• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Dat moment waarop je het gevoel hebt dat je vraag wordt genegeerd, maar je hem niet opnieuw durft te vragen uit angst om opdringerig over te komen :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb oprecht echt een gruwelijke kuthekel aan valentijnsdag en dit jaar zowaar nog 293732973293722397x zo erg dan anders. ECHT PLS STAHP. Ik ga echt een feestje vieren morgen dat het weer voorbij is.


    The truth is out there.

    I like spending time with you sooo much but faen, this is difficult.


    kindness is never a burden.

    Laatst heel gesprek gehad met mijn ouders en ze vertelden me dat ik niets verplicht ben om te doen. Ja, ik woon hier in huis bij ze dus moet ik meedraaien in het huishouden. Maar het is niet de bedoeling dat ik voor mijn ouders ga zorgen en alles op mij neem, want het is hún keuze geweest om de hondenkennel te doen etc. Ik moet gewoon mijn ding kunnen doen.

    Maar goed. Dat is wat ze me zeiden, maar zoals te verwachten zijn hun daden absoluut het tegenovergestelde en ik word hier zo moe van. Pa vind wel daadwerkelijk dat wat ze me hebben verteld. Maar mama is gewoon niet in staat dingen te doen zonder te vergaan van de pijn. Wat resulteert in dat ik tóch het huishouden en de verzorging van de honden/hondenhokken op me neem aangezien pa de hele dag moest werken en vanavond weer. Gister precies hetzelfde. Dus papa kan het dan wel vinden dat ik gewoon mn ding moet doen, maar ondertussen heb ik tapdansen al op moeten zeggen hierdoor, ga ik vanavond niet naar boogschieten hierdoor en heb ik toch écht het gevoel dat ik mijn ouders (of naja, vooral moeder) moet verzorgen en het hele huishouden op mij moet nemen doordat het anders niet gedaan (kan worden) wordt door omstandigheden. En ik raak hier zó gefrustreerd van! Het ene wordt gezegd maar de daden spreken totaal iets anders! Ik kan gewoon niet meer voor mezelf leven, weet inmiddels niet meer hoe het leven eruit ziet dat ik zou willen leiden, en ik raak mezelf helemaal kwijt en doe eigenlijk alleen nog dingen voor anderen. Helemaal niets meer voor mezelf. Ik weet echt niet meer wat ik nou allemaal moet. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Duendes schreef:
    (...)

    Hé, nee, het zag er leuk uit, idioot. Het staat je heel mooi, het is leuk, je kan het super goed hebben. Don't worry, you look beautiful✨

    This.


    i wanna die with you once or twice.

    reality is sometimes stranger than fiction...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Happy valentine's day, ik heb al drie keer relatietherapeut mogen spelen vandaag, joepie.


    kindness is never a burden.

    Misschien kan ik maar beter weer gaan, want ik krijg het idee dat mijn aanwezigheid het alleen maar lastiger maakt voor je en ugh.. Ik wil geen conclusies trekken, maar ik kan niet veel anders..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Accurate


    26 - 02 - '16

    Why can’t I loose weight. Goddamnit.


    •

    Geen boogschieten, maar gelukkig is NCIS op tv. Hoewel ik t eerste stuk heb gemist doordat de honden uit moesten, dus dat is een bummer. Mjah. Kan nog anderhalve aflevering kijken tot de twee herhalingen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whuuuuit what the fuc is dit...
    Kijk je the Vampire Diaries menseb eeb veetje vermoorden en dan KABOEM eentje zwanger. Like whuuuuut


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee, baby, stop.


    Mhm?

    Welp, guess dat we gaan verhuizen.


    She's imperfect but she tries

    Ik werd 19 geschat!!! Bedankt, bedankt, dat strelen van m'n ego was niet nodig maar ik ben er hoe dan ook heel blij mee :Y).


    No growth of the heart is ever a waste