• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Hm, ik vind het vrij sip dat veel vrienden me gewoon vergeten. Oh I'm sorry ik ga m'n tranen drogen met m'n driehonderd bucks en m'n tekentablet. (cat)


    Heaven is a place that we all have

    It’s baffling how I can do from badass heels & Peaky Blinders mood to hating myself to bits in 0,3 seconds.


    •

    Goede beeldkwaliteit en de afleveringen doen niet raar. Maar het eindigde met een cliffhanger en ik kan niet verder kijken want ik moet zo gaan slapen. Ik wil verder kijken, verdorie.


    Physics is awesome

    Dare schreef:
    It’s baffling how I can do from badass heels & Peaky Blinders mood to hating myself to bits in 0,3 seconds.

    mood.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    It hurts to have just been forgotten and to see that no one gives a fucking damn.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Mijn zelfvertrouwen is sinds jaren niet zo laag geweest. Reaching a new low! Ach ja, da's ook een achievement, toch?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AItair schreef:
    Mijn zelfvertrouwen is sinds jaren niet zo laag geweest. Reaching a new low! Ach ja, da's ook een achievement, toch?


    What's up? ❤

    OTOFT: Naahw, Saartje is aan t bevallen. Wat een pieperd is t zeg. En natuurlijk een teef ipv een reu. Waarom kunnen reuen geen pieperds zijn bij ons? 😂 maar ben blij dat t al wel direct duidelijk is dat King de vader is en niet Toby. 😅 dus de eerste pup is een Valentijnspup. Ben benieuwd wanneer de rest komt. Wordr een lange nacht. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    What is up with the Stranger Things/IT cast all having boyfriends and girlfriends??? Y'all are fifteen?? I wanna be fifteen again as well if it gets me a boyf/girlf what the heck

    Edit: oh wait it's not an age thing, it's a beauty and talent thing, rightttt

    [ bericht aangepast op 14 feb 2018 - 22:52 ]


    kindness is never a burden.

    Waarom krijg ik alleen maar oude berichten te zien op fb op mn mobiel? 🤔


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou mijn valentijnsdag is ook weer met een gigantische anticlimax geëindigd.

    Ik wou dat ik nooit geboren was. Hellooo sadness, long time no see!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 0:08 ]


    oi, suzy

    Godsamme jongens. Weer een school shooting in de VS. Ik raak de tel kwijt, maar volgens mij is dit zeker nummer zeventien sinds 1 januari en het is VEERTIEN FEBRUARI en dat betekent dat HET NIEUWE JAAR NOG NIET EENS TWEE MAANDEN BEZIG IS en Trump zit lekker te tweeten dat hij meeleeft met die mensen en dat hij vindt dat niemand dit soort dingen mee mag maken MAAR RAAD EENS oh ja hij is een Republikein die vindt dat hij het recht heeft een wapen te dragen maar raad nog eens DAT STAAT NIET IN DE WET en het is NIET NORMAAL dat dit zomaar kan gebeuren zo vaak.

    Matty out.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Again? Really? I mean I can handle one night, but two is really pushing some limits, at least try to be considerate of the people that have to get up at 6.15. You inconsiderate twat.

    Also, on a happier note: had a super Skype call tonight


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Die reacties raken me. (heart2) thanks, jullie. ❤️


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat een kutnacht.


    •

    Een keer een jurk aan ipv skinny jeans met een t-shirt.... het zou niet uit moeten maken wat anderen denken maar toch een beetje zenuwachtig.


    Draco dormiens nunquam titillandus