• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Ik wil naar huze


    Mhm?

    Ok ik ben eigenlijk echt enorm zenuwachtig voor de 10K wedstrijd want ik gun het Sven zo erg maar Bergsma ook... UgH KAN HET PLEASE AL OVER ZIJN.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik was vergeten dat mijn haar, als het zo kort is als nu, de neiging heeft om recht naar beneden te vallen en dan naar buiten te staan en het ziet er afschuwelijk uit HAHA. Krultang to the rescue, die punten naar binnen draaien en de natuurlijke slag is terug. Yay


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Well... He didn't do it. Damn, het is echt kut om iemand, waar je al jaren naar op kijkt, zo verslagen te zien.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I've got so much shit to do but I'm so overwhelmed that I'm not doing any of it.


    ahhhh shit shit shit shit

    Hoe is het mogelijk dat ik in een week twee hele afspraken heb (twee! wat een gigantisch aantal toch!) en dan OVERLAPPEN ZE ELKAAR


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    kramer toch ))):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    kramer toch ))):

    Ik ben echt legit sad erom...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DeVoe schreef:
    (...)
    Ik ben echt legit sad erom...


    ik heb t niet live gezien maar ik hoorde het en :cccc


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    DeVoe schreef:
    (...)
    Ik ben echt legit sad erom...


    Ik gun het Bloemen ook niet tbh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Ik gun het Bloemen ook niet tbh.

    Ik gun het ze wel, de top 3. Ze deden het allemaal fantastisch, ik vind het alleen echt enorm kut van Bloemen.. Dat ie voor Canada schaatst. Maar goed. Ik ben enorm trots op Bergsma, en natuurlijk ook op Kramer. Kramer doet er heel sportief over, maar ik denk dat ie echt wel heel hard baalt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 15:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mehh ik voel me gewoon rot en ik weet niet waarom :/ Hup, gaat voort, hoepel op


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Als ik nog één e-mail binnenkrijg over de NSE, beloof ik plechtig dat ik alles op z'n negatiefst zal invullen. Leave. This. Humanbeing. Be.


    She's imperfect but she tries

    Ik wil vogels als huisdieren maar ik ben bang voor vogels. Snap je dat? IK ook niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel me eigenlijk best wel heel kut op het moment. Like... Echt heel kut.


    — Inner peace, it's hard to find. —