• Haai!

    Volgens mij zegt de titel genoeg. Ja, toch? Ja, vast wel.
    Zo nee, lees hem nog eens, ontleed hem op grammaticaal vlak en probeer hem te snappen.
    Oké, sorry voor mijn gelul.

    Ik was de laatste. Wie heeft zin om mij een complimentje te geven? :3

    Ik vind het geweldig dat je username weer 'aarsvogel' is. :')

    Volgens mij ben je echt ontzettend relaxed en gezellig. Zo kom je iig over (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Naamgenoooot *O*
    Maar even serieus, ik vind jouw echt zo'n leuk, grappig, aardig, lief persoon! En de eeuwige Lee Pace op je profiel laat gewoon zien hoe fab je bent.
    Je huidige profielfoto trouwens... :') Amazing.

    Ik vind jou echt vet fancy!
    Plus: ik ben verder geen fan van Tae ofzo, maar ik vind het wel geweldig en leuk om te zien dat jij zo'n fan van hem bent en dat je een awesome lijstje aan hem hebt gewijd. Altijd nice als mensen ergens helemaal fan van zijn! (:

    Je bent ontzettend knap, maar dat wist je al. Ik heb echt respect voor je en je lijkt mij ook erg een openhartig persoon. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jouw profiel is werkelijk prachtig. Die zachte kleuren passen goed bij de inhoud van je profiel, en je username in combinatie... wonderschoon.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vind je username heel leuk, samen met je profielfoto (:


    26 - 02 - '16

    Voor aarsvogel haha:
    Ik vind je username geweldig haha. Echt leuk ook dat je hem weer terug hebt!
    (En je bent gwn awesome btw)

    Voor bokeh:
    Je lijkt me erg aardig en je profiel is zo minimalistisch and i like it

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 21:46 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aahw jij bent gewoon een lieve schat. Altijd gezellig Rn lekker gestoord! Ik vindbaar het heel leuk om met je te chatten, of the latenightsquadunitiden! (vanaf nu is het een werkwoord)
    jaaaaah. Je bent gewoon fantastisch.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Je profielfoto is super leuk en je lijkt me echt iemand met veel humor ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Je komt over als een heel wijs en betrouwbaar persoon!
    En ik vind je profielfoto heel mooi! (:

    Je bent echt knap. Dit krijg je echt vaak te horen maar het is zo. Ook ben je enorm aardig en lief, en je cosplay is ook echt amazing... Damn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh i like your username!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Je bent altijd supergezellig en ik vind deze username erg leuk ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jij bent een van die artistieke kindjes waar ik echt nog heel veel van verwacht. Of in ieder geval: ik ben niet verbaasd als jij over een jaar of twee/ drie echt iets groots bereikt. En tot die tijd ben je een heerlijk gezellig kind hier op Q.


    look at the stars, look how they shine for you;