niet. Niemand in mijn familie weet echt van Q af. Ik maak er geen geheim van dat ik op Q zit maar het zal ze ook niet echt uit maken haha

    Mijn beste vriendin ( x_Lilly ) heeft weleens een account aangemaakt maar heeft er uiteindelijk vrij weinig mee gedaan zie ik (lol)


    "It means no worries, for the rest of your days"