• Als ik me ergens aan kan ergeren dan zijn het wel irritante reclames op tv of op youtube. Net zoals de reclame van een ovulatietest of een zwangerschapstest die nu rond gaat op youtube (hoewel ik meestal zwangerschaptest reclames niet zo tof vind). De man vraagt aan zijn vriendin/vrouw of ze whet wil gaan proberen in een vol restaurant. Ik denk persoonlijk niet dat veel vrouwen dat zouden kunnen waarderen en daarna hun vriend of man om de hals zouden vliegen. Maak het dan realistisch en stop ze in een huis op een bank. Ik zou nooit meteen aan iederen willen laten weten dat ik probeer zwanger te worden. Sorry, maar dat is privé. Niks mis mee als je het wel in een restaurant wil vragen/mededelen, natuurlijk.

    Dus welke reclame vind jij irritant?


    Physics is awesome

    En dan die Robijn reclame. Die kerel beweert vet vaak de was te doen, cool. Komt zo'n betweterige snotneus, die al helemaal niet weet hoe een wasmachine werkt, hem vragen wat 'ie bij de wasmachine doet / bier drinken en chillen met het wasmiddel, nou goed? Jij doet zelf al helemaal geen was, want dat doen pappie en mammie wel voor jou rotjong.


    26 - 02 - '16

    MacGyver schreef:
    (...)

    Waarmee ze dus reclames maken om nog meer mensen voor hen aan het werk te krijgen.


    Zeker! Het is gewoon haast propaganda; jongeren van tegenwoordig zien zo'n reclame en denken 'hey, een uitzendbureau dat weet wat ik nodig heb!'
    Ze worden gelokt met flashy kleurtjes en dingen die op dat moment in zijn.

    Een beetje zoals autoreclames; alles is kut, totdat je in die auto rijdt. Joepie! Iedereen is blij voor jou dat je een nieuwe auto hebt!! Jezus is opgestaan uit de dood om je gloednieuwe Dacia Duster te bewonderen!!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Commodo schreef:
    (...)

    Zeker! Het is gewoon haast propaganda; jongeren van tegenwoordig zien zo'n reclame en denken 'hey, een uitzendbureau dat weet wat ik nodig heb!'
    Ze worden gelokt met flashy kleurtjes en dingen die op dat moment in zijn.

    Een beetje zoals autoreclames; alles is kut, totdat je in die auto rijdt. Joepie! Iedereen is blij voor jou dat je een nieuwe auto hebt!! Jezus is opgestaan uit de dood om je gloednieuwe Dacia Duster te bewonderen!!


    Ik moet wel even zeggen, dat ik echt dol ben op die Dacia Duster reclame :$


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Bokeh, ik ga echt neer om jouw reacties. :'D Keep those frustrations coming!


    ars moriendi

    Durex reclame, vet awkward als je 10 uur tv kijkt met jouw vader en zo iets voorbij komt.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Nog één keer die reclame van die Stella fietsen en ik duw haar persoonlijk van die fiets af.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Nog één keer die reclame van die Stella fietsen en ik duw haar persoonlijk van die fiets af.


    Die is zo vaak voorbij gekomen dat ik het einde af en toe mee mompel.


    Physics is awesome

    Die Chinees reclame (cat) Die cringe...


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mendes1998 schreef:
    Die Chinees reclame (cat) Die cringe...


    HEB JE CHINEEES VOOR MIJ
    NASI GORENG ERBIJJ


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De reclame van de Dierenlot. Lekker hoor verminkte dieren bekijken, snap dat ze geld nodig hebben maar nog

    De reclame van videoland en van switchen samsung echt dikke haat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    De reclame van de Dierenlot. Lekker hoor verminkte dieren bekijken, snap dat ze geld nodig hebben maar nog

    De reclame van videoland en van switchen samsung echt dikke haat.


    Ik heb zoooooooo’n enorme hekel aan die reclame!
    En die reclame van de radioreclame. (Is alleen op radio, weet niet of jullie die kennen?) Die is echt heel stom en slaat nergens op!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Die van Yarden vond ik ook altijd vreselijk. Die met dat rare wijf die "dood gaan we... Allemaal!" riep met zo'n kop alsof ze bezeten was. Brrr.


    26 - 02 - '16

    Commodo schreef:
    (...)

    Zeker! Het is gewoon haast propaganda; jongeren van tegenwoordig zien zo'n reclame en denken 'hey, een uitzendbureau dat weet wat ik nodig heb!'
    Ze worden gelokt met flashy kleurtjes en dingen die op dat moment in zijn.

    Een beetje zoals autoreclames; alles is kut, totdat je in die auto rijdt. Joepie! Iedereen is blij voor jou dat je een nieuwe auto hebt!! Jezus is opgestaan uit de dood om je gloednieuwe Dacia Duster te bewonderen!!


    Ik heb wel eens op de site van YoungCapital gekeken en bieden ze ook werk aan waarvoor je eerst een diploma moet halen, voordat je het mag doen.


    Physics is awesome

    Standal schreef:
    Al die wijven die lopen te dansen en te springen in een mini rok en vrolijk lachen bij de reclame van Always en Libresse. Donder ff op

    Je hebt die Always of een ander maandverbandmerk reclame met die voice-over die het steeds over falen heeft.
    Wat heeft falen in hemelsnaam te maken met ongesteld zijn?

    En dan heb je nog die ene SUV autoreclame met iets van "Je moeder zegt de pil", "Je vader zegt condooms".
    Echt van die vergelijkingen waarvan ik echt niks begrijp.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben vast niet de enige die de reclame van Yarden heel vervelend vind.
    Deze Voice over is wel leuk.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.