• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rubin schreef:
    Ik wil graag voor al die voorvallen iets schrijven naar hen, omdat het juist is of zo? Of om het af te sluiten? Maar tegelijk vind ik dat zo zwaar, pff. Maar als ik niets doe, dan ga ik ermee zitten en dat doe ik al de hele tijd. :l Als ik echt álle situaties tel, dan zijn dat er.. 5.. Omg, en het zijn allemaal geen makkelijke situaties. Kon het me maar niets schelen. :') Maar het doet me oprecht wat.

    (...)
    Wacht, ga je bijna samen/allee, wonen? En in een huis al? :p


    Nee nee haha, ik schreef expres 'later'. Een huis tekenen mag sowieso pas als ik mijn diploma heb haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    zo moe

    ohmy die dubbel funko pop pack van Wonder Woman & Steve Trevor is zooooooo amazing maar ik moet nog teveel kopen deze maand dus ik kan het niet halen tot eind van de maand, can i cryyyyyyyyyyyyyyy.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DUDE heb je überhaupt iets gelezen wat ik in mijn afgelopen stories/posts heb geplaatst?! Dat ik een secret cos heb, is zegmaar al bekend sinds januari...
    Je doet alsof je me heel tof vindt, maar ik heb het idee dat je niets leest. Ugh, ignorance.


    Deep inside, I've never felt alive

    You know you've got me losing sleep, I can't believe the beauty of this moment
    It's all I've ever wanted but I can't love you.
    I can't love you today, I can't love you tomorrow
    I can't love you anyway, I can't love you anyhow
    I can't love you, love you..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh. Why do I keep feeling like this? And how do I get it to stop?


    The truth is out there.

    Ja, ik voel mij gebruikt en gedumpt, totaal niet gewaardeerd en weggegooid. I tried. I really did try. It was pathetic how much I tried. I could die and you wouldn't even notice, wouldn't even care. En elke keer probeer ik maar te bedenken, ik heb nu nieuwe mensen om mij heen. Mensen die wel om mij geven en voor mij door het vuur gaan als dat ik voor hen zou doen, mensen die mij niet uiteindelijk onbelangrijk gaan vinden. Maar zo werkt het niet. Uiteindelijk dumpt iedereen je, uiteindelijk ontgroei je elk persoon waarmee je eerst bevriend leek te zijn. Blijkbaar. Want het is niet mijn keuze. Ik reanimeren nog lang tot ik zeker weet dat het zinloos is. Ik wil het niet meer eigenlijk. Het liefst zou ik compleet alleen willen zijn, zodat ik niemand meer kwijt hoef te raken. Ik dacht dat ik mij hier al overheen had gezet, maar het doet gewoon weer pijn en ik wil het niet meer. En nee ik blijf niet alleen achter. Ik heb in de tussentijd al heel veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen dat ik mij elke keer ga hechten en dat het dan toch weer uiteen valt. Wat dat betreft is vriendschap de grootste leugen ooit I guess.


    At the end we're all cursed

    Oké, best, je hebt het recht niet te stemmen, maar MAG IK JE ER HEEL EVEN OP WIJZEN DAT NIET STEMMEN TOT OVERWINNINGEN VAN MENSEN ALS TRUMP EN SALVINI LEIDEN???? So, please, don't be a f*cking snowflake and just f*cking vote for those that BEST represent what you want. Christ.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I can’t stop eating. Fucking hate myself.


    •

    Ik word er soms echt verdrietig van hoe instanties gewoon misbruik van mij maken en verwachten dat ik erover zwijg. Dat ik beperkt ben, en daarvoor al genoeg gestraft wordt, wil niet zeggen dat jullie mijn rechten gewoon weg mogen zwijgen en verwachten dat ik niks zeg zodat jullie niks uit hoeven te betalen. Ik walg van jullie.


    26 - 02 - '16

    Ik had me echt verheugd op de pasta als avondeten en toen smaakte ie niet zoals normaal. Luxeproblemen, ik weet het, maar ik had er echt zin in.

    En ik wil dit jaar echt graag op vakantie. London en Italië staan allebei hoog op de lijst dus waarschijnlijk wordt het een van die twee. Overigens wil ik best alleen gaan, alleen ma vind het geen goed idee. Ik ben 23 en heb een stel hersenen die goed werken. Ik loop niet in zeven sloten tegelijk.


    Physics is awesome

    Klaar schreef:
    Oké, best, je hebt het recht niet te stemmen, maar MAG IK JE ER HEEL EVEN OP WIJZEN DAT NIET STEMMEN TOT OVERWINNINGEN VAN MENSEN ALS TRUMP EN SALVINI LEIDEN???? So, please, don't be a f*cking snowflake and just f*cking vote for those that BEST represent what you want. Christ.

    Ja maar imao, wat als je geen van allen wilt laten winnen? Als je dan wel stemt snap ik best dat je enorm bang bent dat je grote spijt gaat krijgen van je stem. Daarbij sommige mensen interesseren zich er ook gewoon niet in en terecht dat ze dan niet gaan stemmen, want dan krijg je juist dat ze stemmen op wie het hardste schreeuwt of wie ze het knaptste vinden of zoiets (‘:


    i wanna die with you once or twice.

    Die stomme chips zijn zo lekker, maar die hete is zooooo veelste heet! D:
    *burns mouth way toooo much*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks pap, nu ga ik mezelf in slaap huilen...


    Deep inside, I've never felt alive