• Als ik me ergens aan kan ergeren dan zijn het wel irritante reclames op tv of op youtube. Net zoals de reclame van een ovulatietest of een zwangerschapstest die nu rond gaat op youtube (hoewel ik meestal zwangerschaptest reclames niet zo tof vind). De man vraagt aan zijn vriendin/vrouw of ze whet wil gaan proberen in een vol restaurant. Ik denk persoonlijk niet dat veel vrouwen dat zouden kunnen waarderen en daarna hun vriend of man om de hals zouden vliegen. Maak het dan realistisch en stop ze in een huis op een bank. Ik zou nooit meteen aan iederen willen laten weten dat ik probeer zwanger te worden. Sorry, maar dat is privé. Niks mis mee als je het wel in een restaurant wil vragen/mededelen, natuurlijk.

    Dus welke reclame vind jij irritant?


    Physics is awesome

    Mijn top irritatie is wel de Dettol reclame. Een volledig hygiënisch huis kan niet, want de lucht die je inademt is besmet met bacteriën. Als je een volledig bacterievrije omgeving zou hebben, zouden mensen daar niet eens in kunnen leven. Het stomme is dat mensen die bangmakerij geloven en Dettol blijven kopen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2018 - 17:44 ]


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    Mijn top irritatie is wel de Dettol reclame. Een volledig hygiënisch huis kan niet, want de lucht die je inademt is besmet met bacteriën. Als je een volledig bacterievrije omgeving zou hebben, zouden mensen daar niet eens in kunnen leven. Het stomme is dat mensen die bangmakerij geloven en Dettol blijven kopen.

    Ooh man, dat is die reclame met die hagelwitte tafels die basically nog sterieler zijn dan God's eigen eettafel, toch?


    ars moriendi

    ik haat die reclame over die zorgverzekering.Dan gaat het over verschillende gezinnen en dan laten ze daar snelle shots van zien. Dan zegt zn stem: En Hij, Zij, Zij en Zij. Waarschijnlijk begrijpen alleen de mensen me die deze reclame ooit hebben gezien (is namelijk een supervage uitleg :P )


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ooh man, dat is die reclame met die hagelwitte tafels die basically nog sterieler zijn dan God's eigen eettafel, toch?


    Ja die ja :W
    Waarvan er ook een was met een vrouw die haar tafel afveegde met een stuk rauwe kip. Zou zogenaamd net zo'n effect hebben als je tafel met een gebruikte vaatdoek afvegen. Nou ik vind dat er wel degelijk verschil zit in je tafel afvegen met een doekje die in een sopje is geweest (zo doe ik dat) of mijn tafel afvegen met salmonella bacteriën. :W


    26 - 02 - '16

    Pink Lady. "Zoveel meer dan een appel" w a t.
    Die ene burger king reclame of zo. "Eerst vond de mens het vuur uit. Toen een heleboel andere dingen. En toen de hotdog" ???
    En die reclame waarin die vrouw vreemdgaat met een M&M.
    Al die "niet omdat het moet maar omdat het kan" shit.
    T A M A R I S.

    Ik kijk nu tv en dit kwam in me op. Is vast niet mijn laatste bericht hier


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    En die lays reclame met Messi, waar die chipszakken zo duidelijk opgeplakt zijn! Urgh.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Iedere reclame die eindigt met 'wetenschappelijk bewezen'. Pure bullshit, iedereen kan zeggen dat iets wetenschappelijk bewezen is, maar het is pas bewezen als je resultaten kunt voorleggen.
    En die reclame's voor van die elektronische tandenborstels. Nee, tandartsen zeggen niet dat die beter zijn, manuele tandenborstels zijn even goed en misschien zelfs beter.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb een hekel aan alle reclames van televisie, dat is ook de reden waarom ik geen films meer kijk op tv.
    Alleen nog maar via Netflix of gedownload.

    Gelukkig heb ik geen last van reclames op mijn laptop want ik gebruik Adblock, jammer genoeg heb ik daar wel last van als ik YouTube via mijn iPhone gebruik. :x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Catullus schreef:
    Iedere reclame die eindigt met 'wetenschappelijk bewezen'. Pure bullshit, iedereen kan zeggen dat iets wetenschappelijk bewezen is, maar het is pas bewezen als je resultaten kunt voorleggen.
    En die reclame's voor van die elektronische tandenborstels. Nee, tandartsen zeggen niet dat die beter zijn, manuele tandenborstels zijn even goed en misschien zelfs beter.


    I disagree. Ik ken een aantal tandartsen die allemaal bevestigen dat je tanden properder zijn als je een elektrische tandenborstel gebruikt. Het probleem is enkel dat veel mensen hun tanden minder lang en minder grondig poetsen met een elektrische borstel, waardoor je het effect natuurlijk niet meer ziet. Met een manuele tandenborstel kun je je tanden ook grondig poetsen, maar de kans dat je nog enkele plekjes mist is groter dan bij een elektrische die het poetswerk voor jou doet.

    Oh right, OT: ik stoor me meestal niet aan reclamefilmpjes op zich, maar gewoon aan hoe lang al die reclames altijd duren. Ik kan best wel lachen met belachelijke reclames die zo onrealistisch lijken, maar na 3 filmpjes heb ik het wel gehad :').

    [ bericht aangepast op 13 feb 2018 - 19:32 ]


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    (...)

    I disagree. Ik ken een aantal tandartsen die allemaal bevestigen dat je tanden properder zijn als je een elektrische tandenborstel gebruikt. Het probleem is enkel dat veel mensen hun tanden minder lang en minder grondig poetsen met een elektrische borstel, waardoor je het effect natuurlijk niet meer ziet. Met een manuele tandenborstel kun je je tanden ook grondig poetsen, maar de kans dat je nog enkele plekjes mist is groter dan bij een elektrische die het poetswerk voor jou doet.

    Oh right, OT: ik stoor me meestal niet aan reclamefilmpjes op zich, maar gewoon aan hoe lang al die reclames altijd duren. Ik kan best wel lachen met belachelijke reclames die zo onrealistisch lijken, maar na 3 filmpjes heb ik het wel gehad :').


    Ik vind dat er best vaak reclame tussendoor is. Zo vaak hoef ik niet naar de wc of op te staan om iets te pakken. En iedere keer dezelfde reclame wordt op een gegeven monent ook irritant.


    Physics is awesome

    Wij kopen auto's . nl

    ZO CRINGY


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Trivago. 'Nough said. (cat)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De zwangerschapstesten en ovuluatie testen reclame zijn gewoon kut. Stel dat je ongewenst kinderloos bent en al dit voorbij ziet komen....

    Ik vind de reclame van uhhh een tandpasta echt ook klote. Let op de volgebde beeldeb bevatten mensen met echt pijn. Rot een eind op man.

    Inderdaad zoals genoemd de vreemdgaan site dan denk ik wat bezield onze mensheid het te promoten...

    Maar ook reclames als van Lelijk eendje vins ik irritant. Ik hoef geen zwarte rottende tanden te zien van die meneer of iemand met borsten die niet helemaal zitten zoals ze "horeb". Laat een mens kiezen of ze hier naar willen kijken maar bee hoor gewoon lekker in de reclame.

    Zo en dat was mijn gechagerijn voor vandaag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Benevolence schreef:
    (...)

    I disagree. Ik ken een aantal tandartsen die allemaal bevestigen dat je tanden properder zijn als je een elektrische tandenborstel gebruikt. Het probleem is enkel dat veel mensen hun tanden minder lang en minder grondig poetsen met een elektrische borstel, waardoor je het effect natuurlijk niet meer ziet. Met een manuele tandenborstel kun je je tanden ook grondig poetsen, maar de kans dat je nog enkele plekjes mist is groter dan bij een elektrische die het poetswerk voor jou doet.

    Oh right, OT: ik stoor me meestal niet aan reclamefilmpjes op zich, maar gewoon aan hoe lang al die reclames altijd duren. Ik kan best wel lachen met belachelijke reclames die zo onrealistisch lijken, maar na 3 filmpjes heb ik het wel gehad :').

    Mijn tandarts zei dat elektrische tandenborstels voor luierikken waren en dat een manuele net zo goed zijn job doet, maar ja, denk dat het aan de tandarts ligt. Ik heb zowel elektronisch als manueel gehad en ik heb geen verschil gemerkt qua gaatjes of minder witte tanden.

    Edit: mijn kleine tocht door PubMed (medische databank) geeft je gelijk :p Elektrische tandenborstels zijn iets beter dan manuele. Sorry dat ik conclusies maakte zonder eerst onderzoek te hebben gedaan XD
    But still, die reclame van elektrische tandenborstels doen precies alsof een elektrische tandenborstel een of ander wonder is dat al je tandproblemen op zal lossen. Als je tandproblemen hebt, denk ik niet doordat het komt omdat je manueel poetst, maar omdat je niet genoeg poetst.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2018 - 20:44 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ff, kennen jullie de reclame van skyr? Die is wel grappig😂


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.