• Haai!

    Volgens mij zegt de titel genoeg. Ja, toch? Ja, vast wel.
    Zo nee, lees hem nog eens, ontleed hem op grammaticaal vlak en probeer hem te snappen.
    Oké, sorry voor mijn gelul.

    Ik was de laatste. Wie heeft zin om mij een complimentje te geven? :3

    Jij geeft zulke lieve complimenten, je lijkt me een lief persoon


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Jij bent echt ontzettend lief en getalenteerd en open en ik moet je gb nog steeds beantwoorden oeepss

    [ bericht aangepast op 7 maart 2018 - 9:25 ]


    obsessive rage

    I love your username!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind je alfijd super enthousiast en positief overkomen, which I admire and love.


    •

    Ahh Mirte ik vind jou zo'n tof persoon en zo leuk om je op de meetings te zien. Ugh, u r just awesome en ik mag je echt heel erg graag. Also, you're super pretty.


    The truth is out there.

    Veerle, je bent zoooo mooi! En echt een enorme lieverd, de laatste twee meetings waar ik je heb gezien waren zo leuk, mede dankzij jou! Ik hoop dat er snel weer een meeting is, want je bent echt amazing!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shaaaa. I get to compliment your beautiful face again. You’re the best and super duper pretty and I love you ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jouw signature! Jouw profiel! Jouw usernames! Gewoon alles! :9~

    Jij bent super leuk in de snapgroep :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I like the new username


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jij bent gewoon superfantastisch in een woord! Maar omdat een complimententopicbericht met een woord vrij kort zou worden, wil ik nogmaals benadrukken dat ik echt dol ben op je schrijfstijl. Stiekem vind ik het wel jammer dat ik je niet iets beter ken... c:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    AARSVOGEL IS TERUG. FUCK YES.
    Je bent altijd superlief en vriendelijk en dat is een kwaliteit die iedereen zou moeten koesteren. Ik vind het ook jammer dat ik je niet veter ken.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jij bent zo vriendelijk en getalenteerd en lief en aesthetic en gewoon alles. Aah.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Leuke username! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Your profile pic makes me smile.
    En je komt altijd ontzettend vriendelijk over.


    look at the stars, look how they shine for you;