• Ugh ik baal zo erg, door dat mijn oren heel gevoelig zijn na een operatie mag ik dus niet gaan carnavallen....
    Nu is het praktisch gezien het gehele jaar in mijn kamer carnaval qua muziek en heb ik nog in maart een feest en mijn verjaardag is altijd carnaval thema dus ik kan het nog een soort van inhalen.

    Maar ik baal zo erg vorig jaar was namelijk geweldig, vriendin bleef een week logeren en we zijn 6 dagen van vroeg tot laat gaan carnaval vieren. En na een week behoorlijk brak zijn mistte we het verschrikkelijk en gingen we opzoek naar een afterparty.
    En dit jaar is zij er sowieso niet en mag ik geen carnaval vieren. Ugh ik heb nu een verschrikkelijk rot baal moment.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hier gaat iedereen carnavallen behalve ik want blijkbaar heb ik te weinig vrienden :'D voelt wel rottig. Dat iedereen het leuk heeft behalve jij.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik blijf er expres weg. :'D hahah
    Maar ik kan me wel voorstellen dat jij nu erg baalt, ja. Geluklig valt het dus nog wel in te halen though. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eledhel schreef:
    Hier gaat iedereen carnavallen behalve ik want blijkbaar heb ik te weinig vrienden :'D voelt wel rottig. Dat iedereen het leuk heeft behalve jij.[/quote Dat is ook balen, ik zelf heb eigenlijk maar 2 vrienden waarmee ik veel om ga en met hun carnaval ik. de een is bijna 2 x zo oud en is echt hilarisch want hij heeft met mijn ouders in het scouting bestuur gezeten maar elk jaar met hem ben ik altijd dronken en komen de gekste verhalen van.
    Ook mis ik nu al het elke nacht om een uurtje of 2 of 3 voor je naar huis gaat in de kou friet eten. Dat is echt een traditie bij mij bier, flugel en dan frietjes in de nacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niemand in mijn omgeving wil mee... Dus ik kan helaas ook niet gaan.. Waarschijnlijk ga ik alleen naar de afsluiting in Gulpen.
    Ben wel naar de damespronkzitting geweest afgelopen zaterdag. Dat was erg leuk ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Damn, dat is inderdaad wel balen voor je. :/
    Ik geef niet zo heel veel om carnaval. De optochten ga ik wel altijd kijken, maar voor de rest vind ik het niet erg spannend. Komt ook wel omdat mijn vrienden vrij ver weg wonen, da's jammer.