• Als dat überhaupt nog bestaat? Ik heb namelijk al veel via internet geprobeerd te vinden, maar je komt heel vaak uit bij hele jeugdzorg bedrijven en dat is niet helemaal wat ik wil.

    Ik heb ontzettend veel kleding en schoenen dat ik niet meer pas en ik wil het eerlijk gezegd niet naar Afrika sturen—wie weet waar het terecht komt, om het zo maar te zeggen—en ik wil me liever focussen op de weeskinderen in Nederland. Maar echte weeshuizen blijken niet meer te bestaan en veel internaten zijn voor kinderen waarvan de ouders veel reizen en dat is ook niet helemaal wat ik zoek. Ik zoek echt kinderen die het nodig hebben, niet hele grote bedrijven met 400 locaties door heel het land (bij wijze van).

    Weet iemand toevallig zoiets waar ik langs kan? Heel Nederland is prima idc anymore hoever ik moet reizen, ik wil gewoon kinderen blij maken met mijn kleding/schoenen, omdat ik een kleine maat heb en ik weet dat kids daarin passen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Lonsfan schreef:
    Deze is in Noordwijk
    Link naar website
    Op deze website kan je ook geld doneren


    Maar hun doel is "35.000 kinderen in tehuizen in Nederland een kans geven op een mooiere toekomst" en ik wil juist bij die tehuizen uitkomen in plaats van een via via bedrijf.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Maar hun doel is "35.000 kinderen in tehuizen in Nederland een kans geven op een mooiere toekomst" en ik wil juist bij die tehuizen uitkomen in plaats van een via via bedrijf.


    Misschien contact opnemen met de GGD / GGZ oid?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 20:02 ]