• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

[ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

Als alles mee zit mag ik gewoon later mijn eigen huis tekenen? Hoe cool is dit. :')

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

You know what? I’m done trying because I’ll never be good enough. It’s your loss, not mine and I’m starting to believe it.

The sun will rise and we will try again.

There is no reason for me to be down but yet I am. And I just want to cry but the tears won't come. I'm so so tired.

Ik wil graag voor al die voorvallen iets schrijven naar hen, omdat het juist is of zo? Of om het af te sluiten? Maar tegelijk vind ik dat zo zwaar, pff. Maar als ik niets doe, dan ga ik ermee zitten en dat doe ik al de hele tijd. :l Als ik echt álle situaties tel, dan zijn dat er.. 5.. Omg, en het zijn allemaal geen makkelijke situaties. Kon het me maar niets schelen. :') Maar het doet me oprecht wat.

Ledecky schreef:
    Als alles mee zit mag ik gewoon later mijn eigen huis tekenen? Hoe cool is dit. :')

Wacht, ga je bijna samen/allee, wonen? En in een huis al? :p

Ik wil een tuin vol egels

Ik word gewoon misselijk van dit, en nee, het valt gewoon niet meer goed te maken op deze manier. Dit kan je nooit meer goedmaken. Je hebt me zo diep gekwetst en belogen, en ik ben er dan zelf nog moeten achterkomen. Ik heb het je zo vaak gezegd en nooit heb je mijn hulp willen aanvaarden, maar los je het achter mijn rug zo op? Jezus, ik word gewoon ziek van jou.

she believed she could & so she did

I just lost the game... :(

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

Joi schreef:
    Ugh irritant.

The game, people. The game.

LTG

Thanks man... 😅

Deep inside, I've never felt alive

If you develop an eating disorder when you are already thin to begin with, you go to the hospital.
    If you develop an eating disorder when you are not thin to begin with, you are a success story.

kindness is never a burden.

zucht

Life is a beautiful struggle

This was... disappointing.

Underneath it all we're just cabbages. What is heard cannot be unheard. Leeel.

The truth is out there.

Ik ben moe en ik heb honger. Voor eten moet ik overeind komen... dilemma's... #firstworldproblems

At the end we're all cursed

"Oh het is zooo gevaarlijk om als meisje alleen te reizen."

Shut the fuck up als je het nog nooit hebt gedaan, dan weet je niet waarover je praat.

•

Tired of it.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Dit lijkt me eigenlijk wel ontzettend gaaf _O_

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •