• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Urghhh conflicting feelings zijn zo moeilijk why can't they just go away. Shoo!


    The truth is out there.

    I'm sorry.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil gewoon wat doen! Even afleiding zoeken van nare gedachten, maar kan niet op woorden komen om te schrijven, muziek lijkt niet te werken en al mijn internet vrienden zijn andere dingen aan het doen en hebben toch geen behoefte aan mijn gezeur


    Once I'll find the sun in the shadow

    Ik geniet hier gewoon teveel van.


    26 - 02 - '16

    Hele week kunnen werken had ik eigenlijk niet verwacht. O en oma komt van het weekend langs, ik geloof dat ik dan wel weer genoeg sociaal ben geweest.


    Physics is awesome

    Ugh, ik was alweer vergeten dat ik huiswerkopdrachten moet inleveren voor dit vak (verder is het wel echt heel leuk, though)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    What would I do without you?

    >> I s this what mutual pining feels like? Also trembles you may go now, I know you have emotional overflow again, but you make my back hurt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 22:34 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ’Hoe gaat ‘t met je scriptie?’ ‘Hoe ver ben je al?’ ‘Heb je al iets ingeleverd?’ ‘Lukt ‘t een beetje?’

    Niemand die even vraagt hoe het mij gaat, thanks fam.


    •

    Well that was very fucking cheesy but I loved how we did that. Not even on purpose.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DeVoe schreef:
    Well that was very fucking cheesy but I loved how we did that. Not even on purpose.

    (wbw)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik dacht dat ik wel voorgoed uit dit drektopic weg zou kunnen blijven maar nee ik ben zwak

    UITGEVERS REAGEER PLZ ik weet dat jullie nog veel meer belangrijkere dingen te doen hebben en ik dacht dat ik blij was om te wachten MAAR DAT BEN IK NIET


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hoe laag kun je zinken dat je iemand beschuldigd van stalken?


    This ain't no place for no better man.

    Net terugkomen van teamuitje van je oude stage plek en het heel leuk hebben gehad en op je nieuwe stage plek niet echt weten wat je van je collega's vind (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Zo moe, meh 😫 stom alarm dat 2x afging.. dacht vandaag eens vroeg te vertrekken. Maar goed, heb verlengd weekend nu.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik mis je zo verdomd erg.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"