• Ik ben zo blij, over 3 maanden, zit ik namelijk heerlijk met mijn luie, bruine kont in Curacao !!!
    Ik kan zo niet wachten om weer terug te gaan. We zijn in 2015 geweest toen mijn broer daar heel lang stage liep. De 2 weken waren echt helemaal geweldig en te kort.
    Mijn ouders zijn dit jaar 25 jaar getrouwd dus vandaar dat we terug gaan en we gaan gewoon 3 weken. Een super mooi huisje met een zwembad wat grenst aan een soort bos.
    Ik heb er gewoon mega veel zin in en hopelijk ben ik dan gewoon 100%gezond en in orde en shizzle. Vanaf 1 januari ben ik continue dat ik iets had dusja.
    Lekker chillen, zwemmen, elke avond op het strand Amstel Bright drinken en dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lekker hoor! Pas ik nog ergens in je koffer?


    We were the forever that didn't last

    Omni schreef:
    Lekker hoor! Pas ik nog ergens in je koffer?
    hmm misschien wel de heenreis maar de terugreis niet, is dat erg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee hoor, je mag me best achterlaten haha.


    We were the forever that didn't last

    Veel plezier en veel zon toegewenst! Kan ik een foto van je tijdelijke paleisje in het topic verwachten?


    Physics is awesome

    Aaah wat fijn! Lekker genieten in de zon. Ik wens je veel plezier in het zonnige Curacao! (bloos)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MacGyver schreef:
    Veel plezier en veel zon toegewenst! Kan ik een foto van je tijdelijke paleisje in het topic verwachten?
    Als ik er wifi heb (heb geen internet) en eraan denk dan mag dat zeker. We gaan sowieso op Polarsteps een reisaccount maken waarbij mijn broer en vader de foto's uploaden per dag en ik er een verhaaltje bij maak want daarvan gaan we een fotoboek laten maken als cadeau van mijn broer en mij aan mijn ouders.
    Ook ga ik weer een stukje scheepshout, zwerfhout, laten beschilderen enzo, heb ik de vorige keero ok laten doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan