• B A C I      I L      C R O C I F I S S O




    BENVENUTO A ROMA, 1952

    Rome is altijd geweest, zal altijd zijn, en wordt tegenwoordig nog steeds beschouwd als het centrum van Europa, en daarbij zonder twijfel ook van Italië. Voor zover het blote oog kan zien is de stad rijk aan geschiedenis, cultuur en toeristen. Echter onder het vergrootglas worden de kwade zweren, ogen en haken aan de stad snel zichtbaar. Onder de grond, zich maneuvrerend tussen het parlement en het Vaticaan door, bevinden zich de grootste mafia families uit Rome, en daarbij bijna de grootsten uit Italië.

    Een eeuwenoude vete tussen twee van deze families heeft de stabiliteit van het stelsel meerdere malen in haar voegen doen schudden. In de chaos van het eigenrecht, waar de staat volledig buiten spel werd gezet, leidden liquidaties tot wraak, vergelding doormiddel van ontvoeringen, martelingen, afpersingen, verkrachtingen en moorden. Zo is dit al minstens 100 jaar tussen de families Laforgia en Colecchia, met langere periodes van rust, onderbroken door korte, heftige periodes van geweld en terreur.

    Voor zolang dit conflict liep werden beide families iedere keer stukje bij beetje uit elkaar gescheurd door verlies en ontering, waardoor de hoofden van de families, de vaders, besloten vrede te sluiten. Dit zou op geen betere manier kunnen dan een huwelijk tussen jongste dochter Colecchia en jongste zoon Laforgia. De verloving wordt vluchtig en zonder problemen geregeld, ongeacht of de zoon en dochter hierbij instemmen. Maar voordat de bruiloft plaats kan vinden, wordt Emilio, de broer van de kort daarvoor overleden Gianluca Laforgia (vader van de familie) dood in een berm in de buurt van hun villa aangetroffen. Hij is doodgeslagen. Direct staan alle spanningen tussen de twee families op scherp.

    De bruiloft zal door moeten gaan, daar worden de vader van de familie Colecchia en de oudste Laforgia broer het direct over eens. Zij beweren beide dat het iemand anders geweest zal zijn, uit een van de andere mafia families uit Rome. Juist nu de twee families het plan hadden om als één front hun controle over Rome nog beter uit te oefenen, vinden zij dat niets hen in de weg mag staan, en forceren de rest van de familie dit te accepteren. Niet iedereen in de familie gelooft hier echter in, en de verdeeldheid loopt in de aanloop naar de bruiloft steeds verder op. Zal het huwelijk uiteindelijk voltrokken kunnen worden? Zullen er nog meer liquidaties en onteringen plaatsvinden? En nog belangrijker: wie heeft de moord gepleegd die tot deze chaos geleid heeft?






    ROLLEN

    Familie Laforgia

    • Moeder • Remiinds• Naam • Leeftijd • Pagina
    • Oudste Dochter • Shireen • Beatrice Ludovica • 31 • 1.3
    • Oudste Zoon • Maluma • Giovanni Caio • 28 • 1.3
    • Zoon • Taeralsahfer • Naam • Leeftijd • Pagina
    • Zoon • Solmeron • Naam • Leeftijd • Pagina
    • Jongste Dochter • Burgess• Valentina Maria • 19 • 1.1
    • Jongste Zoon • Taeralsahfer • Naam • Leeftijd • Pagina


    Familie Colecchia

    • Vader • User • Naam • Leeftijd • Pagina
    • Moeder • Sempre • Rosa • 48 • 1.2
    • Oudste Zoon • Absolutist • Alessandro Dante • 27 • 1.3
    • Zoon • Ziegler • Leonardo Francesco • 23 • 1.3
    • Oudste Dochter • Mahigan • Fiorella Miranda • 27 • 1.2
    • Dochter • Rasalghul • Serena Ginevra • 24 • 1.3
    • Jongste Dochter • H0pe • Gigi Stefania • 19 • 1.2


    Niet iedere rol hoeft gespeeld te worden, dit is slechts een maximum.                             


    NEL NOME DEL PADRE, DEL FIGLIO, E DELLO SPIRITO SANTO...



    REGELS

    • De huisregels van Quizlet gelden hier ook.
    • Minimum aantal woorden per post is 200.
    • Ruzies IC, niet OOC.
    • 16+ is toegestaan, mits aangegeven.
    • Maximaal 2 rollen per persoon (1 man + 1 vrouw)
    • Nieuwe topics worden aangemaakt door Shireen, tenzij anders aangegeven.
    • Naamsveranderingen graag doorgeven.
    • Houdt in uiterlijk, omgang en geschiedenis rekening met het tijdperk.
    • Omdat iedereen in deze RPG familie van elkaar is, is communicatie tussen deelnemers erg belangrijk bij het maken van de rollen (met betrekking tot geschiedenis en relaties). Dingen met elkaar bespreken via PB etc is prima, maar houd anderen ook in het topic op de hoogte zodat iedereen zich kan aanpassen/kan overleggen etc.
    • De oudste man in iedere familie is het hoofd, daarmee de leider, nemer van grote beslissingen en aanspreekpunt van buitenaf.


    INVULLEN

    Naam:
    Leeftijd: (minimaal 18+)
    Rol binnen de familie: (helpt hij/zij mee aan criminele zaken, wat doet hij/zij, hoe wordt hun plek in de familie beschouwd)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties: (met andere personages)
    Extra:


    EXTRA INFO

    Omgeving

    De familie Laforgia woont in een villa aan de zuidkant van de wijk Trastevere, de wijk die voor meer dan de helft onder hun criminele bewind valt. Even de brug over staat de villa van de familie Colecchia, in de wijk Testaccio, deze gehele wijk valt onder hen. Ze wonen op loopafstand van elkaar.

    Andere families

    Rome kent veel criminele families, maar slechts enkele grotere takken van de mafia. Hieronder vallen de families Foschini, Lobianco en Gianni. De familie Colecchia heeft een vredesovereenkomst met de families Foschini en Lobianco; zolang ze elkaar niet in de weg zitten vallen ze elkaar ook niet lastig. Deze overeenkomst houdt al 5 jaar stand. De familie Gianni is erg nieuw in Rome en probeert al 2 jaar zo veel mogelijk macht naar zich toe te trekken, dit tot onvrede van zowel Colecchia als Laforgia. Hun vete is nog niet voorbij, en hun conflict uit zich vooral in overvallen en bedreigingen. De familie Laforgia is al jaren bevriend met de familie Foschini, omdat de moeder van de Laforgia kinderen oorspronkelijk uit de familie Foschini kwam. Met de familie Lobianco heeft de familie Laforgia sinds kort onderliggende spanningen. Hun oudste dochter was met een van de Lobianco zoons getrouwd, maar al een aantal weken later werd hij dood gevonden. De familie Lobianco verdenkt sinds kort de dochter van Laforgia voor de moord op haar man, maar houden zich gedeisd, aangezien ze weten dat wraak met wraak beantwoord zal worden.

    Criminele projecten

    Op het moment zijn richten beide families zich nog op verschillende fronten. De familie Laforgia oefent haar macht over het stadsbestuur vooral uit via het Vaticaan doormiddel van chantage en bedreiging, terwijl de familie Colecchia dit doet doormiddel van een mix van diplomatie en afpersing binnen het parlement en de regering, altijd gepaard met lichte dreiging. Binnen deze projecten houdt ieder familielid zich weer bezig met bepaalde zaken/personen waar ze stukje voor stukje hun doeleinde mee waar proberen te maken; meer macht en geld voor hun familie, hoe dan ook. Naast deze grote projecten is het gebruikelijk voor de jongeren in de familie om zich zo nu en dan bezig met dingen als drugsdeals en het onder de duim houden van mensen buiten de familie die voor hen werken (dikwijls andere jongeren die dachten slim veel geld te verdienen). Iedereen kan zijn eigen kleine zaakjes opzetten/uitvoeren, maar gebruikelijk wordt dit slechts geaccepteerd van mannelijke familieleden.

    NPCs




    WIE MET ZIJN/HAAR ROL EEN IDEE HEEFT VOOR WAAROM HIJ/ZIJ EMILIO VERMOORD HEEFT, STUUR EEN PB NAAR SHIREEN.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 21:33 ]


    how dare you speak of grace

    Ik maak mijn zoon dan 24!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Overigens ga ik vandaag mijn rol maken, maar hier alvast enige (voor)informatie zodat daar eventueel rekening mee gehouden kan worden:

    Alessandro Colecchia (roepnaam Alesso) // 27 // Oudste zoon // // Gentleman with a dark side // Faceclaim Christian Arno Williams

    Voor alle siblings van de Collecchia familie ——— X is een beschermende, maar harde grotere broer die soms een tiran kan zijn en iedereen goed onder de duim houdt in verband met de eer van de familie dus hij kan best wel een asshole zijn.


    •

    Rasalghul schreef:
    Ik hoopte -- mocht mijn reservering goedgekeurd worden -- mijn rol (middelste dochter) niet jonger dan 22/23 te maken, dus voor mij zou het oké zijn.

    Mijne wordt 18/19.
    Dus is goed voor mij c=


    ''With all due respect, which is none...''

    Kan mijn faceclaim ook Camila Mendes worden?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 15:40 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Zou ik de moeder van de Colecchia familie mogen? Faceclaim vooralsnog Catherina Zeta Jones (:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 12:52 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zou graag de jongste zoon van de Laforgia familie reserveren, als dat kan?


    Seduce my mind and you can have my body, find my soul and I'm yours forever

    Jullie staan erbij (:


    how dare you speak of grace

    Dankjewel!
    Ik neem denk ik Miguel Herrán als FC en onder voorbehoud zou ik hem graag 20 jaar maken.


    Seduce my mind and you can have my body, find my soul and I'm yours forever

    Ik weet dat het wat early on is, maar wellicht kan er alvast een praattopic komen? Ik heb namelijk behoorlijk wat vragen voor ik mijn personage verder kan invullen en uiteraard kan ik GB'en maar het is wel zo fijn als iedereen het kan meelezen. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okay, ik ga ook zo even aan mijn rol vast beginnen, maar bij deze claim ik alvast Emily Didonato als FC. Met Absolutist heb ik afgesproken dat onze rollen een tweeling zijn, dus mijn personage is ook 27 jaar


    Do I look like Mother Teresa?

    GIANA ''GIGI'' STEFANIA COLECCHIA








    ''I'm not responsible for what my eyes do when your talking.''
    Natalie Weaver • Italian




    NAAM
    Giana • God is verzoenend • Italiaans
    Stefania • Kroon, krans van bladeren • Italiaans
    Colecchia • Achternaam • Italiaans

    Giana (Gi, Ana, Gina, Gana, Ana, Gia) heeft geen problemen met de bijnamen van haar voornaam. Toch noemt ze zich zelf het meeste van de tijd ''Gigi''. Dit is ook degene die ze het liefst wil horen en het vaakst naar luistert. Stefania vindt ze een beetje tuttig, en dan is de betekenis ook nog eens ''kroon'', maar gelukkig hoeft ze deze niet perse te noemen. De achternaam Colecchia draagt ze met alle trots die ze heeft.




    LEEFTIJD
    Gigi loopt op dit moment negentien jaar rond de aarde. Ze is geboren in de zesde maand van het jaar, namelijk op de datum 11 juni. Dit maakt haar sterrenbeeld officieel tweelingen. Ze is niet in het ziekenhuis geboren, maar rond de middag in haar eigen vertrouwde huis.




    ROL
    Gigi is de jongste in het gezin Colecchia en heeft daardoor niet echt een taak of zo iets. Ze wordt meestal overal buitengehouden. Ze weet wel wat haar familie doet en hoe de zaken er voor staan, maar verder is de relatie met het bedrijf weinig. Dit betekend ook dat Gigi misschien zou willen studeren, omdat ze toch niet goed in de zaken zou passen. Het enige wat ze moet doen is nu met die jongen trouwen, waar ze het eigenlijk toch niet heel erg mee eens is.



    L'INFERNO È VUOTO E TUTTI I DIAVOLI SONO QUI.




    ''Chi va piano va sano e lontano.''
    Unknown • Unknown


    INNERLIJK
    Gigi is nog echt ''mama's kleine meisje.'' Ze is een beetje kinderlijk, ook al doet ze er alles aan om dit juist niet te zijn. Ze is een opstandige tiener, een beetje brutaal soms en sowieso zou ze altijd antwoorden met 10% sarcasme in de zin. Toch is Gigi wel een zorgzaam typetje in het geheim. Ze is nieuwsgierig en bemoeit zich altijd het liefst met de zaken van anderen, maar wil het dan ook echt weten. Ze is soms wel een luisterend oor, als ze zelf niet de aandacht heeft of als ze het echt wil, maar anders is Gigi degene in de spotlight. Ze houdt van aandacht om haar heen en geniet ervan als alles om haar draait, maar kan het ook accepteren als dit niet zo is. Ze trekt niet perse de aandacht naar zich toe of zo, soms doet ze dingen waardoor ze het gewoon krijgt. Gigi is een goed gemanierde meid die haar respect kan tonen. Ze weet wanneer haar mond dicht moet blijven en ze even niet iemand verrot mag schelden om alles wat degene doet, maar kan ook zo maar haar mond voorbij praten.
    Gigi laat namelijk alles wat ze denkt de vrije loop. Zo kan je ook al haar emoties van haar gezicht aflezen, maar ook wat ze denkt weet je altijd gelijk. Meningen, gedachtes, je weet het bij Gigi gelijk. Ze doet meestal wat ze zelf wil namelijk. Zo is het niet moeilijk om aan haar te vragen wat ze denkt. Gigi kan het perfect formuleren. Ze is behulpzaam en weet wanneer ze nodig is. Wat je bij haar gelijk weet, is voor de jongedame niet moeilijk om uit te vissen. Vreemd genoeg laten mensen bij Gigi altijd alles gaan. Het is een soort ''magie'' die ze heeft. Ze is een goede gesprekspartner door haar eerlijkheid, charmes en als ze echt wil luisteren kan je alles aan haar vertellen. Ze is betrouwbaar, eerlijk en liefjes. Ze zou nooit haar mond voorbij praten als het gaat om echte geheimen. Koppig, ijdel, eigenwijs, een beetje onhandig soms, intelligent, fantasierijk. Verder houdt Gigi echt van verhalen. Ze luistert graag naar dingen over de geschiedenis, waar mensen haar nooit voor aanzien. Omdat Gigi nog al een bitch kan zijn. Ze kan mensen zonder moeite beledigen. Ze is wel een jongedame met een goudhartje, ze kan haar neus voor je ophalen als ze vindt dat je overdrijft. Ze is soms een bijdehandje en kan onbewust mensen heel hard beledigen. Wel zou ze door het vuur voor je gaan als ze je écht mag. Ze is altijd wel in een goed humeur en vrolijk, maar wel een beetje een ochtendhumeurtje.


    UITERLIJK
    Gigi heeft lange, bruine krullen die nog net tot boven haar borsten komen. Ze heeft twee grote, bruine kijkers. Haar gezicht is licht hoekig, maar met een bolle kin. Haar neus is een beetje klein, maar wel schattig bol en haar lippen zijn zacht, donker-roze gekleurd. Haar wenkbrauwen zijn donker-bruin, maar kunnen in sommige opzichten ook als zwart gezien worden. Qua sieraden heeft Gigi meestal niet van die grote dingen. Een kettinkje of een oorbellen zijn niet te missen, maar dat zegt dat ook wel genoeg. Ze heeft een beetje een breed lichaam. Ze heeft goed zichtbare rondingen, maar ook vindt ze zich zelf soms een beetje breder dan anderen. Terwijl je al snel denkt van Gigi dat ze zelfverzekerd is, kan de jongedame hierdoor haar zelfvertrouwen verliezen. Haar uiterlijk is dan soms ook een gevoelig puntje voor de jongedame.

    DID YOU LOVE ME?
    OOPS. BIG MISTAKE.


    ''Whe know what we are, but not what we may be.''
    Shakespeare • Hamlet


    GESCHIEDENIS
    Rosa Colecchia • Moeder • 48 • In de maffia
    ?? Collechia • Vader • ?? • In de maffia
    Alessandro Dante Collechia • Oudere broer • 27 • In de maffia
    Fiorella Miranda Collechia • Oudere zus • 27 • In de maffia
    Man van Ziegler • Oudere broer • Leeftijd • Baan
    Vrouw van Rasalghul • Oudere zus • Leeftijd • Baan


    Tekst



    LE COSE STANNO
    ANDANDO MALE.


    ''What is done in love, is done well.''
    Vincent van Gogh • Unknown

    RELATIES
    Wie wil?


    EXTRA
    Likes Familie, de kleur goud, slechte woordgrappen die zij dan wel snapt, de waarheid, aardappelen, feestjes, kleren, drama, mythologische verhalen, chocolade, goede muziek, kaarslicht, mooi uitzicht, regenbogen, warme knuffels, thee.
    Dislikes De gedachten dat ze moet trouwen, rode bieten, dingen die dof zijn, als iets niet gaat zoals zij het wil, leugens, als ze iets niet mag weten, verassingen, als mensen haar dik noemen, sarcastische grappen (als ze niet van haar zelf zijn), klassieke muziek, chique diners, de geur van sigaretten, als ze nat is.
    Talen Italiaans, Engels& een beetje Frans.
    Talenten Ze kan overigens wel goed koken.
    Huisdieren Heeft ze niet.
    Angsten Ze is bang in het donker, dat is het enige.
    Faal-momenten Ze kan echt niet tegen haar verlies.
    Verslavingen Ze houdt enorm van chocolade.
    Problemen Heeft ze niet.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 21:06 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Fiorella       Miranda       Colecchia

    • • N A M E
    Fiorella Miranda Colecchia

    Fiorella — A variant of Flora(Latin), and the meaning
                      of Firoella is "flower".
    Miranda — It is of Latin origin, and the meaning of
                      Miranda is "worthy of admiration".
    Colecchia — Familyname


    • • A G E
    — 27 jaar oud
    — Geboren op 14 februari
    — Sterrenbeeld Waterman

    • • A P P E R E A N C E
    — Lengte •
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Wenkbrauwen. • Bruin, dun
    — Oogkleur • Licht blauw
    — Bril of lenzen • Geen.
    — Neus • Vrije smalle neus.
    — Lippen • Volle, rozen
    — Huidskleur • Heel licht bruin kleurtje
    — Kenmerken • Haar schitterende ogen
    — Haarkleur • Bruin
    — Haarstijl • Vaak los en met lichtte krullen
    — Stem • Een zachte stem, maar als je haar boos maakt, klinkt deze totaal anders.
    — Handicaps • Geen.
    — Accessoires • Dozen vol
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • Oorbellen


    • • H I S T O R Y


    סּ Father סּ
    סּ Mother סּ Rosa Colecchia • 48
    סּ Twinbrother סּ Alessandro Dante Colecchia • 27
    סּ Sister סּ Serena Ginevra Colecchial • 24
    סּ Brother סּ Leonardo Francesco Colecchia • 23
    סּ Sister סּ Giana Stefania Colecchia • 19


    Fiorella was van kleins af aan al heel close met haar moeder. Elke keer wanneer Alessandro's niet mocht spelen van haar vader, zocht ze het gezelschap van haar moeder op. Hierdoor raakte Fiorella verslaafd aan mode en het zorgde ervoor dat ze er altijd mooi uit wilde zien. Op een iets latere leeftijd begon Fiorella ook met zanglessen en pianolessen, maar enkel het zingen is haar goed afgegaan.
    Aan het begin toen haar andere broertje en zusjes op de wereld kwamen was Fiorella vrij boos dat ze de aandacht van haar moeder moest delen, maar al vrij snel had ze dit geaccepteerd. Terwijl Alessandro klaar werd gemaakt om de positie van hun vader over te nemen, bleef Fiorella ook niet stil zitten. Ze probeerde stiekem een paar lessen mee te pikken en probeerde ervoor te zorgen dat ze ook een reputatie kreeg op straat. Haar eerste doel was om een killerlady te worden, maar ze kreeg al snel een reputatie genaamd "The Beauty", waar ze ook niet over klaagt. Ze vind het dan ook geweldig dat ze de Colecchia familie niet bekend heeft gemaakt met haar daden, maar met haar looks. Echter moet je wel oppassen voor deze dame, want in haar verschuilt er echt wel een killerlady.


    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    • Beschermend tegenover familie
    • Slim
    • Sociaal

    • Ambiteus
    • Spontaan
    • Probeert het positieve van alles in te zien
    Negatieve eigenschappen.
    • Flirterig
    • Ijdel
    • Eigenwijs

    • Sluw
    • Sarcastsich
    • Brutaal

    Fiorella is een vrij bekend persoon in haar buurt en dan vooral bij de mannen. Ze ziet er erg aantrekkelijk, verzorgd en modieus uit. Fiorella kan het dan soms ook zeker niet te laten om te flirten met de mannen die om haar aandacht vragen, maar dit niet altijd met goedkeuring van de familie. Echter is ze erg eigenwijs en doet ze gewoon lekker waar ze zelf zin in heeft, maar wel met de achterliggende gedachten dat niks wat zij doet de familie in gevaar mag brengen.
    Fiorella is ontzettend sociaal en heeft vele connecties, ze is gewoonweg extrovert op dat gebied en degene die out of the blue op iemand kan afstappen voor een gezellig praatje. Haar status op straat heeft ze niet zomaar gekregen. Fiorella is een vrouw die graag de lady uithangt en erg is gesteld op haar uiterlijk en persoonlijke verzorging. Ze heeft haar woordje klaar en neemt makkelijk de leiding. Echter verwacht Fiorella dat er ook enigszins voor haar gezorgd wordt. Desondanks haar status en de familie waar ze uit komt, is ze erg vriendelijk en begripvol. Ze denkt aan anderen, ook al komt dit niet altijd tot uiting. Slecht nieuws probeert ze in de meeste gevallen zo te vertellen dat het bijna goed klinkt: daar helpt haar positieve instelling en het feit dat ze dingen mooi kan verwoorden erg aan mee.
    Fiorella is niet een persoon die graag stilzit en werkt het liefst niet achter de schermen, maar in het veld. Ze is bloedfanatiek, en ze zal je nog laten verbazen hoe ver ze gaat om iets te winnen. Mensen verwachten het meestal niet van deze dame, maar ze is best wel slim, maar ook sluw, waardoor ze sommige zaakjes goed kan regelen.

    • • E X T R A
    — Geaardheid • Heteroseksueel
    — Geloof • Rooms-Katholiek
    — Fears • Death (Family), losing Alessandro, Family Gianni
    — Likes • Flirting, Wine, Cigarettes, Cars, Money, Jewelry and Singing.
    — Dislikes • Poor people, bicycles, Cold and Spiders
    — Relaties •
    • Vader • Michelangelo Giovanni Colecchia • 49
    Vanaf jongs af aan was de aandacht van haar vader gefocust op haar tweelingbroer. Dit vond Fiorella totaal niet gek, want ze had ook vroeg geleerd dat haar broer het imperium van hun vader uiteindelijk moest overnemen. Maar nu op latere leeftijd trekt ze toch wel wat vaker op met haar vader. De twee lijken dan ook meer gemeen te hebben dan dat ze beide dachten. Af en toe krijgt Fiorella het dan ook voor elkaar om haar te mengen in een zaakje van van hem. Stiekem hoopt Fiorella -omdat ze nu een goede band heeft met haar vader- om hem alles ooit te vertellen over Giovanni en haar projecten met Alessandro.
    • Moeder • Rosa Colecchia • 48
    Fiorella zocht graag het gezelschap van haar moeder op als Alessandro geen tijd had voor haar. Hierdoor is haar interesse in mode ontstaan en begon ze steeds meer aan haar uiterlijk te werken. Ook nam ze zanglessen bij haar moeder. Ze vind het dan ook fijn om een lied te zingen, terwijl haar moeder haar begeleid op de piano. Nu vindt Fiorella het heerlijk om met haar moeder over de mode te praten, maar als ze weer een "mannen probleem" heeft, weet ze altijd dat ze bij haar moeder terecht kan.
    • Tweeling broer •Alessandro Dante Colecchia • 27
    Fiorella en Alessandro zijn een tweeling — waardoor ze vanaf het moment van hun geboorte een ontzettend bijzondere band hebben met elkaar. Omdat Alessandro vijf minuten eerder op de wereld is gekomen dan Fiorella, heeft hij nog altijd het standvastige idee dat hij de oudste is binnen het gezin en hij voor iedereen moet zorgen. Fiorella vindt dit echter belachelijk, maar ze laat het maar voor wat het is. Alessandro is ook overbeschermend voor Fiorella aangezien ze een tweeling zijn. Stiekem waardeert Fiorella dit ook super erg, al laat ze dit niet altijd merken. Fiorella en Alessandro begrijpen elkaar vaak zonder maar enige woorden te gebruiken en voelen elkaar hierdoor blindelings aan.
    De Tweeling hebben sinds een aantal maanden enkele kleine projecten op zichzelf genomen binnen de gigantische mafia gemeenschap. Dit hebben ze gedaan buiten het weten van hun vader om, wat Fiorella een ontzettende kick geeft. Fiorella kan geen betere partner bedenken dan haar broer.
    • Zusje • Serena Ginevra Colecchial • 24
    Fiorella en Serena hebben een zeer goede band met elkaar. Van kleins af aan zijn ze best wel close opgegroeid met elkaar en vullen elkaar hierdoor ook erg aan in karakter. De band werd helemaal versterkt toen Alessandro steeds vaker mee moest met hun vader, waardoor hun band enkel maar sterker werd. De twee doen vaak dingen samen, wanneer het kan.
    • Broertje • Leonardo Francesco Colecchia • 23
    Fiorella en Leonardo hebben nooit echt een close band gehad, maar dit kwam vooral door het innerlijk van Leonardo. De twee zijn iets closer geworden door een klein ongelukje. Fiorella en Alessandro zijn sinds kort bezig met enkele privé zaakjes, zonder dat hun pa ervan afweet. Fiorella heeft per ongeluk een deal laten mislukken, wat hen nog wel eens de kop kon kosten. Dit wilde ze niet tegen haar tweelingbroer willen vertellen en is daarom naar Leonardo gegaan. Hij staat namelijk graag vooraan als het goed om zaakjes op te lossen. Leonardo heeft dit zaakje ook zonder problemen weten op te lossen, waardoor hij ook een soort van bij hun zaakjes betrokken is. Wanneer iemand moeilijk doet ofzo hoeft ze niet altijd Alessandro te sturen, maar dan kan ze ook rekenen op Leonardo.
    • Jongste zusje • Giana Stefania Colecchia • 19
    Qua innerlijk komen de zusjes zeker met elkaar overheen. Dit kwam omdat Fiorella een soort van voorbeeld was geweest voor Giana. De twee hebben een normale band met elkaar, maar wanneer Giana weer eens irritant is of haarzelf als een bitch gedraagt, dan laat Fiorella overduidelijk merken dat ze dat niet accepteert.

    • Oudste zoon Laforgia • Giovanni Caio Laforgia • 28
    Fiorella en Giovanni hebben elkaar als klein kind zijnde al eens gezien, maar toen was er nog niks aan de hand. Enkele jaren later kwamen de families weer bij elkaar om zaken te doen. Dit was het moment dat de vonk tussen de twee oversprong. Er waren een aantal jaren voorbij gegaan en zowel Fiorella als Giovanni waren nu volwassen personen. Diezelfde avond hebben de twee met elkaar afgesproken in een motel en het bed gedeeld. Stiekem hoopte Fiorella dat Giovanni en zijzelf de families zouden verbinden, maar al snel bleek dat het de jongste dochter van de Colecchia's werd en de jongste zoon van de Laforgia's. Daarom spreekt ze af en toe nog stiekem met Giovanni af, waar niemand van af weet.
    • Jongste zoon Laforgia • Rafael Michelangelo Laforgia • 21
    Een viertal jaar geleden was er een gezamenlijke familie aangelegenheid. Op deze gelegenheid was er een moment waarop Fiorella benieuwd was waar haar jongere zusje, Serena gebleven was. Uiteindelijk vond ze haar zusje bij de jongste zoon van de Laforgia's, Rafael. Nadat Serena weg was bij de jongeman, sprak Fiorella de jongeman aan over zijn intenties. Deze bleken enkel positief te zijn en Fiorella herkende haar eigen ook goed in hun liefdesleven en liet het er daarom gewoon bij.





    [ bericht aangepast op 7 maart 2018 - 11:52 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    ROSA COLECCHIA
    ««« She looks challenges in the eye »»»

    LEEFTIJD:
          Rosa is 48 jaar oud en geboren op 25 mei.

    POSITIE IN DE FAMILIE:
          Rosa is de stille kracht achter de schermen van de Colecchia's. Ze heeft meer touwtjes in handen dan anderen denken en geeft haar man vaak advies als dat nodig is.

    GESCHIEDENIS
          Rosa groeide op als het enigste kind van Michael en Theresa Vicci. De Vicci familie was een grond opkoper en kwam daardoor vaak in aanraking met de maffia families. Ze groeide op wetende dat ze zou trouwen met een van de zonen van een van de families en heeft zich nooit een andere toekomst voor kunnen stellen. (De rest komt na overleg)
    ««« And gives them a wink »»»

    PERSOONLIJKHEID:
    • Fierce • Caring • Protective of her children • Motherly • Doesn't tolerate disrespect • Gentle • Manipulative • Strong willed • Holds a grudge for years • Choatic • Really stubborn • Opinionated • Unpredictable • Can only focus on one thing at the time • Loves children • Charming • Uses her charms to get what she wants •


    TOELICHTING KARAKTER:
          Rosa groeide op met alles wat haar hartje begeerde en dat heeft haar zeker gevormd tot de vrouw die ze nu is. Ze is erg ijdel en geniet ontzettend van aandacht, iets wat haar in het verleden weleens in de problemen heeft gebracht. Rosa heeft zeker haar vooroordelen klaarstaan en kan pittig uit de hoek komen, voornamelijk tegenover andere vrouwen. Tegenover mannen is ze charmant en keurig, precies de vrouw die een maffioso naast zich wil hebben. Dat wil echter niet zeggen dat ze niet haar invloed op haar man uitoefent, want dit doet ze zeker. Al probeert ze het altijd zo te brengen dat hij het idee heeft dat het zijn eigen idee was.
          Rosa houdt van haar gezin en beschermt deze ook met alles wat ze in zich heeft. Haar kinderen zijn haar alles en ze heeft er moeite mee dat ze langzaam maar zeker de rol van haar man beginnen over te nemen. Rosa probeert zoveel mogelijk goede raad te geven, maar beseft ook dat ze allen hun eigen fouten moeten maken. Desalniettemin zal ze zoveel mogelijk proberen dit te voorkomen, zonder dat zij weten dat ze zich ermee bemoeit heeft.
          Hoewel Rosa over komt als een sterke, zelfverzekerde vrouw begint ze meer en meer onzeker te worden. De blikken die haar man krijgt van jongere vrouwen ontgaan haar niet en vreten meer aan haar dan ze laat blijken. Rosa weet niet goed hoe ze om moet gaan met deze jaloezie aangezien ze normaal altijd degene was waar naar omgekeken werd.


    UITERLIJK:
    Rosa is een vrouw die ervan houdt om er goed uit te zien. Ze brengt vaak haar ochtenden door met zichzelf op te maken en verschillende kleren te passen. Haar donkere haren vallen tot over haar schouderbladen in mooie volle krullen. Ze heeft een licht gebruinde huidskleur, grote donkere ogen en volle roze lippen. Hoewel het lang leek alsof tijd haar niet aantastte beginnen de lijnen van tijd zich duidelijker op haar gezicht te tekenen. Dit geeft haar een wat zachtere uitstraling en Rosa is er nog niet over uit of ze dit een goed of een slecht iets vindt. Haar kledingstijl is erg modern en elegant.


    ««« She wears her smile like a loaded gun »»»

    RELATIES:
    Man
    Oudste zoon
    Oudste dochter
    Zoon
    Dochter
    Jongste dochter


    EXTRA:
    Rosa is erg muzikaal en uitstekende zangeres en had als kind altijd de droom om hier iets mee te doen. Deze droom heeft ze uiteindelijk laten varen omdat het leven in de maffia dit niet toe liet. Ze zingt nog steeds graag en als ze met iets bezig is hoor je haar altijd wel een liedje zingen of neuriën. Om te ontspannen speelt ze graag piano en ze heeft ook geprobeerd om haar kinderen te leren spelen, al beviel dat de een beter dan de ander. In tegenstelling tot praktisch alle andere Italiaanse vrouwen kan Rosa totaal niet koken. Ze houdt er niet van om haar handen vies te maken en hoewel haar moeder er graag afkeurende opmerkingen over maakt heeft ze nooit een poging gedaan om het nog te leren.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dan maak ik mijn vrouw ipv 22/23 liever 24/25, als dat oké is voor jullie?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yes ik ben ook in voor een praattopic. :Y)


    •