• Hooi! (:


    Ik heb een kortingsbon voor 10 euro van Aliexpress. Dus ik heb al leuke dingen gevonden en mijn winkelwagentje is voor €5,09 euro gevuld. Maar ik wil natuurlijk aan die 10 euro komen!

    Wie helpt me mee? Van woonaccessoires tot leuke prullen tot DIY stuff. Alles mag geopperd worden. Ik ben zeer nieuwsgierig naar jullie suggesties voor mij om te kopen. Alvast heel erg bedankt! <3

    Liefs!


    Edit: Voor €6,79 in het winkelwagentje! :Y)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 23:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zelf heel veel sieraden van ali besteld, de kettingen verkleuren meestal, maar een paar ringen die ik heb verkleuren niet, terwijl die van de h&m wel rustig bruin worden

    Ook telefoonhoesjes zijn altijd fijn, miss die je zelf kan versieren?


    What worries you, masters you.

    Edit: Voor €6,79 in het winkelwagentje! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    stonec0ld schreef:
    Ik heb zelf heel veel sieraden van ali besteld, de kettingen verkleuren meestal, maar een paar ringen die ik heb verkleuren niet, terwijl die van de h&m wel rustig bruin worden

    Ook telefoonhoesjes zijn altijd fijn, miss die je zelf kan versieren?


    Hoesjes gaan niet doordat ik een stom, onbekend merkgeval heb en het soort hoesje (alleen een achterkantje) is er niet voor. :c Sieraden zitten al in mn mandje. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mhmm make-up?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb sterrenbeeld kettinkjes besteld via alie! Ook bestel ik wel eens bikini's. Misschien een zonnebril? Of oplader kabels, of een pet lol


    Alleen maar tranen van geluk

    Fotoboeken, oplaadkabels, nachtlampjes :Y)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.