• [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 23:16 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb je topic verplaatst naar “school”.

    Wat zijn film stills?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ik heb je topic verplaatst naar “school”.

    Wat zijn film stills?

    Vroeg ik me ook af haha


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Film stills zijn zeg maar pauzes in een film.
    Dat kunnen mooie veelzeggende plaatsjes opleveren. Enkele voorbeelden:

    Deze vind ik zelf echt tof. Dus met deze ga kan ik ook nog wel wat.
    https://pbs.twimg.com/media/Ctv1qBTWgAAK_7E.jpg
         



    Het is zeg maar de bedoeling, dat ik een paar toelicht en uiteindelijk een na doe qua sfeer, plaats en tijd etc

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 20:11 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Niet rot bedoeld, maar je kan toch gewoon Googlen?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Niet rot bedoeld, maar je kan toch gewoon Googlen?

    Ja kan.
    Maar ik wil graag weten of mensen zelf een film still hebben die ze persoonlijk mooi, leuk, veelzeggend vinden etc.
    ik drop dit niet zomaar neer van "ik heb geen zin in school, zoeken jullie het maar voor me uit"
    daarbij zei ik ook al, dat ik er zelf ook al een aantal heb.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 20:14 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    HaIe schreef:
    Niet rot bedoeld, maar je kan toch gewoon Googlen?


    Maar de helft van de topics kunnen we googlen, maar dan gaat het hele "in het kader van meer topics" ten onder.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Maar de helft van de topics kunnen we googlen, maar dan gaat het hele "in het kader van meer topics" ten onder.

    Lol true, maar deze reactie moet sowieso altijd wel door een iemand achtergelaten worden haha.

    anyway: on-topic.

    I'm curious! :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    King_Boo schreef:
    (...)
    Ja kan.
    Maar ik wil graag weten of mensen zelf een film still hebben die ze persoonlijk mooi, leuk, veelzeggend vinden etc.
    ik drop dit niet zomaar neer van "ik heb geen zin in school, zoeken jullie het maar voor me uit"
    daarbij zei ik ook al, dat ik er zelf ook al een aantal heb.


    zei het omdat de opdracht mij juist heel makkelijk leek, maar goed, ik kijk dan ook ontzettend veel films...

    • Titanic
    • the Breakfast Club
    • Rocky
    • Anna Karenina (2012)
    • Dirty Dancing

    Gewoon naar de grote en bekende en "klassiekers" zoeken.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 20:23 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Standal schreef:
    (...)

    Maar de helft van de topics kunnen we googlen, maar dan gaat het hele "in het kader van meer topics" ten onder.


    Ik snap dat van "in het kader van meer topics" wel, maar de opdracht lijkt mij gewoon heel makkelijk, dus daarom die reactie.
    Kan er ook aan liggen dat ik gewoon heel veel films heb gekeken in mijn leven en nog steeds kijk.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Zo komt het wel op mij over als ik heel eerlijk ben...

    • Titanic
    • the Breakfast Club
    • Rocky
    • [url=http://3.bp.blogspot.com/-MA0Y2HtKFPo/UL8d9LG2H0I/AAAAAAAAGnk/P0CrHR9W7fs/s1600/Aaron-Taylor-Johnson-Anna-Karenina-Image-13.jpgAnna Karenina (2012)[/url]
    • Dirty Dancing

    Gewoon naar de grote en bekende en "klassiekers" zoeken.

    ok dan, dan negeren we dat ik heb gezegd "ik heb er zelf al een paar gevonden, maar ben benieuwd naar die van jullie" bon bon.
    Ik heb niet zo veel zin om in dit topic een discussie te houden over of ik nou mijn werk op Q afschuif of niet, doe dat maar in mijn gb of zo.
    dus voor de duidelijkheid: Ik ben benieuwd naar wat jullie mooie film stills vinden, ik weet dat google bestaat. Als ik wil kies ik de eerste beste bovenaan de zoekopdrachten uit, lol.

    En tnx voor alle film stills. wait a sec ik zal zo op ze allemaal reageren! (blush)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oeh ja zoek voor "The Fall". Die film is amazing trouwens. Maar heeft ook heel aparte scenes en dus ook hele mooie stills. :Y)



    Kijk op deze site; Klik

    [ bericht aangepast op 5 feb 2018 - 20:34 ]

    LonsGastenboek schreef:
    https://imaginaryroomies.wordpress.com/2014/08/01/vanity-fairs-hitchcock-hollywood-portfolio-2008/iconic-hitchcock-film-stills-sw-13-hitchcock-hollywood-portfolio-2008-ss11/

    jaaa, die klassiekers zijn echt leuk. Dit soort film stills komen vooral voort uit zo'n oude film, ik weet de naam even niet meer. Het was iig ook met zo'n douche scène.

    Schaduwjager schreef:


    Yasss batman, al twijfel ik bij deze of het niet van een photoshoot is hahaha. (nerd)

    HaIe schreef:
    (...)

    zei het omdat de opdracht mij juist heel makkelijk leek, maar goed, ik kijk dan ook ontzettend veel films...

    • Titanic
    • the Breakfast Club
    • Rocky
    • Anna Karenina (2012)
    • Dirty Dancing

    Gewoon naar de grote en bekende en "klassiekers" zoeken.


    ×Titanic heeft heel veel mooie film stills. Zelf vind ik deze het mooist:


    ×Haha, das wel een gave. Ik heb de film wel eens gezien, maar het is een veelzeggend plaatje met van die echt verschillende types. Het is een overduidelijke film still. niceee.
    ×Ik ken de film niet maar, het is wel zo'n twijfelgeval photoshoot/film still
    ×Gelukkig is dat maar een film still, het zou maar van een photoshoot zijn lmaooo

    KyloRen schreef:
    Oeh ja zoek voor "The Fall". Die film is amazing trouwens. Maar heeft ook heel aparte scenes en dus ook hele mooie stills. :Y)



    Kijk op deze site; Klik

    Oehhh dat is echt héél erg nice. Vind je het erg als ik deze ga gebruiken voor m'n opdracht hehe? I love it :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    King_Boo schreef:
    (...)
    Oehhh dat is echt héél erg nice. Vind je het erg als ik deze ga gebruiken voor m'n opdracht hehe? I love it :Y)

    Nee joh, vooral doen! *O*