• Midnight Circus


    "The show must go on."





    In een tijd waar horrorfilms nog niet bestaan, moeten volwassenen hun deugd op andere plaatsen opdoen. Hierom heeft de Amerikaanse Richard Dawn in 1833 een nieuw soort circus opgericht. Een circus enkel toegankelijk voor mensen met de minimum leeftijd van achttien jaar.

    Midnight Circus is gevormd rondom angst en spanning. De acts maken geen gebruik van vangnetten of kooien, waardoor zowel de acrobaten als het publiek volledig afhankelijk zijn van ervaring en talent.
          De manier waarop de acts worden uitgevoerd en het danger gehalte dat hierbij komt kijken, heeft er al meerdere malen voor gezorgd dat het circus op zoek moest naar nieuwe medewerkers.

    In de lente van 1856 staat er een oproep in de New York Times. Midnight Circus zoekt nieuwe rekruten.



    'Old':
    • Richard Beau Dawn Jr.
    • Angus Hathaway
    • Sheridan 'Leana' Dawn
    • Ysabella Maríz del Rio
    • Alvera Varinia Fuensanta
    • Elizabeth 'Lizzie' Taylor
    • Benjamin 'Ben' Edmund Thompson
    • Kensi Damaris Carrick
    • William Philip Tremblay
    • Asriel 'Asher' Levi Scott
    • Ava Amelia Avons
    • Colin Davidson Leslie
    'New':
    • Charles 'Chick' Wheeler
    • Dorothy Adeline Fyler
    • Mabel Monroe
    • Chester Powers
    • Rayne Hathaway
    • Jasmine Schuyler
    Indeling caravans:
    1. Ysabella Maríz del Rio, Alvera Varinia Fuensanta & Ava Amelia Avons
    2. Jasmine Schuyler & Kensi Damaris Carrick
    3. Benjamin 'Ben' Edmund Thompson & Charles 'Chick' Wheeler
    4. Dorothy Adeline Fyler & Rayne Hathaway
    5. Chester Powers & Asriel 'Asher' Levi Scott
    6. William Philip Tremblay & H0pe's vuurspuger
    7. Elizabeth 'Lizzie' Taylor & Mabel Monroe
    Bijrollen:
    8. Zachary Boulton, Jacques Humphrey & Jonathan Edwards
    9. Kathy McCall & Georgina Mance
    10. Flint Knightley & Samuel Jorgen
    11. Jackson 'Jack' Goodwill & Kylan Murphy
    12. Alisa O'Bryan & Hannah Rivers

    Circus terrein:






    Mannen:









    Necessity
    Plunkett
    Taeralsahfer
    CabeIlo
    Garrett
    WheeIer
    KyloRen
    Solmeron

    Dare

    Richard Beau Dawn Jr.
    Angus Hathaway
    Ulrich Baldur Valerius
    Colin Davidson Leslie
    Asriel 'Asher' Levi Scott
    William Philip Tremblay
    Chester Powers
    Benjamin 'Ben' Edmund
    Thompson
    Charles 'Chick' Wheeler

    26
    28
    19
    26
    23
    26
    25
    28

    25

    Circusbaas
    Assistent
    Paardenact
    Vuurspuger
    Messenwerper
    Trapeze
    Clown
    Dierenverzorger

    Dierenverzorger

    FC: Ben Barnes
    FC: Clayton Straker
    FC: Beau Mirchoff
    FC: Timur Simakov
    FC: Erin Mommsen
    FC: Adrien Sahores
    FC: Ken Bek
    FC: Armie Hammer

    FC: Jack Lowder

    1.1.
    1.6.
    1.4.
    1.6.
    1.6.
    1.5.
    1.5.
    1.5.

    1.4.

    Vrouwen:









    HeI
    Spideyman
    CabeIlo
    Maluma
    Rasalghul
    Weegie
    Oeps
    JudithSuzann
    KyloRen
    Armadillo

    Sheridan 'Leana' Dawn
    Jasmine Schuyler
    Kensi Damaris Carrick
    Ysabella Maríz del Rio
    Alvera Varinia Fuensanta
    Ava Amelia Avons
    Elizabeth 'Lizzie' Taylor
    Rayne Hathaway
    Mabel Monroe
    Dorothy Adeline Fyler

    24
    21
    24
    23
    24
    23
    18
    21
    22
    19

    Kattenact
    Trapeze
    Trapeze
    Burlesque
    Burlesque
    Burlesque
    Kokkin
    Olifantenact
    Dierenverzorger
    Messendoelwit

    FC: Zendaya Coleman
    FC: Tashi Rodriguez
    FC: Natalia Calvani
    FC: Eiza Gonzalez
    FC: Sonya Marmeladova
    FC: Miranda Kerr
    FC: Elizaveta Shmeleva
    FC: Maia Mitchell
    FC: Emily Browning
    FC: Natalia Dyer

    1.1.
    1.6.
    1.5.
    1.3.
    1.4.
    1.6.
    1.4.
    1.5.
    1.4.
    1.3.






    • Story

    • Pinterest pagina

    • Praattopic

    • Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 21:11 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    KENSI DAMARIS CARRICK
    Met: Benjamin - Trapeze Act (24)


    'Ja, deze is wel heel mooi,' zei Benjamin toen ze naar buiten toe kwam. Kensi glimlachte, omdat ze toen nog niet door had dat hij haar weer had beledigd. Oh, ja dank je,' zei Benjamin waarna hij even zijn armen om Kensi had geslagen, aangezien zij even een knuffel nodig had. 'Laten we weer terug gaan,' zei hij toen hij de jongedame had losgelaten. Kensi knikte, 'ze vragen zich wel af waar we zijn.' Op haar hakken liep ze flexibel achter hem aan terug naar de tent, maar nog voor ze naar binnen keek pakte Kensi zijn arm. 'Wat zei je ook al weer over mijn jurk?' de jongedame haalde één wenkbrauw op, maar praatte daarna al weer door. Ze gaf hem weer eens niet de kans om te antwoorden. 'Je weet toch hoeveel jurken voor me betekenen?' Ze ging weer naast hem staan. 'En dat alles in mijn ogen perfect moet zijn. Zo meteen ontmoet ik mijn droomman, maar draag ik de verkeerde jurk! Dat zou pas een drama voor me zijn.' Ze liet haar handen even op haar rug rusten en gleed met haar ogen langs de omgeving. Eigenlijk zou ze hier wel dagen kunnen blijven lopen.
    IF BITCHES COULD FLY...


    ...MY SCHOOL SHOULD BE A FUCKING AIRPORT.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2018 - 19:02 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    COLIN DAVIDSON LESLIE
    26 Jaar, Vuurspuger (Met Beau en Dorothy)

    Beau glimlachte, wat Colin een gevoel van goedkeuring gaf. Misschien was hij toch niet perse de domme in deze groep, een klein beetje misschien. ''Maar wel bij de voorbereidingen,'' was het antwoord van de man op het gene wat Colin net gezegd had. En inderdaad, zijn baas had gelijk. De glimlach bleef op zijn mond staan, waardoor hij ook moest lachen. ''En wat nou als ik ziek ben tijdens de voorbereidingen? En ik kan volgens mij ook niet mijn eigen show zien als ik op het podium sta, alleen de reacties erna blijven me bij.''
    Colin draaide zich om naar Dorothy, naast hem. Hij was haar misschien een klein beetje vergeten, maar probeerde nu zijn aandacht van Beau naar haar over te laten brengen. Ze vroeg of zij enig idee had waarom zij hier was. Colin dacht na, hij kreeg een diepe frons op zijn gezicht en zijn blik werd serieus. Hij keek een paar of drie keer op en neer om haar in zich zelf op te nemen, ''je ziet er uit als...
    Een heel lief meisje. Alleen volgens mij proberen jullie beiden me om de tuin te leiden, dus moet het iets moeilijker zijn.'' De frons werd iets lichter, ''doe je iets wat fataal mis kan gaan?''
    SET A FIRE DOWN IN MY SOUL


    THAT I CAN'T CONTAIN, THAT I CAN'T CONTROL.


    ''With all due respect, which is none...''



    DOROTHY ADELINE FYLER

    Target || Met Beau & Colin || Outfit ongeveer (denk 1850, maar niet te)




    “Maar wel bij de voorbereidingen,” Zei Beau nog tegen Collin, het was best een grappig aanzicht om de twee heren te zien terwijl ze stiekem beiden het laatste woord leken te willen hebben. Een de glimlach om Beau's lippen te zien leek hij gewonnen te hebben, ook viel het me op dat het de eerste keer was sinds ik de man ontmoet had dat hij een oprechte glimlach op zijn lippen leek te hebben. ''En wat nou als ik ziek ben tijdens de voorbereidingen? En ik kan volgens mij ook niet mijn eigen show zien als ik op het podium sta, alleen de reacties erna blijven me bij.'' Vervolgde Colin luchtig en ook lichtelijk uitdagend, waardoor ik beide heren ook best geamuseerd aankeek, nee de strijd om het laatste woord was nog steeds bezig.
    Eens ik mijn mond ook had durven openen leek Beau ook erg benieuwd te zijn naar het antwoord van Colin, waardoor ik mijn wenkbrauwen in afwachtig even optrok. De zwartharige jongen voor me fronsde even diep en bekeek me even alsof het antwoord op mijn voorhoofd zou gaan staan.
    ''je ziet er uit als...Een heel lief meisje. Alleen volgens mij proberen jullie beiden me om de tuin te leiden, dus moet het iets moeilijker zijn.'' zei de jongen bedenkelijk waardoor een kleine grinnik mijn lippen toch verliet, ik was al bijna bang dat hij wat anders zou gaan zeggen. mijn armen sloeg ik nu even over elkaar heen, terwijl een. "Hmmm" geluidje mijn lippen verliet , mijn blik gleed soms ook speels naar Beau, gezien ik dit best wel hilarisch vond.
    ''doe je iets wat fataal mis kan gaan?'' vroeg de jongeman waardoor ik mijn schouders soepel ophaalde. "Nou..." begon ik terwijl ik even nadacht. "Alles k-kan hier fa-fataal mmmis gaan." zei ik simpel en grijnsde even niet te veel willen weggeven. " Dus ja."




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AVA AMELIA AVONS



    Burleqsue danseres • 23 • showtent • William

    ”Ik ook, we zijn immers een familie, discussies en al.” Zei William met een grinnik, wat een glimlach op Ava haar gezicht liet staan. Hoewel haar familie thuis was, nog altijd wachtend op haar terug komst, was een groter gedeelte van haar familie hier bij het circus. Haar moeder en zusje zijn zich er van bewust dat Ava niet zo maar terug zou keren, maar ze weet dat de hoop er is en dat ze haar met liefde thuis zouden willen verwelkomen.
          ”Maar dit betekent niet dat ik mee ga doen in de burlesk act hoor.” Vervolgde William plagend nadat hij haar arm op haar schouder had laten rusten en een snelle kus op haar voorhoofd had gedrukt.
          Ava haar ogen gleden naar William waarna ze een pruillip naar hem had opgezet. Toegegeven, ze kende mensen die ergere dans moves bezaten dan Will – hij was wel oké. Daarbij, had hij een gevoel voor ritme wat een pré is als danseres.
          ”Oké, laten we iets zoeken waar we die taart mee op kunnen ruimen.” Haar wenkbrauwen gingen lichtjes omhoog en een zucht verliet haar mond. “Als het niet allemaal al verspreid over het terrein ligt.”
          Het duurde niet lang voordat ze een stoffer en blik achter een deur vandaan haalde en het in de lucht zwaaide naar William toe.
          ”Gevonden! Kunnen we nu weer terug naar het feest?” Ava glimlachte vrolijk terwijl ze naar hem toe liep en zijn arm beet pakte. Ze hadden zich voor haar doen al weer te lang afzijdig gehouden van het feest – het was immers niet voor niets een feest.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'



    RICHARD BEAU DAWN JR.
    26 years - Owner

    We all die. The goal isn’t to live forever. The goal is to create something that will.



    Heel even leek het alsof Colin zijn mond zou gaan houden en zich gewonnen zou geven. Heel even. Toen opende Colin zijn mond weer. “En wat nou als ik ziek ben tijdens de voorbereidingen? En ik kan volgens mij ook niet mijn eigen show zien als ik op het podium sta, alleen de reacties erna blijven me bij.”
    De ontspannen glimlach bleef nog steeds op Beaus mond staan. Het was de glimlach van iemand die wist dat hij de meerdere hier was, die slechts voor wat vermaak of een goede sfeer niet te dominant aanwezig was.
    “Ik hoop toch niet dat je van plan bent bij alle trainingen ziek te zijn,” stelde hij. Het klonk deels als een grap en reactie op het ‘niet kunnen zien van de andere acts’, maar Beau was wel serieus. Hij was degene die Colins loon betaalde. Een eeuwig zieke werknemer was niet iemand die hij kon gebruiken. Hiermee kapte hij ook verdere discussie af. Hij verwachtte inzet van zijn werknemers en men moest wel heel ziek zijn om niet aanwezig te zijn.
    Colin kon Dorothy duidelijk niet goed plaatsen, zoals hij haar bleef bekijken voor er een antwoord kwam. Hij had zeker door dat het antwoord niet zo onschuldig zou zijn dan het leek, aan zijn woorden te horen. “Doe je iets wat fataal mis kan gaan?”
    Heel even keken Dorothy en Beau elkaar aan. In die blik lag een hoop wederzijds vermaak verborgen, gezien zij beiden het antwoord op de vraag wel wisten. Het was erg vermakelijk in elk geval.
    “Nou… Alles k-kan hier fa-fataal mmmis gaan. Dus ja,” was Dorothy’s antwoord. Beau kon een kleine grijns niet onderdrukken. Dorothy was niet bereid het Colin makkelijk te maken. Ze leek lief en klein, maar achter dat onschuldige gezichtje zat een hoop persoonlijkheid verborgen.
    “Precies,” bevestigde hij glad en hij klopte even op zijn kreupele been. “Zelfs mijn positie is niet zonder gevaar.” Goed, dat was dan geen ongeluk in de piste geweest, maar tijdens de training van een van de paarden, maar dat was iets dat wat hij niet vertelde. Hij gaf niet graag details en de oudgedienden hier zouden ongetwijfeld het verhaal wel kunnen geven.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.