• Als ik me ergens aan kan ergeren dan zijn het wel irritante reclames op tv of op youtube. Net zoals de reclame van een ovulatietest of een zwangerschapstest die nu rond gaat op youtube (hoewel ik meestal zwangerschaptest reclames niet zo tof vind). De man vraagt aan zijn vriendin/vrouw of ze whet wil gaan proberen in een vol restaurant. Ik denk persoonlijk niet dat veel vrouwen dat zouden kunnen waarderen en daarna hun vriend of man om de hals zouden vliegen. Maak het dan realistisch en stop ze in een huis op een bank. Ik zou nooit meteen aan iederen willen laten weten dat ik probeer zwanger te worden. Sorry, maar dat is privé. Niks mis mee als je het wel in een restaurant wil vragen/mededelen, natuurlijk.

    Dus welke reclame vind jij irritant?


    Physics is awesome

    Ik ga nog wat meer ergernissen delen;

    - Dat domme blonde gansje van Almhof met een hoekje
    - Milka met dat "MMMMMMM" de hele tijd /eww
    - Dat betweterige kind bij die NCOI reclame van "Hoe hoog leg jij de lat" / kind please, vreet je muesli en houd je bek


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    Ik ga nog wat meer ergernissen delen;

    - Dat domme blonde gansje van Almhof met een hoekje
    - Milka met dat "MMMMMMM" de hele tijd /eww
    - Dat betweterige kind bij die NCOI reclame van "Hoe hoog leg jij de lat" / kind please, vreet je muesli en houd je bek


    HAHAHAA ja die laatste hé met dr bijdehante hoofd


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bokeh schreef:
    - Dat betweterige kind bij die NCOI reclame van "Hoe hoog leg jij de lat" / kind please, vreet je muesli en houd je bek

    /Dead


    ars moriendi

    Owja en die rot Ginger Ale royal club
    Doe maar een frishe
    Doe naar een kapseltje
    Pleur een end op

    En de Old Amsterdan met zon klote deuntje...
    Eb de Dirk al zijn weo somnige grappig

    En de Senso en Topbloemen

    En dat was mijn rijtje van de tv


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Al die wijven die lopen te dansen en te springen in een mini rok en vrolijk lachen bij de reclame van Always en Libresse. Donder ff op


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Al die wijven die lopen te dansen en te springen in een mini rok en vrolijk lachen bij de reclame van Always en Libresse. Donder ff op


    Inderdaad. Alsof het een feestje is om dat maandelijkse gedoe te hebben.


    26 - 02 - '16

    Fucking trivago. Als ik die stem nog één keer hoor zeiken over "Hier bij trivago hebben we een database met miljoenen hotels blablabla", dan ga ik echt ter plekke dood neervallen.


    Heaven is a place that we all have

    Standal schreef:
    Al die wijven die lopen te dansen en te springen in een mini rok en vrolijk lachen bij de reclame van Always en Libresse. Donder ff op


    Inderdaad, net alsof ze niet ongesteld zijn. Niemand is zo blij als ze ongesteld is, behalve als je net een groot geldbedrag hebt gewonnen of dankzij je menstruatie weet dat je niet zwanger bent, omdat je niet zwanger wilde zijn of voor het eerst sinds lange tijd weer ongesteld bent geworden.

    Alsof ze net een hele sterke pijnstiller hebben gehad of drugs op hebben.


    Physics is awesome

    De nieuwe mac maestro is irritant


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Of die ene rode meid met dr bril van Hans Anders (of welke opticien dan ook). Eerst kijkt ze door de deur en is die dicht dan komt zo'n man van de winkel en heeft ze opeens wel zelf de sleutel??? gurl make up your mind


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Of die ene rode meid met dr bril van Hans Anders (of welke opticien dan ook). Eerst kijkt ze door de deur en is die dicht dan komt zo'n man van de winkel en heeft ze opeens wel zelf de sleutel??? gurl make up your mind

    Dit topic is echt goud. Ik ken de helft van al deze reclames niet, maar jullie beschrijven ze echt geweldig. Je ziet bijna de irritatie van de letters afdruipen. :'D


    ars moriendi

    De reclame van Veronica!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik hoop dat ik niet tegen hoofden stoot ofzo, maar ik word persoonlijk helemaal, maar dan ook helemaal, gillend gek van al die reclames met zielige kindjes met opgezwollen buikjes en een zware mannenstem als voice-over die zegt: "Dit is John en John heeft last van ondervoeding. Zijn buikje is opgezwollen omdat hij niet alle voedingsstoffen binnenkrijgt. Wil jij John helpen? Doneer nu op-"
    KOTSKOTSKOTS
    Ik vind het verschrikkelijk als reclames op je moreel gaan duwen. 'Ja, want als je niet doneert, sterven kinderen zoals John.'
    Ugh, als jij dit filmpje niet had gemaakt en al het reclamegeld in een volledig voedingsrijk dieet voor John en zn familie had gestoken, waren er ook minder problemen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    Ik hoop dat ik niet tegen hoofden stoot ofzo, maar ik word persoonlijk helemaal, maar dan ook helemaal, gillend gek van al die reclames met zielige kindjes met opgezwollen buikjes en een zware mannenstem als voice-over die zegt: "Dit is John en John heeft last van ondervoeding. Zijn buikje is opgezwollen omdat hij niet alle voedingsstoffen binnenkrijgt. Wil jij John helpen? Doneer nu op-"
    KOTSKOTSKOTS
    Ik vind het verschrikkelijk als reclames op je moreel gaan duwen. 'Ja, want als je niet doneert, sterven kinderen zoals John.'
    Ugh, als jij dit filmpje niet had gemaakt en al het reclamegeld in een volledig voedingsrijk dieet voor John en zn familie had gestoken, waren er ook minder problemen.


    Amen


    26 - 02 - '16

    Barnum schreef:
    Ik hoop dat ik niet tegen hoofden stoot ofzo, maar ik word persoonlijk helemaal, maar dan ook helemaal, gillend gek van al die reclames met zielige kindjes met opgezwollen buikjes en een zware mannenstem als voice-over die zegt: "Dit is John en John heeft last van ondervoeding. Zijn buikje is opgezwollen omdat hij niet alle voedingsstoffen binnenkrijgt. Wil jij John helpen? Doneer nu op-"
    KOTSKOTSKOTS
    Ik vind het verschrikkelijk als reclames op je moreel gaan duwen. 'Ja, want als je niet doneert, sterven kinderen zoals John.'
    Ugh, als jij dit filmpje niet had gemaakt en al het reclamegeld in een volledig voedingsrijk dieet voor John en zn familie had gestoken, waren er ook minder problemen.


    Daar kan ik ook niet tegen. Nog irritanter vind ik bekende Nederlanders die zo'n reclame doen. Dan denk ik, geef het geld wat jij hiervoor krijgt eraan en doneer zelf ook wat.


    Physics is awesome