• Als ik me ergens aan kan ergeren dan zijn het wel irritante reclames op tv of op youtube. Net zoals de reclame van een ovulatietest of een zwangerschapstest die nu rond gaat op youtube (hoewel ik meestal zwangerschaptest reclames niet zo tof vind). De man vraagt aan zijn vriendin/vrouw of ze whet wil gaan proberen in een vol restaurant. Ik denk persoonlijk niet dat veel vrouwen dat zouden kunnen waarderen en daarna hun vriend of man om de hals zouden vliegen. Maak het dan realistisch en stop ze in een huis op een bank. Ik zou nooit meteen aan iederen willen laten weten dat ik probeer zwanger te worden. Sorry, maar dat is privé. Niks mis mee als je het wel in een restaurant wil vragen/mededelen, natuurlijk.

    Dus welke reclame vind jij irritant?


    Physics is awesome

    Misschien moet de mevrouw die de Bisolvon 2 in 1 reclame in heeft gesproken zelf Bisolvon gaan gebruiken. Het klinkt echt of ze door haar neus praat haha damn.


    26 - 02 - '16

    Ik krijg bijna ALTIJD zo'n reclame over zo'n roodharige vent met een baard en lang haar dat waait in de wind die zit te zeiken over een golf die naar rechts of naar links gaat, en dat hij met z'n bedrijf of weetikveelwat ook naar rechts of naar links moet gaan. Lekkere inspirerende vergelijkingen enzo, maar ik word er spontaan krankjorum van.
    En het ergste is: er zijn twee reclames van diezelfde vent die zo'n zwamverhaal op zit te hangen. EN ZE WISSELEN ELKAAR CONSTANT AF.
    LORD SAVE MY SOUL

    AItair schreef:
    Wij kopen auto's . nl

    ZO CRINGY


    Die ja, mijn hemel.

    Ook lekker overduidelijk voor een green screen gedaan.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Valt het jullie ook op dat ze de reclame van Secret Escapes nu zo overduidelijk slecht gedubbed hebben? Eerst klonk het nog wel redelijk maar toen ineens die dub eroverheen kwam. Irritant!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Of die reclame van ABN AMRO (?) met "de pot" en "de stille kracht". Als die stille kracht kerel gewoon de rekening had betaald, had die ander niet voor lul hoeven staan. Jezus. Het is zo kut om te weinig saldo te hebben. Daarbij, hoe doet die kerel dat zo snel? Als ik geld overmaak naar iemand, duurt het minstens een dag voor het op die ander z'n rekening staat. I call BS.


    26 - 02 - '16

    Vet hippe reclame, WORK, urban jongeren met dikke auto's, WORK, jongen in de woestijn, vet hip WORK. Die kutreclames van Young Capital maken me echt zoutig. 40 uur per week in een vies magazijn WORKen voor 700 euro in de maand terwijl Young Capital de overige 400 in hun zak steekt? Hip!

    Elke parfumreclame ooit mag ook verdwijnen van de buis. Hmmm, batsende mensen, nu wil ik absoluut parfum op doen :^)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Die Vifit reclame is ook irritant. Het lijkt net of het beeld hapert. Zo vervelend hou op.
    En dan die stomme Lidl reclame met Frans Bauer natuurlijk krijg je geen kroepoek bij je stamppot doe toch normaal man.


    26 - 02 - '16

    Commodo schreef:
    Vet hippe reclame, WORK, urban jongeren met dikke auto's, WORK, jongen in de woestijn, vet hip WORK. Die kutreclames van Young Capital maken me echt zoutig. 40 uur per week in een vies magazijn WORKen voor 700 euro in de maand terwijl Young Capital de overige 400 in hun zak steekt? Hip!

    God, ja. Fucking chill om voor minimum loon baantjes op te pakken omdat je niet anders kan omdat jongeren en net afgestudeerden bijna niet meer aan de bak komen tegenwoordig. WORK. Vet cool enzo.


    ars moriendi

    Commodo schreef:
    Vet hippe reclame, WORK, urban jongeren met dikke auto's, WORK, jongen in de woestijn, vet hip WORK. Die kutreclames van Young Capital maken me echt zoutig. 40 uur per week in een vies magazijn WORKen voor 700 euro in de maand terwijl Young Capital de overige 400 in hun zak steekt? Hip!

    Elke parfumreclame ooit mag ook verdwijnen van de buis. Hmmm, batsende mensen, nu wil ik absoluut parfum op doen :^)


    Dat is wel een slechte zaak als YoungCapital 400 euro in hun zak steekt. Ik vind het ook geen leuke reclame, alsof je zomaar aan het werk kan gaan nu. En als je werk vind en word aangenomen, is het loon niet zo hoog zoals zij het doen overkomen.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat is wel een slechte zaak als YoungCapital 400 euro in hun zak steekt. Ik vind het ook geen leuke reclame, alsof je zomaar aan het werk kan gaan nu. En als je werk vind en word aangenomen, is het loon niet zo hoog zoals zij het doen overkomen.
    klopt. Bedrijven als YC bieden alleen ongeschoold werk aan en snoepen daar dan ook nog een flink aandeel vanaf. Je houdt dus amper wat over.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 20:44 ]


    ars moriendi

    Ik vind de Renault reclame ook zo onlogisch. Een stel dat in een scheiding zit (wordt me later pas duidelijk ook) overleggen in de auto wie wat krijgt, worden het niet eens over het strandhuis en besluiten dan maar om het te gebruiken om daar lekker romantisch te doen. Ga dan niet scheiden. Ik zou echt niet seks kunnen hebben met iemand waar ik dagelijks mee in ruzies zit. :W :W :W

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 20:50 ]


    26 - 02 - '16

    Die reclame van "Second love", alsjeblieft zeg. Een beetje vreemd gaan zitten aanmoedigen, ga dan direct uit elkaar hé in plaats van dat gerotzooi achter iemand's rug om. -.-'

    Die reclame van Tele2 vind ik ook super irritant...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Die reclame van "Second love", alsjeblieft zeg. Een beetje vreemd gaan zitten aanmoedigen, ga dan direct uit elkaar hé in plaats van dat gerotzooi achter iemand's rug om. -.-'

    Die reclame van Tele2 vind ik ook super irritant...


    Die Second Love reclame vind ik ook tenenkrommend..


    26 - 02 - '16

    RRRRIIIIIICCOOOLAAAAA. houd je waffel jonge


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Apocalyptic schreef:
    (...) klopt. Bedrijven als YC bieden alleen ongeschoold werk aan en snoepen daar dan ook nog een flink aandeel vanaf. Je houdt dus amper wat over.


    Waarmee ze dus reclames maken om nog meer mensen voor hen aan het werk te krijgen.


    Physics is awesome